Line - alt det modsatte af Maries status. Jeg spiser pt en bolle for natten er ikke slut endnu. Mangler at hænge vasketøj op og sætte en ny vask over om et stykke tid ... FORDI: Sebastian har nu brækket sig ud over hele værelset, hvorefter Nanna sked sig selv helt op i nakken bogstavelig talt, så hun måtte i bad midt om natten - hun ville dog hellere ind og se fjernsyn... Lugten af bræk og lort hænger alle vegne, manden har ondt i maven, Signe har haft feber hele dagen og har næsten ikke smilet en hel dag, konfekten er kun halvt færdig og resten af huset må sejle. Glæder mig godt nok til juleræset er ovre, syge børn er raske og vi kan nyde resten af ferien sammen. Og så håber jeg så meget at Sebastian er frisk imorgen, for han har glædet sig SÅ meget. Synes ikke helt det er blevet den jul jeg havde regnet med 
Årh din stakkel! Sikke noget møg. Jeg håber, du stadig er i gang med at sove lige nu og alle børn er friske i dag!
Knus Birgitte, som er glad for at læse, at brillerne kom og husbond er nogenlunde rask igen i familien Siber, at Marie garanteret får en god dag med børnene i dag og er en lille smule skræmt over Marys slimprop.
Bliv inde lidt endnu!
Og ikke at forglemme: Svinger mellem lyst til at pande min mor ned og håb om at finde en kærlig, overbærende julestemning og tørre den af på min mor, som pludselig i total selvmedlidenhed over gud ved hvad, truer med at udeblive fra julen, fordi hun mener, vi ikke kommer til at savne hende alligevel...
Formoder det har at gøre med, at jeg ubetænksomt gav svigermor lov til at lave anden, som min mor plejer at lave, fordi svigermor ikke har villet fejre jul sammen i et par år og vi gik ud fra, at det var fordi, hun følte sig overflødig. Sådan et par PRIMADONNAER! Er julen ikke børnenes fest? Og dermed menes vel først og fremmest de børn, der er under 30?
Hurra fra mig 
Anmeld