Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2009

ivfmarie

Marie - med dagens sidste kop kaffe og en prøvesmagning af morgendagens risalamande... Nøij hvor har jeg været effektiv idag! Det er ikke nemt at være alene med ungerne (manden var på job) mens der skal gøre juleklar SAMTIDIG med at det er mandens fødselsdag. Men vi fik bagt boller og "kagemand" i alt juleriet. Kl. 18 blev ungerne passet og jeg fik aftensmad på cafe, efterfulgt af en tur i biffen (Avatar, totalt ). Nu har vi så skrællet alle kartoflerne til i morgen, pyntet juletræ, og prottet en zillion  pakker nedenunder. Hytten er shiny og alt er klappet og klart til en dejlig ustresset jul hvor børnene kommer i første række - hele dagen. 

Rigtig glædelig jul, De Damer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2009

linemus

Line - alt det modsatte af Maries status. Jeg spiser pt en bolle for natten er ikke slut endnu. Mangler at hænge vasketøj op og sætte en ny vask over om et stykke tid ... FORDI: Sebastian har nu brækket sig ud over hele værelset, hvorefter Nanna sked sig selv helt op i nakken bogstavelig talt, så hun måtte i bad midt om natten - hun ville dog hellere ind og se fjernsyn... Lugten af bræk og lort hænger alle vegne, manden har ondt i maven, Signe har haft feber hele dagen og har næsten ikke smilet en hel dag, konfekten er kun halvt færdig og resten af huset må sejle. Glæder mig godt nok til juleræset er ovre, syge børn er raske og vi kan nyde resten af ferien sammen. Og så håber jeg så meget at Sebastian er frisk imorgen, for han har glædet sig SÅ meget. Synes ikke helt det er blevet den jul jeg havde regnet med

Anmeld

24. december 2009

Mary

Maria - er temmelig spændt på den slimprop som nu tilsyneladende vælter ud af mig!  Ikke idag.......ikke idag.......ikke idag....... 

Anmeld

24. december 2009

bette

Mary skriver:

Maria - er temmelig spændt på den slimprop som nu tilsyneladende vælter ud af mig!  Ikke idag.......ikke idag.......ikke idag....... 

agghhh noooo hehe hold benene krydset

Anmeld

24. december 2009

birgittemarie

Line - alt det modsatte af Maries status. Jeg spiser pt en bolle for natten er ikke slut endnu. Mangler at hænge vasketøj op og sætte en ny vask over om et stykke tid ... FORDI: Sebastian har nu brækket sig ud over hele værelset, hvorefter Nanna sked sig selv helt op i nakken bogstavelig talt, så hun måtte i bad midt om natten - hun ville dog hellere ind og se fjernsyn... Lugten af bræk og lort hænger alle vegne, manden har ondt i maven, Signe har haft feber hele dagen og har næsten ikke smilet en hel dag, konfekten er kun halvt færdig og resten af huset må sejle. Glæder mig godt nok til juleræset er ovre, syge børn er raske og vi kan nyde resten af ferien sammen. Og så håber jeg så meget at Sebastian er frisk imorgen, for han har glædet sig SÅ meget. Synes ikke helt det er blevet den jul jeg havde regnet med

Årh din stakkel! Sikke noget møg. Jeg håber, du stadig er i gang med at sove lige nu og alle børn er friske i dag!

Knus Birgitte, som er glad for at læse, at brillerne kom og husbond er nogenlunde rask igen i familien Siber, at Marie garanteret får en god dag med børnene i dag og er en lille smule skræmt over Marys slimprop. Bliv inde lidt endnu!

Og ikke at forglemme: Svinger mellem lyst til at pande min mor ned og håb om at finde en kærlig, overbærende julestemning og tørre den af på min mor, som pludselig i total selvmedlidenhed over gud ved hvad, truer med at udeblive fra julen, fordi hun mener, vi ikke kommer til at savne hende alligevel...

Formoder det har at gøre med, at jeg ubetænksomt gav svigermor lov til at lave anden, som min mor plejer at lave, fordi svigermor ikke har villet fejre jul sammen i et par år og vi gik ud fra, at det var fordi, hun følte sig overflødig. Sådan et par PRIMADONNAER! Er julen ikke børnenes fest? Og dermed menes vel først og fremmest de børn, der er under 30?

Hurra fra mig

Anmeld

24. december 2009

Tut

Tut - i fuld gang med at lave ribensteg til sin kære fætter, der skal arbejde i dag. Han er jo Falck redder, og skal arbejde fra kl. 12.00 til 23.30, så jeg har lovet ham og hans makker at lave ribenstegs-sandwich til dem..... Så de også kan mærke at det er jul

Og så får de en pose med sodavand og julegodter med også.

Og når ribenstegen er færdig går turen til kirkegården hvor der skal tændes lys

Anmeld

24. december 2009

ka li ja

Siber skriver:

Rikke - julestemningen er kommet til casa Gjendal, brillerne er i hus (efter vi bankede i bordet) Andreas har det nogenlunde og vi er snart på vej. Kom jul kom sne kom gaver!

hvor godt søde

Anmeld

24. december 2009

ka li ja

linemus skriver:

ååååhhhhh søde!!!!! håber godt nok du får en god jul trods alt. hold op det lyder ikke spændende

sender dig de varmeste krammere og en kæmpe trutter herfra

Anmeld

24. december 2009

ka li ja

birgittemarie skriver:

Og ikke at forglemme: Svinger mellem lyst til at pande min mor ned og håb om at finde en kærlig, overbærende julestemning og tørre den af på min mor, som pludselig i total selvmedlidenhed over gud ved hvad, truer med at udeblive fra julen, fordi hun mener, vi ikke kommer til at savne hende alligevel...

Formoder det har at gøre med, at jeg ubetænksomt gav svigermor lov til at lave anden, som min mor plejer at lave, fordi svigermor ikke har villet fejre jul sammen i et par år og vi gik ud fra, at det var fordi, hun følte sig overflødig. Sådan et par PRIMADONNAER! Er julen ikke børnenes fest? Og dermed menes vel først og fremmest de børn, der er under 30?

Hurra fra mig

ååhh nej bm!!! kan sagtens følge dig i det der barne pjadder de mødre kan finde på at komme op med, udfra deres selvmelidenhed....

håber i får en dejlig aften alligevel. og at mor kommer og du bare i aften kan overse at hun er syg/træls. og bare tænke på dine dejlige børn

Anmeld

26. december 2009

linemus

Line - der har samlet Hello Kitty "duplo" med to pilfingre, der samtidig skiller det ad igen Nyder den første dag, hvor vi HELT kan slappe af og krydser fingre for at al sygdom er på retur og jeg ikke selv bliver ramt Glædelig bag-jul til jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.