Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lise skriver: Lise - har sovet til kl 10 idag Kan ikke huske hvornår det sidst er sket. Må nu læse - juraeksamen IMORGEN
Lise - har sovet til kl 10 idag Kan ikke huske hvornår det sidst er sket. Må nu læse - juraeksamen IMORGEN
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AG - lige hjemkommet fra barnedåb i København og nu har juleferie til den 15. februar!!
Louise - wee det lykkedet
mortil4 skriver: Louise - wee det lykkedet
øh hvad????????
jeg har lidt bøvl med at svare på indlæg så glæden var stor da det lykkedes igen
mortil4 skriver: jeg har lidt bøvl med at svare på indlæg så glæden var stor da det lykkedes igen
Når okay...
Lene- mangler lige og vaske gulv også er jeg klar til at se film med manden sender ham på md efter en is imens jeg vasker hehe
3 dage også juleferie til den 4 jan.... men først 3 dages arb
ivfmarie skriver: Marie - forelsket i Malten, der efter en lang dag med masser af pyller og skrål, faldt i søvn i moars favn... ganske som i de gode gamle ammedage (bare uden patten, altså)
Marie - forelsket i Malten, der efter en lang dag med masser af pyller og skrål, faldt i søvn i moars favn... ganske som i de gode gamle ammedage (bare uden patten, altså)
Hrmpf.. Knap så forelsket - nu har han været vågen to gange siden. Meeen, han er jo syg det bette pus, og jeg har juleferie, så jeg skulle da være end ond mor, hvis jeg ikke lige havde et kvarters tid i overskud til at sidde og rokke lidt med den lille mand
karina - er træt efter en monster fed bytur i århus med biiiiip i går
vi tog ud og spise og så endte vi på et værtshus hvor der blev spillet kim larsen/gasolin live af en Ole Gas. fuck det var godt og vi blev pisse stive
er pænt træt, så burde nok krybe i kassen nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128