Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2009

Rasmine

Lise skriver:

Lise - har sovet til kl 10 idag  Kan ikke huske hvornår det sidst er sket. Må nu læse - juraeksamen IMORGEN

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2009

Marco2

AG - lige hjemkommet fra barnedåb i København og nu har juleferie til den 15. februar!!

Anmeld

20. december 2009

Louise mortil4

Louise - wee det lykkedet

Anmeld

20. december 2009

BK

mortil4 skriver:

Louise - wee det lykkedet

øh hvad????????

Anmeld

20. december 2009

Louise mortil4

øh hvad????????

jeg har lidt bøvl med at svare på indlæg så glæden var stor da det lykkedes igen

Anmeld

20. december 2009

BK

mortil4 skriver:

jeg har lidt bøvl med at svare på indlæg så glæden var stor da det lykkedes igen

Når okay...

Anmeld

20. december 2009

Lene76

Lene- mangler lige og vaske gulv også er jeg klar til at se film med manden sender ham på md efter en is imens jeg vasker hehe

3 dage også juleferie til den 4 jan.... men først 3 dages arb

Anmeld

20. december 2009

ivfmarie

ivfmarie skriver:

Marie - forelsket i Malten, der efter en lang dag med masser af pyller og skrål, faldt i søvn i moars favn... ganske som i de gode gamle ammedage (bare uden patten, altså)

Hrmpf.. Knap så forelsket - nu har han været vågen to gange siden. Meeen, han er jo syg det bette pus, og jeg har juleferie, så jeg skulle da være end ond mor, hvis jeg ikke lige havde et kvarters tid i overskud til at sidde og rokke lidt med den lille mand 

Anmeld

20. december 2009

ka li ja

karina - er træt efter en monster fed bytur i århus med biiiiip i går

vi tog ud og spise og så endte vi på et værtshus hvor der blev spillet kim larsen/gasolin live af en Ole Gas.  fuck det var godt   og vi blev pisse stive

er pænt træt, så burde nok krybe i kassen nu

Anmeld

20. december 2009

linemus

Line - med en bræksyg Signe, der bare ikke kan stoppe igen, og med alt for mange planer imorgen. Funderer lidt over om det mon var fritturemaden til aften, eller om hun godt nok har fanget en Malte-flu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.