Testtråd juni+juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Lambi90 skriver:

Åh altså! Det er jeg ked af! 

Kæmpe stort tillykke med, at i skal giftes! Jeg kan godt forstå at tanken sidder i dig, at det kan ske igen. Det håbe rjeg dog ikke det gør, når det lykkedes

mht din datters fødselsdag, så er jeg sikker på, at hun havde en dejlig dag. Svære følelser på dejlige dage kan og må gerne sameksistere, omend det er svært at navigere i

Tak skal du have

Det var en god betragtning på livet, du har ret ❤️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Er der mon nogen der snart skal teste?

Anmeld Citér

17. juni 2024

Kamelen

Ligger en test op - positiv som de sidste 6 jeg har taget. Efter mine beregninger er jeg 6+5, og indehaver af voldsom kvalme��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. juni 2024

Hejdu

Jeg er i IVF behandling og fik lagt et fryseæg op den 4. juni. Har testet positivt i hjemmetests i en uges tid nu og fik taget blodprøve i morges, som viste hcg på 820

Anmeld Citér

18. juni 2024

Lambi90

Stort tillykke til jer begge 2. Hvor er det bare dejligt for jer

Anmeld Citér

18. juni 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Lambi90 skriver:

Er der mon nogen der snart skal teste?

Hvordan går det med dig ?

Mit krop er stadig ikke på plads efter abort. Jeg pletbløder stadig efter min mens der sluttede for en uge siden Har taget ægløsningstest i går og forgårs, negativ. 

Anmeld Citér

18. juni 2024

Lambi90

Kis92 skriver:

Hvordan går det med dig ?

Mit krop er stadig ikke på plads efter abort. Jeg pletbløder stadig efter min mens der sluttede for en uge siden Har taget ægløsningstest i går og forgårs, negativ. 

Åh jeg håber at den hurtigt kommer på plads

her er de 14 dages ventetid igang, og jeg synes der er læænge til testdag d. 27

Anmeld Citér

19. juni 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Lambi90 skriver:

Åh jeg håber at den hurtigt kommer på plads

her er de 14 dages ventetid igang, og jeg synes der er læænge til testdag d. 27

Den vente tid er helt ulidelig. Jeg krydser alt hvad jeg kan Jeg kan ikke helt overskue al den tid, energi, håb, skuffelse og blandede følelser, dette forløb kommer til at indeholde.

Selv om jeg har haft mens og ved at jeg ikke er gravid, kan jeg stadig få følelsen af at være gravid. Øv det er hårdt at være i. Og om 3 ugers tid kommer terminsdatoen for min første abort

Anmeld Citér

20. juni 2024

Lambi90

Kis92 skriver:

Den vente tid er helt ulidelig. Jeg krydser alt hvad jeg kan Jeg kan ikke helt overskue al den tid, energi, håb, skuffelse og blandede følelser, dette forløb kommer til at indeholde.

Selv om jeg har haft mens og ved at jeg ikke er gravid, kan jeg stadig få følelsen af at være gravid. Øv det er hårdt at være i. Og om 3 ugers tid kommer terminsdatoen for min første abort

Tak ❤️

puh nej, det er bare hårdt at være i, uanset hvor meget man prøver at tænke positivt.

Åh, jeg er så ked af at det skal være sådan for dig! Jeg følger virkelig fornemmelsen af at være gravid, trods man ved med fornuften, at det ikke er rigtigt. Det er ikke længe siden at jeg skulle have haft termin (mistede uge 22 grundet svære misdannelser), og det var en benhård dag. Lidt som om, at erkendelsen af tabet kom bragende, og vi gik også ind i det med alt vi havde. Så det var en vigtig dag ifht bearbejdning af det hele, og det ville jeg bare lige give videre. Jeg tror det er godt nok, ikke at forsøge at lade det være som en hvilken som helst anden dag

Anmeld Citér

21. juni 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Lambi90 skriver:

Tak ❤️

puh nej, det er bare hårdt at være i, uanset hvor meget man prøver at tænke positivt.

Åh, jeg er så ked af at det skal være sådan for dig! Jeg følger virkelig fornemmelsen af at være gravid, trods man ved med fornuften, at det ikke er rigtigt. Det er ikke længe siden at jeg skulle have haft termin (mistede uge 22 grundet svære misdannelser), og det var en benhård dag. Lidt som om, at erkendelsen af tabet kom bragende, og vi gik også ind i det med alt vi havde. Så det var en vigtig dag ifht bearbejdning af det hele, og det ville jeg bare lige give videre. Jeg tror det er godt nok, ikke at forsøge at lade det være som en hvilken som helst anden dag

Ja det kunne jeg godt forestille mig var en hård dag at komme igennem, og du var også kommet langt ind i graviditeten. Det er jeg ked af på jeres vegne Min "termin dag" ligger lige op til sommerferien, så der bliver nok af stress og jag med at få styr på alt inden vi skal af sted.. Jeg tror jeg vil se om jeg kunne komme ud at gå en god tur for mig selv og få lov at lade tankerne flyve...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.