Testtråd juni+juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2024

Hejdu

Junia skriver:

Holder man altid pause efter æg udtagning?

Vi er i udredning pt, og skal nok opstarte fertilitetes behandling, så er lidt nysgerrig på tidshorisonten

Vores forløb har set sådan ud:

november/december: egen læge, henvisning, blodprøver mv.

ultimo januar: opstartsskanning

februar: hormoner og ægudtagning.

Marts: pause pga. frygt for overstimulering.

april: lille dosis hormoner og skanninger 

maj: ægoplægning med æg fra frys, negativ blodprøve, skanning inden næste ægoplægning

Juni: oplægning af æg fra frys igen start juni. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Lambi90 skriver:

Hvor er jeg ked af, at det ikke blev denne gang, og at du skulle igennem håbet og den rutsjebane Kram til dig

Jeg har så ikke blødt mere siden den ene gang i går aftes. Så jeg er stadig på en rutsjebane tur

Anmeld Citér

31. maj 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Sommersol2021 skriver:

Øv men ja godt med klarhed, det andet er ikke til at holde ud

Så meget for dem klarhed... Jeg har ikke blødt mere siden den ene gang i går aftes. Så jeg ved stadig ikke hvor jeg står

Anmeld Citér

31. maj 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Kis92 skriver:

Jeg har så ikke blødt mere siden den ene gang i går aftes. Så jeg er stadig på en rutsjebane tur

Hvor skørt men så er det nok meget godt med en blodprøve ved lægen alligevel

Anmeld Citér

31. maj 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Lambi90 skriver:

Hvor skørt men så er det nok meget godt med en blodprøve ved lægen alligevel

Det er helt skørt.. Ja det er godt med lægetiden, så kan jeg forhåbentlig finde ud af hvad der sker

Anmeld Citér

1. juni 2024

Junia

Hejdu skriver:

Vores forløb har set sådan ud:

november/december: egen læge, henvisning, blodprøver mv.

ultimo januar: opstartsskanning

februar: hormoner og ægudtagning.

Marts: pause pga. frygt for overstimulering.

april: lille dosis hormoner og skanninger 

maj: ægoplægning med æg fra frys, negativ blodprøve, skanning inden næste ægoplægning

Juni: oplægning af æg fra frys igen start juni. 

Fedt du gider dele! Synes det er mega forvirrende at finde rundt i hvad proceduren er og hvor lang ventetid der er!

Hvor får i behandling? Det virker til der er kort ventetid der?

Vi er igang med udredning hos en gynækolog, og forventer at blive henvist til behandling i juni derfra. Men det er virkelig svært at blive klog på hvor lang tid der går før man kan komme til ift behandling.

Så stort tak for at dele

Anmeld Citér

2. juni 2024

Lambi90

Kis92 skriver:

Det er helt skørt.. Ja det er godt med lægetiden, så kan jeg forhåbentlig finde ud af hvad der sker

Har du prøvet at teste siden?

Anmeld Citér

2. juni 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92

Har du prøvet at teste siden?

Jeg prøvede igår, men synes at det stadig er det samme. Det er så mærkeligt.. I morgen får jeg taget en blodprøve, så det bliver spændende hvad den siger.

Mit håb, håber at det var en implantationsblødning i torsdags. Men det giver jo ingen mening, med alle de streger før da. Jeg er forvirret.

Hvordan går det med dig?

Anmeld Citér

2. juni 2024

Lambi90

Kis92 skriver:

Jeg prøvede igår, men synes at det stadig er det samme. Det er så mærkeligt.. I morgen får jeg taget en blodprøve, så det bliver spændende hvad den siger.

Mit håb, håber at det var en implantationsblødning i torsdags. Men det giver jo ingen mening, med alle de streger før da. Jeg er forvirret.

Hvordan går det med dig?

Jeg krydser for at de tidligere var mærkelige skyggestreger, og at torsdag var implantation

jamen jeg er på CD 10, så jeg har netop imorges bestilt hjem til at teste for ÆL

Anmeld Citér

2. juni 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Lambi90 skriver:

Jeg krydser for at de tidligere var mærkelige skyggestreger, og at torsdag var implantation

jamen jeg er på CD 10, så jeg har netop imorges bestilt hjem til at teste for ÆL

Uuh jeg håber at I rammer plet denne gang Det bliver spændende. 

Jeg kom til at tag endnu en test i formiddags, den var blank. Jeg glæder mig til blodprøven. Så kan jeg forhåbentlig for lidt ro.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.