Testtråd juni+juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2024

Narinduk

Testede positiv i morges efter næsten 1,5 år uden hæld, vi er skrevet op til fertilitets behandling men der er først tid slut oktober, nu vil jeg lige se tiden an om det holder ved eller om vi skal gennem et fertilitetsforløb��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Lambi90 skriver:

Tak, det håber jeg også, selvom jeg slet ikke forstår hvis det skulle være muligt. Tiden må vise det

Jeg testede idag (CD25) både for ÆL og på G-test, og de så sådan ud, men jeg synes ikke jeg stoler på stregen, og tænker måske nærmere at ÆL er på trapperne.

Hvor rart hvis den er ved at være på plads igen! Jeg er glad på dine vegne for, at du har kunne give lidt slip og nyde både alkohol og sex, men jeg kan også godt forstå at tankerne trænger sig på igen.

Der er i hvert fald noget på den graviditetstest I og med du ikke har fundet ægløsning og at der stadig er nogle dage til udeblevet menstruation , så holder jeg håbet højt for dig

Men selvom at jeg har prøvet at give slip, så kommer jeg til at blive ramt når min menstruation kommer. Men jeg må prøve at være glad for at det så betyder at min cyklus er i balance igen.. Og om ikke andet så er jeg glad for at have en pause fra blødning! 

Anmeld Citér

24. juli 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Narinduk skriver:

Testede positiv i morges efter næsten 1,5 år uden hæld, vi er skrevet op til fertilitets behandling men der er først tid slut oktober, nu vil jeg lige se tiden an om det holder ved eller om vi skal gennem et fertilitetsforløb��

Tillykke med testen Krydser fingre for at det kommer til alt gå godt

Anmeld Citér

24. juli 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Kis92 skriver:

Der er i hvert fald noget på den graviditetstest I og med du ikke har fundet ægløsning og at der stadig er nogle dage til udeblevet menstruation , så holder jeg håbet højt for dig

Men selvom at jeg har prøvet at give slip, så kommer jeg til at blive ramt når min menstruation kommer. Men jeg må prøve at være glad for at det så betyder at min cyklus er i balance igen.. Og om ikke andet så er jeg glad for at have en pause fra blødning! 

Tak, ih jeg synes det er forvirrende! 
Idag tog, i samme “prøve” 1 babyplan g-test og ÆL-test + 1 valmed g-test. Da ægløsningstesten hurtigt blev positiv, nåede jeg at tænke “yes! Endelig”, MEN da jeg kigger på valmed testen (indenfor aflæsningstid) er der mindsandten en streg Kan den være forvirret af ægløsning? På babyplan testen er der kommet endnu en svag skygge/streg også. Jeg har lige taget nr 2 valmed i pakken, og den er helt negativ. 

Det kan jeg godt forstå, det ramte også mig, da menstruationen kom igen. Det er bare en dum påmindelse om at tingene ikke er, som de burde være også selvom man står et sted, hvor man venter på at cyklus kommer igen. Det er et svært sted at stå, lige mellem sorg og håb

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. juli 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Lambi90 skriver:

Tak, ih jeg synes det er forvirrende! 
Idag tog, i samme “prøve” 1 babyplan g-test og ÆL-test + 1 valmed g-test. Da ægløsningstesten hurtigt blev positiv, nåede jeg at tænke “yes! Endelig”, MEN da jeg kigger på valmed testen (indenfor aflæsningstid) er der mindsandten en streg Kan den være forvirret af ægløsning? På babyplan testen er der kommet endnu en svag skygge/streg også. Jeg har lige taget nr 2 valmed i pakken, og den er helt negativ. 

Det kan jeg godt forstå, det ramte også mig, da menstruationen kom igen. Det er bare en dum påmindelse om at tingene ikke er, som de burde være også selvom man står et sted, hvor man venter på at cyklus kommer igen. Det er et svært sted at stå, lige mellem sorg og håb

En graviditetstest bør ikke blive påvirket af ægløsning, hvor i mod ægløsningstest godt kan blive påvirket af graviditet At valmed nr 2 er negativ kan jo være pga udtyndet urin. Der er i hvert fald en streg på billedet, men jeg har svært ved at vurdere om der er farve i Jeg synes at du skal prøve at vente et par dage med at teste igen, for at få et klarere svar. Selvom jeg ved at det kommer til at være nogle lange dage at gå i gennem. Man bliver skør af alle de test

Anmeld Citér

24. juli 2024

Lambi90

Kis92 skriver:

En graviditetstest bør ikke blive påvirket af ægløsning, hvor i mod ægløsningstest godt kan blive påvirket af graviditet At valmed nr 2 er negativ kan jo være pga udtyndet urin. Der er i hvert fald en streg på billedet, men jeg har svært ved at vurdere om der er farve i Jeg synes at du skal prøve at vente et par dage med at teste igen, for at få et klarere svar. Selvom jeg ved at det kommer til at være nogle lange dage at gå i gennem. Man bliver skør af alle de test

Sikke en rundtosset tur lige nu. Jeg kan helt sikkert ikke vente med at teste igen

Men jeg håber at vi snart er afklaret på, hvad der er hvad.

Jeg kunne gå med til de skygger jeg har fået på babyplan, måske ikke var noget rigtigt. Men jeg synes at stregen på valmed er grov, hvis den ikke er ægte

Anmeld Citér

24. juli 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Lambi90 skriver:

Sikke en rundtosset tur lige nu. Jeg kan helt sikkert ikke vente med at teste igen

Men jeg håber at vi snart er afklaret på, hvad der er hvad.

Jeg kunne gå med til de skygger jeg har fået på babyplan, måske ikke var noget rigtigt. Men jeg synes at stregen på valmed er grov, hvis den ikke er ægte

Jeg er enig i, at hvis den streg på valmed ikke er positiv, så er det virkelig ikke rimeligt! 

Er det på fredag, mens dag skulle komme? Så er der også stadig nogle dage til at den kan blive rød. 

Jeg kan godt forstå at du er rundtosset. 

Anmeld Citér

24. juli 2024

Lambi90

Kis92 skriver:

Jeg er enig i, at hvis den streg på valmed ikke er positiv, så er det virkelig ikke rimeligt! 

Er det på fredag, mens dag skulle komme? Så er der også stadig nogle dage til at den kan blive rød. 

Jeg kan godt forstå at du er rundtosset. 

Ja, så er det lidt tarveligt af den, synes jeg

min cyklus lever sit eget liv, så det ved jeg ikke. Jeg har på det sidste testet positiv for ÆL på alt imellem CD17 og CD25 - men denne cyklus har jeg først fanget en positiv ÆL-test idag (CD26). Dog har mange af testene været tæt på positive, og derfor har vi ikke misset nogle chancer siden CD12 - så hvis den har været der, så er der chance for graviditet, kan bare næsten ikke forstå det

Anmeld Citér

25. juli 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92

Hold nu op hvor er min hjerne dum... Jeg vågnede omkring klokken 4, og kunne ikke stoppe med at tænke på at tag en graviditetstest... Jeg tænker at jeg får mens i næste uge, så alt for tidligt at teste Nå men selvfølgelig endte jeg med at teste, for at få ro i hovedet. Den er ikke positiv, men føler at jeg kan ane noget... Ultra svagt, bare antydningen af noget... Så det gav ikke meget ro i hvedet... 

Hvordan går det med dig, lambi90? 

Anmeld Citér

25. juli 2024

Lambi90

Kis92 skriver:

Hold nu op hvor er min hjerne dum... Jeg vågnede omkring klokken 4, og kunne ikke stoppe med at tænke på at tag en graviditetstest... Jeg tænker at jeg får mens i næste uge, så alt for tidligt at teste Nå men selvfølgelig endte jeg med at teste, for at få ro i hovedet. Den er ikke positiv, men føler at jeg kan ane noget... Ultra svagt, bare antydningen af noget... Så det gav ikke meget ro i hvedet... 

Hvordan går det med dig, lambi90? 

Ej, det kender jeg bare virkelig godt

Jeg håber, at det du kan ane, bliver til mere

Min test her til morgen er helt blank. Så stregerne igår må simpelthen have været pga ægløsning - det synes jeg er vildt! Men det er da heldigvis ikke så ofte, at man tester for begge dele

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.