Kis92 skriver:
Der er i hvert fald noget på den graviditetstest
I og med du ikke har fundet ægløsning og at der stadig er nogle dage til udeblevet menstruation , så holder jeg håbet højt for dig 
Men selvom at jeg har prøvet at give slip, så kommer jeg til at blive ramt når min menstruation kommer. Men jeg må prøve at være glad for at det så betyder at min cyklus er i balance igen.. Og om ikke andet så er jeg glad for at have en pause fra blødning!
Tak, ih jeg synes det er forvirrende!
Idag tog, i samme “prøve” 1 babyplan g-test og ÆL-test + 1 valmed g-test. Da ægløsningstesten hurtigt blev positiv, nåede jeg at tænke “yes! Endelig”, MEN da jeg kigger på valmed testen (indenfor aflæsningstid) er der mindsandten en streg
Kan den være forvirret af ægløsning? På babyplan testen er der kommet endnu en svag skygge/streg også. Jeg har lige taget nr 2 valmed i pakken, og den er helt negativ.
Det kan jeg godt forstå, det ramte også mig, da menstruationen kom igen. Det er bare en dum påmindelse om at tingene ikke er, som de burde være
også selvom man står et sted, hvor man venter på at cyklus kommer igen. Det er et svært sted at stå, lige mellem sorg og håb 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér