Testtråd juni+juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Lambi90 skriver:

Ej, det kender jeg bare virkelig godt

Jeg håber, at det du kan ane, bliver til mere

Min test her til morgen er helt blank. Så stregerne igår må simpelthen have været pga ægløsning - det synes jeg er vildt! Men det er da heldigvis ikke så ofte, at man tester for begge dele

Øv det er jeg ked af at læse Meget mærkeligt med de streger Jeg krydser fingre for det lykkes denne gang

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Kis92 skriver:

Øv det er jeg ked af at læse Meget mærkeligt med de streger Jeg krydser fingre for det lykkes denne gang

Tak, også mig

Tester du for at finde ud af hvornår du har ÆL, eller vil i vente til du har haft en menstruation?

Anmeld Citér

27. juli 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Lambi90 skriver:

Tak, også mig

Tester du for at finde ud af hvornår du har ÆL, eller vil i vente til du har haft en menstruation?

Jeg har pletblødt lidt i dag, så mon ikke jeg snart får mens Jeg ved ikke hvad jeg vil gøre næste cyklus, jeg synes det er svært at være i og mit hoved fucker helt op

Anmeld Citér

27. juli 2024

Lambi90

Kis92 skriver:

Jeg har pletblødt lidt i dag, så mon ikke jeg snart får mens Jeg ved ikke hvad jeg vil gøre næste cyklus, jeg synes det er svært at være i og mit hoved fucker helt op

Det må virkelig være svært at være i

Jeg sender er kram din vej, og håber at du kommer til at kunne mærke, hvad der giver allerbedst mening for dig at gøre, og hvornår

Anmeld Citér

28. juli 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Lambi90 skriver:

Det må virkelig være svært at være i

Jeg sender er kram din vej, og håber at du kommer til at kunne mærke, hvad der giver allerbedst mening for dig at gøre, og hvornår

Mange tak. Nu har jeg fået menstruation og dårligt humør.. Så det er skønt I dag er verden bare dum og uretfærdigt.. 

Jeg håber at vi begge snart får to streger og at det ender ud med en baby

Det uretfærdige er også at hvis jeg nu var gravid ville jeg ikke kunne glæde mig over det, for jeg ville bare være bange for at miste igen..

Ej beklager alt min negativitet.. 

Anmeld Citér

29. juli 2024

Lambi90

Kis92 skriver:

Mange tak. Nu har jeg fået menstruation og dårligt humør.. Så det er skønt I dag er verden bare dum og uretfærdigt.. 

Jeg håber at vi begge snart får to streger og at det ender ud med en baby

Det uretfærdige er også at hvis jeg nu var gravid ville jeg ikke kunne glæde mig over det, for jeg ville bare være bange for at miste igen..

Ej beklager alt min negativitet.. 

Det skal du bare slet ikke undskylde for, det er fuldkommen fair - jeg er bare ked af, at alt det her sker for dig

Anmeld Citér

10. august 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Lambi90 skriver:

Det skal du bare slet ikke undskylde for, det er fuldkommen fair - jeg er bare ked af, at alt det her sker for dig

Hvordan går det med dig? Det er vel ved at være 2 ugers siden du havde positiv ægløsningstest. Har du fået menstruation eller taget graviditetstest?

Anmeld Citér

11. august 2024

Lambi90

Kis92 skriver:

Hvordan går det med dig? Det er vel ved at være 2 ugers siden du havde positiv ægløsningstest. Har du fået menstruation eller taget graviditetstest?

Begge dele helt negative

Hvordan går det hos dig?

Anmeld Citér

11. august 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Lambi90 skriver:

Begge dele helt negative

Hvordan går det hos dig?

Det var da godt nok mærkeligt. Håber du snart finder ud af hvad der foregår. Kan du være i det, eller hvordan har du det? 

Jeg går og venter på ægløsning, som ud fra mine apps kommer et sted mellem imorgen og på lørdag. Jeg har testet siden fredag, alle negative. Al den ventetid man skal gå igennem..

Anmeld Citér

12. august 2024

Lambi90

Kis92 skriver:

Det var da godt nok mærkeligt. Håber du snart finder ud af hvad der foregår. Kan du være i det, eller hvordan har du det? 

Jeg går og venter på ægløsning, som ud fra mine apps kommer et sted mellem imorgen og på lørdag. Jeg har testet siden fredag, alle negative. Al den ventetid man skal gå igennem..

Meget sært men ja, tager 1 dag ad gangen, og har en tid ved lægen onsdag. Så må vi se om der er kloge ord at hente

Al den ventetid, og negative tests, man kan godt blive lidt skør og træt. Jeg håber at du snart finder den

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.