Testtråd juni+juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92

Nu tror jeg at jeg har fået menstruation.. I bilen på vej til lægen... Uden bind eller trusseindlæg Så jeg har stået på en mark lige ved siden af en stor vej og taget et bind på  

Når men nu har jeg fået taget blodprøve alligevel. Så får jeg at se om det er menstruation eller hvad der sker..

Det er bare en rigtig mandag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2024

Junia

Kis92 skriver:

Nu tror jeg at jeg har fået menstruation.. I bilen på vej til lægen... Uden bind eller trusseindlæg Så jeg har stået på en mark lige ved siden af en stor vej og taget et bind på  

Når men nu har jeg fået taget blodprøve alligevel. Så får jeg at se om det er menstruation eller hvad der sker..

Det er bare en rigtig mandag

Ej noget juks

Rigtig mandags vibes

Anmeld Citér

3. juni 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Junia skriver:

Ej noget juks

Rigtig mandags vibes

Jeg har så igen ikke blødt mere... Jeg bliver skør.. Blodprøve er kommet tilbage, hcg er på 16 (8. maj var det på 57). Men om det er fra abort eller ej, er jo ikke til at sige. Lige nu gider jeg faktisk ikke mere..

Anmeld Citér

4. juni 2024

Hejdu

Junia skriver:

Fedt du gider dele! Synes det er mega forvirrende at finde rundt i hvad proceduren er og hvor lang ventetid der er!

Hvor får i behandling? Det virker til der er kort ventetid der?

Vi er igang med udredning hos en gynækolog, og forventer at blive henvist til behandling i juni derfra. Men det er virkelig svært at blive klog på hvor lang tid der går før man kan komme til ift behandling.

Så stort tak for at dele

Vi er i behandling på et offentligt sygehus.

Vi tilhører egentlig Odense, men jeg bad om at blive henvist til Horsens, da de havde kortere ventetid og så kender jeg et par stykker, som har været begge steder, som anbefalede Horsens.

Selv tak Jeg vidste selv meget lidt, da vi startede, men der er vidst også forskellige forløb. Vi er i kort protokol. 

Anmeld Citér

5. juni 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Kis92 skriver:

Jeg har så igen ikke blødt mere... Jeg bliver skør.. Blodprøve er kommet tilbage, hcg er på 16 (8. maj var det på 57). Men om det er fra abort eller ej, er jo ikke til at sige. Lige nu gider jeg faktisk ikke mere..

Åh jeg ville ønske at jeg havde noget som helst at sige, men jeg ved simpelthen ikke hvad det kan være som foregår. Som du selv skriver, kan det jo også være “gammelt” hcg, men omvendt hvis implantation var første gang du blødte, så vil den vel heller ikke være højere endnu?

Det er så træls når tid er det eneste, vil kan give svar

Anmeld Citér

5. juni 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Her er… en r*øvsyg test. Der sker intet her. 8. cyklus efter tabet Vi har snart prøvet et år i alt, kan man så kontakte lægen? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. juni 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Lambi90 skriver:

Åh jeg ville ønske at jeg havde noget som helst at sige, men jeg ved simpelthen ikke hvad det kan være som foregår. Som du selv skriver, kan det jo også være “gammelt” hcg, men omvendt hvis implantation var første gang du blødte, så vil den vel heller ikke være højere endnu?

Det er så træls når tid er det eneste, vil kan give svar

Jeg har pletblødt mere i går, så det er nok menstruation der er på vej... Øv jeg er træt af det.. Jeg kunne godt bruge en pause fra mit liv.. pause fra tanker og bekymringer

Anmeld Citér

5. juni 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Sommersol2021 skriver:

Her er… en r*øvsyg test. Der sker intet her. 8. cyklus efter tabet Vi har snart prøvet et år i alt, kan man så kontakte lægen? 

Øv hvor træls, det er jeg ked af. Jeg synes du skal kontakte din læge, så får en klar besked om hvornår I kan komme i gang med udredning, hvis det er det lægen vurderer 

Anmeld Citér

5. juni 2024

Sommersol2021

Kis92 skriver:

Øv hvor træls, det er jeg ked af. Jeg synes du skal kontakte din læge, så får en klar besked om hvornår I kan komme i gang med udredning, hvis det er det lægen vurderer 

Ja du har nok ret. Tror vi prøver 1 gang mere og så kontakter lægen. 

Anmeld Citér

5. juni 2024

Sommersol2021

Kis92 skriver:

Jeg har pletblødt mere i går, så det er nok menstruation der er på vej... Øv jeg er træt af det.. Jeg kunne godt bruge en pause fra mit liv.. pause fra tanker og bekymringer

Den følelse kender jeg godt. Sådan har jeg også haft det ved tab. Håber du snart får ægte mens så det bare kan blive overstået. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.