Testtråd juni+juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Jeg er ude af Juni, og håber på bedre held i Juli

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Lambi90 skriver:

Jeg er ude af Juni, og håber på bedre held i Juli

Øv hvor træls, det er jeg ked af at læse.. Jeg krydser alt hvad jeg kan for næsten måned

Hvor længe er det I har prøvet? 

Anmeld Citér

30. juni 2024

Lambi90

Kis92 skriver:

Øv hvor træls, det er jeg ked af at læse.. Jeg krydser alt hvad jeg kan for næsten måned

Hvor længe er det I har prøvet? 

Tak

det er “kun” 3. Cyklus vi prøver siden vores engel, men det føles som 100 år

Anmeld Citér

2. juli 2024

Junia

Jeg skal forhåbentlig insimineres i denne måned, så der sker lidt her i måned ? (Tror måske det er 9 eller 10, men har mistet overblikket).

Er ret træt af at vi skal ud i det, men føler mig håbefuld for at der så endelig kommer bid

Anmeld Citér

16. juli 2024

Fastertrut

Jeg havde testsag d. 23/6 - positiv! Vi har mistet 5 gange og denne gang er vi gravide med IVF. Fik sat æg op d. 10/6. 
Jeg er i dag 7+4, sindssygt kvalmeramt og håber på det bedste. 

Anmeld Citér

16. juli 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Fastertrut skriver:

Jeg havde testsag d. 23/6 - positiv! Vi har mistet 5 gange og denne gang er vi gravide med IVF. Fik sat æg op d. 10/6. 
Jeg er i dag 7+4, sindssygt kvalmeramt og håber på det bedste. 

Jeg krydser fingre for, at alt går som det skal

Anmeld Citér

21. juli 2024

Sgp2016

Profilbillede for Sgp2016

Melder på her. 4+0 og klokkeklar positiv test. ����

Anmeld Citér

22. juli 2024

Lambi90

Min cyklus er helt afsporet denne gang. Jeg aner ikke om jeg har haft ÆL, eller om den bare er meeeeget forskudt denne gang (på trods af mange tests). Igår tog jeg en g-test fra Normal og en fra babyplan, som fik meget svage streger og idag har jeg taget en magen til af babyplan. Tænker vi skyggestreger eller noget på vej?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. juli 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Lambi90 skriver:

Min cyklus er helt afsporet denne gang. Jeg aner ikke om jeg har haft ÆL, eller om den bare er meeeeget forskudt denne gang (på trods af mange tests). Igår tog jeg en g-test fra Normal og en fra babyplan, som fik meget svage streger og idag har jeg taget en magen til af babyplan. Tænker vi skyggestreger eller noget på vej?

Iiih hvor jeg håber at den er der, jeg kan ihvertfald godt se en streg Har du prøvet at teste i dag? Hvor langt er du i din cyklus? 

Min sidste cyklus var helt hen i vejret, jeg blødte mere eller mindre hele perioden. Men jeg tror den er ved at være på plads igen Jeg har prøvet at slippe alle tanker om graviditet. Været ude at drikke mig fuld(har været rigtig fuld, for første gang i, i hvert fald 3år) haft sex og prøve ikke at tænke ægløsning. Nu synes jeg det begynder at være svært ikke at tænke på det mere

Anmeld Citér

23. juli 2024

Lambi90

Kis92 skriver:

Iiih hvor jeg håber at den er der, jeg kan ihvertfald godt se en streg Har du prøvet at teste i dag? Hvor langt er du i din cyklus? 

Min sidste cyklus var helt hen i vejret, jeg blødte mere eller mindre hele perioden. Men jeg tror den er ved at være på plads igen Jeg har prøvet at slippe alle tanker om graviditet. Været ude at drikke mig fuld(har været rigtig fuld, for første gang i, i hvert fald 3år) haft sex og prøve ikke at tænke ægløsning. Nu synes jeg det begynder at være svært ikke at tænke på det mere

Tak, det håber jeg også, selvom jeg slet ikke forstår hvis det skulle være muligt. Tiden må vise det

Jeg testede idag (CD25) både for ÆL og på G-test, og de så sådan ud, men jeg synes ikke jeg stoler på stregen, og tænker måske nærmere at ÆL er på trapperne.

Hvor rart hvis den er ved at være på plads igen! Jeg er glad på dine vegne for, at du har kunne give lidt slip og nyde både alkohol og sex, men jeg kan også godt forstå at tankerne trænger sig på igen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.