Testtråd juni+juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Sommersol2021 skriver:

Her er… en r*øvsyg test. Der sker intet her. 8. cyklus efter tabet Vi har snart prøvet et år i alt, kan man så kontakte lægen? 

Hvor langt er du på den test?

ja det er jo ikke for at sætte unødige tanker igang, men jeg synes altså der er et eller andet på billeder hvertfald - men det kan jo snyde.

uanset så synes jeg bare det er så uretfærdigt hvis ikke det snart skal ske for jer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2024

Lambi90

Kis92 skriver:

Jeg har pletblødt mere i går, så det er nok menstruation der er på vej... Øv jeg er træt af det.. Jeg kunne godt bruge en pause fra mit liv.. pause fra tanker og bekymringer

Hvor er det altså træls

Håber at du snart får 100% klarhed

Anmeld Citér

5. juni 2024

Junia

Sommersol2021 skriver:

Her er… en r*øvsyg test. Der sker intet her. 8. cyklus efter tabet Vi har snart prøvet et år i alt, kan man så kontakte lægen? 

Man skal have prøvet aktivt et år for at man kan blive udredt, medmindre der er særlig grund til at opstarte.

Vi havde prøvet 7-8 mrd da vi blev henvist her for nyligt til udredning. Men jeg var forud for det blevet henvist pga smerter i underlivet, og på baggrund af fund af endometriose kunne vi begge så blive henvist til udredning. Det tog dog også 2-2 cyklusser at findeendometriosen Det er åbenbart ekstremt svært at se på scanninger, men havde “mærkelige fund” ved alle 3 scanninger.

Derfor kom vi videre (endeligt). Nu har vi så 2 cyklusser hvor vi slet ikke må prøve fordi min børnevaccine var udløbet (?!?).

Kan godt følge dig i at det er ekstremt frustrerende der ikke sker en skid.

Man kan også komme til før de 12 mrd hvis man er ældre er jeg ret sikker på.

Anmeld Citér

5. juni 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Junia skriver:

Man skal have prøvet aktivt et år for at man kan blive udredt, medmindre der er særlig grund til at opstarte.

Vi havde prøvet 7-8 mrd da vi blev henvist her for nyligt til udredning. Men jeg var forud for det blevet henvist pga smerter i underlivet, og på baggrund af fund af endometriose kunne vi begge så blive henvist til udredning. Det tog dog også 2-2 cyklusser at findeendometriosen Det er åbenbart ekstremt svært at se på scanninger, men havde “mærkelige fund” ved alle 3 scanninger.

Derfor kom vi videre (endeligt). Nu har vi så 2 cyklusser hvor vi slet ikke må prøve fordi min børnevaccine var udløbet (?!?).

Kan godt følge dig i at det er ekstremt frustrerende der ikke sker en skid.

Man kan også komme til før de 12 mrd hvis man er ældre er jeg ret sikker på.

Ja jeg har også hørt det er et år. Men jeg er i tvivl om man starter forfra, hvis man bliver gravid og mister? Eller er det et år uanset mislykkedes graviditeter? 

Juni er måned 12 vi er i gang. Jeg var gravid juli sidste år, så det kunne ikke være dokumenteret mere tydeligt at vi har været i gang siden da. Jeg er under 35 så vi bliver ikke henvist før pga. alder. 

Arh hvor irriterende med ventetid for jer. Man vil jo bare gerne have chancen i det mindste. 

Anmeld Citér

5. juni 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Lambi90 skriver:

Hvor langt er du på den test?

ja det er jo ikke for at sætte unødige tanker igang, men jeg synes altså der er et eller andet på billeder hvertfald - men det kan jo snyde.

uanset så synes jeg bare det er så uretfærdigt hvis ikke det snart skal ske for jer

Tak for at håbe men jeg er 3+5 og mens er også kommet nu.

Tak, håber også det snart sker! Vi holder for første gang nogensinde 1 måneds pause nu. Vi skal nemlig giftes lige om lidt og med min aborthistorik, synes jeg det er synd, hvis jeg bliver gravid og det så går galt og ødelægger en tid, der ellers skal huskes lykkeligt. Sidst jeg mistede var på min datters 1-års fødselsdag. Er så ked af det minde er tåget af noget negativt. 

Anmeld Citér

6. juni 2024

Junia

Sommersol2021 skriver:

Ja jeg har også hørt det er et år. Men jeg er i tvivl om man starter forfra, hvis man bliver gravid og mister? Eller er det et år uanset mislykkedes graviditeter? 

Juni er måned 12 vi er i gang. Jeg var gravid juli sidste år, så det kunne ikke være dokumenteret mere tydeligt at vi har været i gang siden da. Jeg er under 35 så vi bliver ikke henvist før pga. alder. 

Arh hvor irriterende med ventetid for jer. Man vil jo bare gerne have chancen i det mindste. 

Det ved jeg faktisk ikke, mine tab har været uplanlagte graviditeter og ikke i denne seriøse omgang

Så skal ikke kunne sige om man bliver nulstillet

Anmeld Citér

7. juni 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Har fuldt med på denne her tråd på side linjen

jeg håber fra hele mit hjerte at  hver og en af jer stå snart med positiv test. Jeg vil følge jer på side linjen og hepper på jer

Anmeld Citér

7. juni 2024

Junia

Love Angel skriver:

Har fuldt med på denne her tråd på side linjen

jeg håber fra hele mit hjerte at  hver og en af jer stå snart med positiv test. Jeg vil følge jer på side linjen og hepper på jer

Tak og tillykke igen

Anmeld Citér

7. juni 2024

Lambi90

Sommersol2021 skriver:

Tak for at håbe men jeg er 3+5 og mens er også kommet nu.

Tak, håber også det snart sker! Vi holder for første gang nogensinde 1 måneds pause nu. Vi skal nemlig giftes lige om lidt og med min aborthistorik, synes jeg det er synd, hvis jeg bliver gravid og det så går galt og ødelægger en tid, der ellers skal huskes lykkeligt. Sidst jeg mistede var på min datters 1-års fødselsdag. Er så ked af det minde er tåget af noget negativt. 

Åh altså! Det er jeg ked af! 

Kæmpe stort tillykke med, at i skal giftes! Jeg kan godt forstå at tanken sidder i dig, at det kan ske igen. Det håbe rjeg dog ikke det gør, når det lykkedes

mht din datters fødselsdag, så er jeg sikker på, at hun havde en dejlig dag. Svære følelser på dejlige dage kan og må gerne sameksistere, omend det er svært at navigere i

Anmeld Citér

8. juni 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Junia skriver:

Tak og tillykke igen

Tusind tak

håber den her gang bliver en evig glæde. Med en baby vi kan få med hjem, når der ca gået de 9 måneder i maven.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.