Testtråd juni+juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24.840 visninger
100 svar
26 synes godt om
22. maj 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Tråd for os der skal teste i juni og juli, hvem vil være med?  

Vi har prøvet siden i sommers på nr. 2, så håber det snart lykkes med en levedygtig graviditet. Jeg har positiv æl test i dag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Jeg melder mig ind her

har snart 1. Dag i 4. Cyklus efter tab midtvejs i graviditeten

Anmeld Citér

23. maj 2024

Junia

Jeg kommer (desværre) også med over. Vi har prøvet siden september, og skal til at opstarte fertilitets udredning (og evt behandling) nu

Anmeld Citér

23. maj 2024

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11

Måske jeg også er med - vi er på pause lige pt fordi vi venter på udredning for gentagne tab så har ingen ide om hvornår vi starter op igen

Anmeld Citér

23. maj 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92

Jeg tester nu endelig negativ på graviditetstest efter abort. Så jeg kan også være med. Med hvornår menstruation og ægløsning skal ligge, har jeg af gode grunde ingen anelse om. 

Anmeld Citér

23. maj 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Sikke mange tab vi har i tråden Håber sommeren bringer baby held med sig for os!

Jeg overvejer også om vi skal kontakte lægen hvis det ikke lykkes nu her hvor vi snart runder et år. Vi er på 7. cyklus efter abort. 

Anmeld Citér

24. maj 2024

Lambi90

Alt for mange tab, ja

Mens startede endeligt her til morgen. Jeg vidste godt at den kom, og jeg heller ikke var gravid denne gang, alligevel synes jeg bare det rammer lidt, det tænker jeg nok at i kan genkende

Nå, men den gode nyhed er, at denne cyklus var kortere end sædvanlig, hvor jeg har meget lang og uregelmæssig cyklus. Så jeg håber at kroppen kan finde ud af det igen, i denne cyklus, som forhåbentlig bliver sidste i lang tid

Anmeld Citér

26. maj 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92

Øv ja alt for mange tab

Jeg havde gjort noget dumt... Jeg har lige taget en graviditetstest.. øv jeg er virkelig et testmonster.. mine menstruationsapp sagde mens i forgårs eller i dag, og jeg ville ikke teste da min menstruation alligevel ikke har fundet tilbage efter aborten. Vågner tidligt og kan ikke tænke på andet i at teste. Så jeg ender med at gå ud at teste, bare for at få det ud af hovedet... Nu kan jeg så meget svagt ane en streg... 

Hvor har jeg tænkt mærkeligt om de der bruger filtre for at se en streg. Jeg har lige gjort præcis det samme...

På den ene side vil jeg gerne være gravid igen, på den anden side kan det ende i 3. abort... 

Nu får I lige testet, måske er I ikke lige så streg seerne som mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. maj 2024

Hejdu

Jeg hopper også med.

Vi er i fertilitetsbehandling og jeg fik udtaget æg for et par måneder siden. Det kom der to blastocyster ud af, den første fik jeg lagt op i sidste cyklus, men det kom der ikke noget ud af,  så forhåbentlig får jeg sat den anden op i starten af juni.

Skal til skanning imorgen for at se, hvor langt jeg er i min cyklus 

Anmeld Citér

26. maj 2024

Lambi90

Kis92 skriver:

Øv ja alt for mange tab

Jeg havde gjort noget dumt... Jeg har lige taget en graviditetstest.. øv jeg er virkelig et testmonster.. mine menstruationsapp sagde mens i forgårs eller i dag, og jeg ville ikke teste da min menstruation alligevel ikke har fundet tilbage efter aborten. Vågner tidligt og kan ikke tænke på andet i at teste. Så jeg ender med at gå ud at teste, bare for at få det ud af hovedet... Nu kan jeg så meget svagt ane en streg... 

Hvor har jeg tænkt mærkeligt om de der bruger filtre for at se en streg. Jeg har lige gjort præcis det samme...

På den ene side vil jeg gerne være gravid igen, på den anden side kan det ende i 3. abort... 

Nu får I lige testet, måske er I ikke lige så streg seerne som mig

Jeg kan godt se den, den ligner min 3+1 i sidste graviditet. Så måske er du enten kortere henne end du tror, fordi aborten måske har rykket på din cyklus. Eller kan det være du stadig har hcg i kroppen fra sidste graviditet? 

Tænker, at enten bliver testen mere positiv eller mere negativ. Jeg for mulighed nr 1

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.