Testtråd juni+juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92

Åh jeg bliver bims.. Nu prøvede jeg igen, men der er stadig bare en svag streg og kan ikke vurdere en udvikling.. Øv hvor ville jeg gerne bare have klar svar eller faktisk vil jeg gerne bare være færdig med første trimester og alt var godt.. Samtidig var jeg til jobsamtale i går og venter svar i dag, så min krop og hoved er bare max presset.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Kis92 skriver:

Åh jeg bliver bims.. Nu prøvede jeg igen, men der er stadig bare en svag streg og kan ikke vurdere en udvikling.. Øv hvor ville jeg gerne bare have klar svar eller faktisk vil jeg gerne bare være færdig med første trimester og alt var godt.. Samtidig var jeg til jobsamtale i går og venter svar i dag, så min krop og hoved er bare max presset.. 

Jeg kan godt se antydningen af stregerne, men når der ikke er tydelig udvikling på de dage, så tvivler jeg desværre på, det er en ny levedygtig graviditet. Æv.

Har du haft første mens siden dit tab? Jeg ville nærmere gætte på det er en rest hcg?  Selvom jeg godt ved du har haft testet negativt. 

Anmeld Citér

29. maj 2024

Sommersol2021

Har du prøvet et andet mærke? Måske er den der test bare slem til snydestreger? 

Anmeld Citér

29. maj 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92

Jeg har skrevet til min læge, om jeg ikke kan få målt hcg, for at se hvad der sker. For jeg kan ikke være i det, nu har min krop forrådt mig mere end nok... 

Det er valmed, og dem har jeg ikke oplevet skygger med før.

Anmeld Citér

29. maj 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92

Åh nu kan jeg ikke finde ud af om jeg var for hurtig til at skrive til lægen. Har lige kigget på testene igen, og der er jo ikke meget af en streg. Øv, det er godt nok noget af en rutschatur jeg er på, og jeg er faktisk ikke særlig glad for rutschebaner

Kunne jeg be om at slippe for alle de tanker

Anmeld Citér

29. maj 2024

Junia

Kis92 skriver:

Åh nu kan jeg ikke finde ud af om jeg var for hurtig til at skrive til lægen. Har lige kigget på testene igen, og der er jo ikke meget af en streg. Øv, det er godt nok noget af en rutschatur jeg er på, og jeg er faktisk ikke særlig glad for rutschebaner

Kunne jeg be om at slippe for alle de tanker

Ærligtalt helt fair at bede om en blodprøve, når du har flere nylige tab bag dig og får streger. Det værste der kan ske er de siger nej. 
Jeg kan sku godt forstå dit behov for afklaring. Jeg har haft betalt for en hcg blodprøve hos Copenhagen medical, tror jeg det var. Den kom efter 3-4 timer

Anmeld Citér

30. maj 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92

Her i aften er jeg begyndt at bløde, så nu har jeg i det mindste et svar.. Godt med klarhed, men øv.. 

Hvor synes jeg det er hårdt, og jeg er sq vred på min krop. 

Anmeld Citér

31. maj 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Kis92 skriver:

Her i aften er jeg begyndt at bløde, så nu har jeg i det mindste et svar.. Godt med klarhed, men øv.. 

Hvor er jeg ked af, at det ikke blev denne gang, og at du skulle igennem håbet og den rutsjebane Kram til dig

Anmeld Citér

31. maj 2024

Sommersol2021

Kis92 skriver:

Øv men ja godt med klarhed, det andet er ikke til at holde ud

Anmeld Citér

31. maj 2024

Hejdu

Junia skriver:

Holder man altid pause efter æg udtagning?

Vi er i udredning pt, og skal nok opstarte fertilitetes behandling, så er lidt nysgerrig på tidshorisonten

Vi holdt en cyklus pause efter ægudtagning, men det afhænger af, hvordan kroppen reagerer på hormonerne. Min reagerede meget og så blev de bange for en overstimulering og frøs æggene ned i stedet, så kroppen kunne få ro inden ægoplægning. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.