Testtråd juni+juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Lambi90 skriver:

Jeg kan godt se den, den ligner min 3+1 i sidste graviditet. Så måske er du enten kortere henne end du tror, fordi aborten måske har rykket på din cyklus. Eller kan det være du stadig har hcg i kroppen fra sidste graviditet? 

Tænker, at enten bliver testen mere positiv eller mere negativ. Jeg for mulighed nr 1

Glade for at du også kan se noget. Jeg har testet negativ fra aborten, så det burde ikke være den der spiller ind nu. Udfra egen fornemmelse havde jeg også ægløsning i sidste uge, så 3+? Ville også passe. 

Jeg har haft hcg i kroppen længe efter aborten, så det er lidt vildt hvis det allerede er lykkes igen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Kis92 skriver:

Glade for at du også kan se noget. Jeg har testet negativ fra aborten, så det burde ikke være den der spiller ind nu. Udfra egen fornemmelse havde jeg også ægløsning i sidste uge, så 3+? Ville også passe. 

Jeg har haft hcg i kroppen længe efter aborten, så det er lidt vildt hvis det allerede er lykkes igen

Ej, det ville være så dejlig

med det du skriver, så tror jeg da, at du er gravid igen

du kan lige se mine tests fra 3+1, synes faktisk din er mere tydelig.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. maj 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Lambi90 skriver:

Ej, det ville være så dejlig

med det du skriver, så tror jeg da, at du er gravid igen

du kan lige se mine tests fra 3+1, synes faktisk din er mere tydelig.

Åh hvor jeg håber at der er noget Ja man kan da kun lige ane de streger. 

Jeg må prøve igen om et par dage. Og hvis der stadig er en streg, så kontakter jeg min læge.

Anmeld Citér

26. maj 2024

Junia

Hejdu skriver:

Jeg hopper også med.

Vi er i fertilitetsbehandling og jeg fik udtaget æg for et par måneder siden. Det kom der to blastocyster ud af, den første fik jeg lagt op i sidste cyklus, men det kom der ikke noget ud af,  så forhåbentlig får jeg sat den anden op i starten af juni.

Skal til skanning imorgen for at se, hvor langt jeg er i min cyklus 

Holder man altid pause efter æg udtagning?

Vi er i udredning pt, og skal nok opstarte fertilitetes behandling, så er lidt nysgerrig på tidshorisonten

Anmeld Citér

26. maj 2024

Junia

Kis92 skriver:

Åh hvor jeg håber at der er noget Ja man kan da kun lige ane de streger. 

Jeg må prøve igen om et par dage. Og hvis der stadig er en streg, så kontakter jeg min læge.

Jeg kan godt se noget på din test, men om der er farve i ved jeg ikke. Men jeg håber virkelig for dig

Anmeld Citér

26. maj 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Junia skriver:

Jeg kan godt se noget på din test, men om der er farve i ved jeg ikke. Men jeg håber virkelig for dig

Åh hvor jeg håber det kommer til at gå godt med jeres fertilitetes behandling

Dejligt at jeg ikke er den eneste der kan se nogle. Man bliver lidt skør af at kigge på test. Jeg må prøve at teste igen og se hvordan det står til. Og så tager jeg fat i min læge tidligt, hvis der stadig er en streg. 

Anmeld Citér

27. maj 2024

Junia

Kis92 skriver:

Åh hvor jeg håber det kommer til at gå godt med jeres fertilitetes behandling

Dejligt at jeg ikke er den eneste der kan se nogle. Man bliver lidt skør af at kigge på test. Jeg må prøve at teste igen og se hvordan det står til. Og så tager jeg fat i min læge tidligt, hvis der stadig er en streg. 

Det håber jeg også, men det skal det bare! Det kan ikke være en mulighed at vi ikke får børn

Ja prøv at tage en ny, for det er lidt svært om det er en skyggestreg eller ej. Jeg har dælme fået mange skygger, synes jeg

Anmeld Citér

27. maj 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Junia skriver:

Det håber jeg også, men det skal det bare! Det kan ikke være en mulighed at vi ikke får børn

Ja prøv at tage en ny, for det er lidt svært om det er en skyggestreg eller ej. Jeg har dælme fået mange skygger, synes jeg

Jeg har haft taget en i dag, og var meget i tvivl. Så nu vil jeg vente et par dage, så for jeg vel klar besked.

Anmeld Citér

27. maj 2024

Junia

Kis92 skriver:

Jeg har haft taget en i dag, og var meget i tvivl. Så nu vil jeg vente et par dage, så for jeg vel klar besked.

Håber for dig

Anmeld Citér

27. maj 2024

MP5769

Profilbillede for MP5769

Jeg melder mig også på banen, jeg smed p-piller tilbage i september, men pga sygdom hos min mand har vi ikke rigtig kunne forsøge ordentligt endnu. Men nu begynder det hele at virke igen og jeg har ægløsning her onsdag/torsdag, så vi håber at det bliver vores tur imens vi stadig har muligheden ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.