Alonebreak skriver:
Kan sagtens forstå dig. Jeg synes også at det er irriterende med folk, som tror at de er de eneste som er eksisterende.
Det er da mega træls at blive tvunget til at se på andres røv, hun kan være nøgen ligeså tosset hun vil inden for sine vægge, men come on naboerne må da gerne fries fra det syn. Og nej, man kan ikke bare kigge væk, da det uden vilje kan blive kigget.
Jeg havde nok sagt det til hende som det er, vi har også lov til at være her, uden at være tvunget til at se på dig nøgen.. forstår slet ikke den nye måde at blive anerkendt på, det er som om, at hvis ikke alle har samme holdning ( og får det meste så er det en bestemt holdning) så er det en selv, at der er noget galt med.
Jeg forstår slet ikke den sidste del af din kommentar. Hvilken for det meste bestemte holdning er det, som ikke alle har? Hvem er der noget galt med, hvis alle ikke har samme holdning - dem, der mener det ene, det andet eller det tredje eller syvende? Hvad er en ny måde at blive anerkendt på?
Hvis nabokonen får at vide, at naboen - og du, hvis du var hendes nabo - ikke vil tvinges til at se hende uden tøj på, så er det da jer, der vil presse jeres holdning ned over hende og jer, der mener, at det er hende og ikke jer, der er noget galt med.
Anmeld
Citér