Maximus4 skriver:
Jeg kan sagtens forstå dig. Tænker også lyden herinde havde været lidt anderledes hvis det var en voksen mand der stod og svingede med sin tissemand bevidst udover altanen i trods, foran både børn og voksne. Du kan heller ikke udelukke det er en form for fetish for hende
Det ville jeg overhovedet ikke have lyst til at inddrage mine børn i. Håber du finder en løsning. 
Ligesom reaktionen havde været anderledes, hvis hun gjorde noget tilsvarende - altså stod og befølte sine kønsdele. Men det gjorde hun jo ikke. At svinge med sin tissemand hører vel netop ind under nøgenhed af seksuel karakter og er dermed omfattet af loven om blufærdighedskrænkelse.
Bortset fra det, så tror jeg, du kan have ret i, at mange er mere på dupperne, når det gælder nøgne mænd - det synes jeg så bare er dybt urimeligt.
Endelig er jeg enig i, at hendes trods-reaktion efter henvendelsen fra naboerne er noget aparte. Min første tanke ved dén udvikling var, at hun må være psykisk syg - det har måske ikke noget på sig, men der er for mig meget langt fra “passiv nøgenhed” til bevidst provokerende ekshibitionistisk adfærd. Og når hun normalt er meget reserveret, så ringer mine alarmklokker.
Anmeld
Citér