Nøgen nabo, hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2024

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
L1232 skriver:

Og jeg er kun 24…..

fri mig for jeres intime dele med kropsbehåring.. 

Puha, godt det ikke er mig der skal sidde og glo på det. 
Har heldigvis nogle gode naboer, jeg er helt med på hvis man har bikini på, iså fald også med en meget afslørende form. Men helt fremme, puha.

Er det okay, hvis der ikke er kropsbehåring? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2024

L1232

Profilbillede for L1232
Mor og meget mere skriver:

Er det okay, hvis der ikke er kropsbehåring? 

Ej tak, fri mig for alt….

Anmeld Citér

21. maj 2024

Lmh2109

Profilbillede for Lmh2109
Anonym skriver:

Bestemt men der er også grænser for hvad jeg vil sætte op af stof stykker og andre forslag. 
jeg har købt en parasol der kunne kippes (brugt) for at konkludere den ikke kan være der. 
Jeg vil ikke skulle barrikere mig i mit hjem for at slippe for synet af hendes nøgne krop. 

så jeg tænker tilgangen i værste fald hvis hun har i sinde at forsætte sin offensive tilgang, bliver at jeg simpelthen Beder om at få det taget op på et beboermøde og så må der stemmes omkring en regel for det. Så kan man tage den derfra. 

Stemmes omkring hvorvidt der skal være regler for nøgenhed på egen matrikel ?

Flyt dog. Til et sted uden naboer. Med mindre du bare gerne vil gøre dig selv til grin med ovenstående forslag.

Anmeld Citér

21. maj 2024

Anonym trådstarter

Lmh2109 skriver:

Stemmes omkring hvorvidt der skal være regler for nøgenhed på egen matrikel ?

Flyt dog. Til et sted uden naboer. Med mindre du bare gerne vil gøre dig selv til grin med ovenstående forslag.

Det er alment der er regler omkring ophold på altaner, hvad man må sætte op mm. Mange boligforeninger har faktisk regler omkring nøgenhed men glæder mig det morer dig så meget, må være dejligt at være så politisk korrekt et menneske der kan rumme alles nøgenhed og ret - så længe det er efter dit hoved

Anmeld Citér

21. maj 2024

Maximus4

Jeg kan sagtens forstå dig. Tænker også lyden herinde havde været lidt anderledes hvis det var en voksen mand der stod og svingede med sin tissemand bevidst udover altanen i trods, foran både børn og voksne. Du kan heller ikke udelukke det er en form for fetish for hende Det ville jeg overhovedet ikke have lyst til at inddrage mine børn i. Håber du finder en løsning.

Anmeld Citér

21. maj 2024

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Maximus4 skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig. Tænker også lyden herinde havde været lidt anderledes hvis det var en voksen mand der stod og svingede med sin tissemand bevidst udover altanen i trods, foran både børn og voksne. Du kan heller ikke udelukke det er en form for fetish for hende Det ville jeg overhovedet ikke have lyst til at inddrage mine børn i. Håber du finder en løsning.

Ligesom reaktionen havde været anderledes, hvis hun gjorde noget tilsvarende - altså stod og befølte sine kønsdele. Men det gjorde hun jo ikke. At svinge med sin tissemand hører vel netop ind under nøgenhed af seksuel karakter og er dermed omfattet af loven om blufærdighedskrænkelse. 

Bortset fra det, så tror jeg, du kan have ret i, at mange er mere på dupperne, når det gælder nøgne mænd - det synes jeg så bare er dybt urimeligt. 

Endelig er jeg enig i, at hendes trods-reaktion efter henvendelsen fra naboerne er noget aparte. Min første tanke ved dén udvikling var, at hun må være psykisk syg - det har måske ikke noget på sig, men der er for mig meget langt fra “passiv nøgenhed” til bevidst provokerende ekshibitionistisk adfærd. Og når hun normalt er meget reserveret, så ringer mine alarmklokker. 

Anmeld Citér

21. maj 2024

IenFart

Profilbillede for IenFart
Mor og meget mere skriver:

Ligesom reaktionen havde været anderledes, hvis hun gjorde noget tilsvarende - altså stod og befølte sine kønsdele. Men det gjorde hun jo ikke. At svinge med sin tissemand hører vel netop ind under nøgenhed af seksuel karakter og er dermed omfattet af loven om blufærdighedskrænkelse. 

Bortset fra det, så tror jeg, du kan have ret i, at mange er mere på dupperne, når det gælder nøgne mænd - det synes jeg så bare er dybt urimeligt. 

Endelig er jeg enig i, at hendes trods-reaktion efter henvendelsen fra naboerne er noget aparte. Min første tanke ved dén udvikling var, at hun må være psykisk syg - det har måske ikke noget på sig, men der er for mig meget langt fra “passiv nøgenhed” til bevidst provokerende ekshibitionistisk adfærd. Og når hun normalt er meget reserveret, så ringer mine alarmklokker. 

Det er i hvert fald en ret offensiv måde at gå til modangreb må man sige. En ting er at man tænker "Det skal de fame ikke bestemme", men det virker næsten som om hun nu gør det til et projekt. Ganske aparte - men alligevel ret svært at stille noget op imod tænker jeg. Andet end at ignorere alt hvad man overhovedet kan.

Anmeld Citér

21. maj 2024

Maximus4

Jeg tror heller ikke hun er helt stabil, men det er bare et gæt baseret på trådstarters beskrivelse. Det er for mærkeligt at stå og svinge med brysterne i trods. Jeg er bare enig med trådstarter i at det er ubehageligt, jeg ville ikke bryde mig om det. Tænk man ikke engang kan have gæster på altanen, fordi hun overhovedet ikke kan vise bare en smule hensyn. 

Jeg har på fornemmelsen at det er en form for fetish hvis man har så meget brug for at stå nogen foran alt og alle. Mine alarmklokker ringer når behovet for at blive set er så stort. Jeg ville bestemt ikke bryde mig om det. 

Igen hvis jeg havde en teenage datter og en mandlig nabo der havde så travlt med at vise sig nøgen for os, ville jeg blive stik hamrende tosset. Og det samme gælder den anden vej rundt. Vi er alle forskellige og fred være med det. Jeg kan bare virkelig godt sætte mig i trådstarters sted. Jeg mener at nogen ting er private og at der skal udvises hensyn til andre mennesker og deres grænser. Jeg er ellers ekstremt large på mange områder, men naboer behøver ikke vise sig nøgen foran alle børn i området, det er simpelthen for meget. 

Anmeld Citér

21. maj 2024

mor_til_2_

(Jeg har ikke læst alle kommentarer) 

Jeg har prøvet noget lignede det var dog en mand som altid skulle stå nøgen på sin altan når jeg sad med min morgenkaffe på altanen. 
Der var så også andre ubehageligheder med ham her end “bare” det. 
Men hold fast hvor var jeg træt af det til sidst. 

jeg ringede til min veninde en dag da jeg sad med min kaffe og han kom ud og stod på altanen. Og så snart han var ude så grinede jeg højlydt og fortalte min veninde i telefonen om ham. Vi grinte og jeg viskede lidt mere og grinte lidt mere og til sidst gik han ind til sig selv og gjord det ikke igen

Haha. Det er måske barnligt men det virkede her  

ja folk må være nøgne i deres egne boliger. meeeeen - vi må også grine af det

Anmeld Citér

21. maj 2024

Anonym trådstarter

mor_til_2_ skriver:

(Jeg har ikke læst alle kommentarer) 

Jeg har prøvet noget lignede det var dog en mand som altid skulle stå nøgen på sin altan når jeg sad med min morgenkaffe på altanen. 
Der var så også andre ubehageligheder med ham her end “bare” det. 
Men hold fast hvor var jeg træt af det til sidst. 

jeg ringede til min veninde en dag da jeg sad med min kaffe og han kom ud og stod på altanen. Og så snart han var ude så grinede jeg højlydt og fortalte min veninde i telefonen om ham. Vi grinte og jeg viskede lidt mere og grinte lidt mere og til sidst gik han ind til sig selv og gjord det ikke igen

Haha. Det er måske barnligt men det virkede her  

ja folk må være nøgne i deres egne boliger. meeeeen - vi må også grine af det

Ærlig talt, egentlig går jeg ikke ind for man gør grin med andre på nogen måde.. men trak på smilebåndet over den der. For jeg forstår dig så godt! 

Der bliver talt om hensyn til andres ret i hjemmet, retten til at være nøgen, udfolde sig selv som man ønsker, hensyn hensyn hensyn. 
men folk glemmer lige dem på den anden side af det hensyn 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.