Nøgen nabo, hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Fordi det er hendes hjem. Hun har helt ret til at være nøgen hvis hun vil. Man kan sq bare lade være at kigge på hende. 
og forståe dæleme godt den trods hun sætter op. Der skulle heller ikie være nogen som helst der skulle komme og foetælle mig hvordan jeg klædte mig eller mangel på samme på egen matrikel. Alt parasoller op med kip hvis synes er generende 

Folk taler hele tiden om kønsdele. Men TS har selv skrevet at det er fra livet og opefter der ses. 

Udefra ja hvis hun står i den modsatte ende ud mod så vi kan se/eller omvendt for nabo på den anden side er det altså hele herligheden…… 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2024

Anonym

Tullebadulle skriver:

Nej hun og den anden nabo, som også er generet kan se hele herligheden:

“ikke synes det er særlig rart at være på altanen når hun er her i det gode vejr, da hun står nøgen og ordner blomster så når vi sidder ude ved vores bord er der frit udsyn til hele herligheden.”

Det er “kun” fra livet og op som alle andre udefra udsættes for. At gå over folks grænser denne måde er enten uden hensyn eller fordi der er noget galt hos en selv. Det er ikke en adfærd jeg har set hos andre.  

Jeg er på ingen måde enig. Der er intet galt med hende. Hun passer sig selv i sit eget hjem. Først efter konfrontation er hun blevet trodsig. 

igrn. Ingen tvinger nogen til at glo på hende. 

jeg synes også det er top klamt at se på kvinder der ammer deres 2 årige offentligt. Det er ganske lovligt og derfor kigger jeg væk. Præcis det samme som det der. Kig væk, sæt parasoller med kip. Længere er den ikke 

Anmeld Citér

20. maj 2024

Anonym

Anonym skriver:

Udefra ja hvis hun står i den modsatte ende ud mod så vi kan se/eller omvendt for nabo på den anden side er det altså hele herligheden…… 

Igen.. parasol med kip så er i ude over problemet. 

Anmeld Citér

20. maj 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Igen.. parasol med kip så er i ude over problemet. 

Ja det har jeg købt - og smidt i kælderen til min mor. Den går på ovenpå så den kan ikke være der  
måske næste køb skal være et sæt undertøj til naboen istedet?

Anmeld Citér

20. maj 2024

Tullebadulle

Ja det har jeg købt - og smidt i kælderen til min mor. Den går på ovenpå så den kan ikke være der  

Pind man kan sætte fast på halvvæggen og tage ned.. med stof på

Anmeld Citér

20. maj 2024

Anonym

Anonym skriver:

Øv at den var for stor. Ved at jysk har nogle der ikke er særlig store. 

Eller måske bare sæt et klæde op der er til at pille ned igen. 

Anmeld Citér

20. maj 2024

Lmh2109

Profilbillede for Lmh2109
Anonym skriver:

Har din teenager været forbi hende og undskyldt han grinede af hende sammen med vennen? 

I stedet for at latterliggøre naboen med din kommentar om at købe undertøj til hende så kunne du måske bruge pengene på et kursus eller lignende. Hvorpå du kan lære at acceptere menneskers forskellighed og få redskaber til at takle udfordringer fremfor at ty til mobning eller børnehave pladder. 

Anmeld Citér

20. maj 2024

Anonym trådstarter

Lmh2109 skriver:

Har din teenager været forbi hende og undskyldt han grinede af hende sammen med vennen? 

I stedet for at latterliggøre naboen med din kommentar om at købe undertøj til hende så kunne du måske bruge pengene på et kursus eller lignende. Hvorpå du kan lære at acceptere menneskers forskellighed og få redskaber til at takle udfordringer fremfor at ty til mobning eller børnehave pladder. 

Det var sarkastisk  

Og nej han skal bestemt ikke gå ind til hende og undskylde sådan som hun valgte at overfuse et ældre ægtepar. Han fik besked på det ikke var ok og hvorfor. Hun undskylder heller ikke for at stå nøgen når der er gæster der kan se på hende.  

derudover er den her tråd vidst fuldstændig irrelevant da svarene er blandede og holdningerne er mange - jeg passer ikke ind i den der mangfoldighedskasse hvor man bare er så rummelig og kan acceptere alt fra alle andre.. 

det må jeg bare indse men der bliver skrevet fra anden nabos side til driftsleder og jeg skriver også under så må vi se hvad der sker derfra

Anmeld Citér

20. maj 2024

Lmh2109

Profilbillede for Lmh2109
Anonym skriver:

Det var sarkastisk  

Og nej han skal bestemt ikke gå ind til hende og undskylde sådan som hun valgte at overfuse et ældre ægtepar. Han fik besked på det ikke var ok og hvorfor. Hun undskylder heller ikke for at stå nøgen når der er gæster der kan se på hende.  

derudover er den her tråd vidst fuldstændig irrelevant da svarene er blandede og holdningerne er mange - jeg passer ikke ind i den der mangfoldighedskasse hvor man bare er så rummelig og kan acceptere alt fra alle andre.. 

det må jeg bare indse men der bliver skrevet fra anden nabos side til driftsleder og jeg skriver også under så må vi se hvad der sker derfra

Så din søn skal ikke undskylde sin adfærd fordi din nøgne nabo har haft en kontrovers med nogle helt andre? 

Hvorfor skal hun undskylde for at være nøgen? Det simpelhen for langt ude det der. 

Anmeld Citér

20. maj 2024

Anonym trådstarter

Lmh2109 skriver:

Så din søn skal ikke undskylde sin adfærd fordi din nøgne nabo har haft en kontrovers med nogle helt andre? 

Hvorfor skal hun undskylde for at være nøgen? Det simpelhen for langt ude det der. 

Hvorfor skal han undskylde til et menneske der overskrider hans grænser? Han er et barn? 
Så er det okay? 
teenager eller ej han er stadig et barn, hvad giver hende ret til at opføre sig som det passer hende i eget hjem - og ikke undskylde for dem der føler det grænseoverskridende. Men hvis min søn snakker og griner i eget hjem så skal han undskylde? Hun kan jo bare gå ind? Lukke ørene? Komme vat i ørene? Det er jo den logik der bruges. Vi skal investere i genstande for at undgå at se på hendes nøgne krop - og undskylde til hende hvis HUN føler sig trådt over tæerne, men ikke den anden vej? Ej nu stopper det sgu. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.