Testtråd februar og marts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Kokomom skriver:

Så kom jeg så langt om få timer skal jeg insemineres og så skal jeg bare vente og tænke positive tanker om at dette bliver til en baby. Det er mit andet forsøg så krydser virkelig finger

Held og lykke Krydser for dig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2024

Kokomom

Profilbillede for Kokomom
Love Angel skriver:

Krydser for dig

Mit æg var ikke blevet tømt endnu men hun kunne se det ville i løbet af dagen. Men hun var chokeret over at der kun var 4.5 mil oprenset svømmere da der plejer at være over 25mil så nu der bare at vente til test dag og tænke positive tanker

Anmeld Citér

14. februar 2024

Kokomom

Sommersol2021 skriver:

Held og lykke Krydser for dig 

Mit æg var ikke blevet tømt endnu men hun kunne se det ville i løbet af dagen. Men hun var chokeret over at der kun var 4.5 mil oprenset svømmere da der plejer at være over 25mil så nu der bare at vente til test dag og tænke positive tanker

Anmeld Citér

14. februar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Godtfordi alt for meget testeri gør en skør. Og okay. Håber alt forløber sig rigtig godt til scanning.

Tak

Anmeld Citér

14. februar 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Kokomom skriver:

Men ja tænk positivt. Og jeg for dig.

Anmeld Citér

15. februar 2024

Kokomom

Love Angel skriver:

Men ja tænk positivt. Og jeg for dig.

Tænker meget positiv. Men når man tager ovitrelle så får du så mange symptomer på man er gravid og den skal man hele tiden "slukke" for men ja jeg laver positiv meditation har jeg gjort siden min mens og fortsætter det og sørge for at bevæge mig.

Anmeld Citér

15. februar 2024

Love Angel

Mor til 4
Kokomom skriver:

Tænker meget positiv. Men når man tager ovitrelle så får du så mange symptomer på man er gravid og den skal man hele tiden "slukke" for men ja jeg laver positiv meditation har jeg gjort siden min mens og fortsætter det og sørge for at bevæge mig.

Det jeg ked af at høre, det må være meget hårdt at få de symptomer pga ovitrelle.

ja så det pisse hårdt at være i. 
Men godt du gøre de ting og få bevæget dig. Håber du hurtigst muligt opnår graviditet.

Anmeld Citér

15. februar 2024

Kokomom

Love Angel skriver:

Det jeg ked af at høre, det må være meget hårdt at få de symptomer pga ovitrelle.

ja så det pisse hårdt at være i. 
Men godt du gøre de ting og få bevæget dig. Håber du hurtigst muligt opnår graviditet.

Det meget træls. Også fordi du ikke kan sige oh det er måske et symptom på jeg er gravid. Men samtidig så leder du heller ikke efter tegn. F.eks idag pludselig fik jeg så meget kvalme (effekt af ovitrelle) og smerter i maven som om jeg lige have ligget og lavet 200 mavebøjninger. Det kan skyldes insemineringen og eller ægløsning eller andre ting.  Men kun at vente. Håber virkelig snart du også får to streger  

Anmeld Citér

16. februar 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg har eeeendelig fået mens 6 dage forsinket Så kan vi da komme videre. Skulle have stolet på min intuition om at jeg ikke havde æl da æl testen var positiv tidligere end normalt… Så lærte jeg det. 

Anmeld Citér

16. februar 2024

Love Angel

Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Jeg har eeeendelig fået mens 6 dage forsinket Så kan vi da komme videre. Skulle have stolet på min intuition om at jeg ikke havde æl da æl testen var positiv tidligere end normalt… Så lærte jeg det. 

Øv hvor træls. Men var det en strimmeltest eller en digital test? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.