Testtråd december og januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2023

Mini_My

Profilbillede for Mini_My

Kan baby plan vise falsk positiv eller er den god nok !? Jeg er sådan lidt i chok! Sidste gang brugte vi 1 år på at blive gravide så havde nok forventet det samme denne gang, men det skete i første cyklus! Er kun 3+2 idag! 
Har taget en almindelig og en tidlig test! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2023

Stine XX

Love Angel skriver:

Hej velkommen til.

har du børn?

Nej - det er første vi prøver at få :-)

Anmeld Citér

4. december 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Mini_My skriver:

Kan baby plan vise falsk positiv eller er den god nok !? Jeg er sådan lidt i chok! Sidste gang brugte vi 1 år på at blive gravide så havde nok forventet det samme denne gang, men det skete i første cyklus! Er kun 3+2 idag! 

Tillykke den ser god nok ud test nogle gange for at se om den udvikler sig som den skal.

Anmeld Citér

4. december 2023

Junia

Vi prøver på at få vores første og er på 2 cyklus. Jeg skulle gerne ikke få mensturation omkring d. 16 december.

Jeg er kronisk syg med flere forskellige ting, og har mange “symptomer” på dét - som kunne forveksles med graviditetes symptomer. Så jeg skal forsøge, ikke at blive bims og se spøgelser i mine venteperioder

Anmeld Citér

4. december 2023

Junia

Mini_My skriver:

Hvis du har taget 2 forskellige tests og begge viser en streg, så er den nu nok god nok Tillykke

Anmeld Citér

4. december 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Godt så fandt du den nye testtråd

og årh ja det mange ting på en gang. Håber det hele kommer til at gå lige op

Lovede lige at give heads up efter udredningsturen på sygehuset.

Moderkage og æggestokke var super fine. Får ægløsning på venstre æggestok denne gang. Fik taget blodprøver som skal gentages om 14 dage og så ringer de med svaret på dem 1-2 uger efter så ved mere om en måned

Anmeld Citér

4. december 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Mini_My skriver:

Den ser god nok ud

Anmeld Citér

4. december 2023

MP5769

Profilbillede for MP5769
Mini_My skriver:

Tillykke!

Anmeld Citér

4. december 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Mini_My skriver:

Den er god nok

Anmeld Citér

4. december 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Hold nu fest, min krop viser mange tegn efter positiv ægløsningstest I lørdags. Puha! Kvalmen er så slem og mine bryster gør så ondt. Jeg har aldrig oplevet noget lignende og ved godt at det er aaaalt for tidligt at sige noget om befrugtning og evt.. kommende graviditet. Men alligevel Andre der oplever dette?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.