Testtråd december og januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

62.191 visninger
385 svar
159 synes godt om
30. november 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Når tøser imorgen begynder en ny månede, så her er også en ny testtråd for december og januar. Kom så tøser lad os håbe at vi ALLE få 2 streger i de kommende 2 måneder 

jeg begynder. Min status er nu at jeg venter på min mens skulle komme på søndag. Og når min mens kommer så har vi taget hul på 8 cyklus.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2023

Stine XX

Vi er netop begyndt på projekt baby - så dette er første cyklus. Har ÆL i dag :-)

Anmeld Citér

1. december 2023

Love Angel

Mor til 4
Stine XX skriver:

Vi er netop begyndt på projekt baby - så dette er første cyklus. Har ÆL i dag :-)

Hej velkommen til.

har du børn?

Anmeld Citér

1. december 2023

Flnad84

Jeg har testdag d. 8/12 - har ømme bryster her ca 3+0 hvilket plejer at være første tegn på graviditet for mig…

Anmeld Citér

1. december 2023

Love Angel

Mor til 4
Flnad84 skriver:

Jeg har testdag d. 8/12 - har ømme bryster her ca 3+0 hvilket plejer at være første tegn på graviditet for mig…

Hvornår vil du så teste?

Anmeld Citér

1. december 2023

MP5769

Profilbillede for MP5769

Hej

Vi skal til at begynde projekt baby nu her. Jeg skulle gerne få mens indenfor de næste dage. Vi er dog udfordret af at min mand er kronisk syg som kan gøre det lidt mere besværligt, og så er vi kun sammen i weekenderne frem til jul pga. arbejde. Så forventningerne er ikke så høje her i december, men vi forsøger så godt det kan lade sig gøre denne gang

Anmeld Citér

1. december 2023

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig

3 dage over tid, og ingen tegn på hverken det ene eller andet. Så tog da lige en test, selvom jeg helst ville vente. Den havde kun ligget 1 min den ikke digitale. Men her får i dem. Så håber vi den bliver hvor den skal.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. december 2023

Love Angel

Mor til 4
MP5769 skriver:

Hej

Vi skal til at begynde projekt baby nu her. Jeg skulle gerne få mens indenfor de næste dage. Vi er dog udfordret af at min mand er kronisk syg som kan gøre det lidt mere besværligt, og så er vi kun sammen i weekenderne frem til jul pga. arbejde. Så forventningerne er ikke så høje her i december, men vi forsøger så godt det kan lade sig gøre denne gang

Må jeg spørger med hvad er han kronisk syg med?

Anmeld Citér

1. december 2023

Love Angel

Mor til 4
181084 skriver:

3 dage over tid, og ingen tegn på hverken det ene eller andet. Så tog da lige en test, selvom jeg helst ville vente. Den havde kun ligget 1 min den ikke digitale. Men her får i dem. Så håber vi den bliver hvor den skal.

Stort tillykke hvor dejligt

Anmeld Citér

1. december 2023

Flnad84

Love Angel skriver:

Hvornår vil du så teste?

Måske onsdag ☺️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.