Testtråd december og januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2023

Mini_My

Profilbillede for Mini_My
MP5769 skriver:

Tillykke!

Tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2023

Mini_My

Junia skriver:

Hvis du har taget 2 forskellige tests og begge viser en streg, så er den nu nok god nok Tillykke

Tak

Anmeld Citér

4. december 2023

Mini_My

Love Angel skriver:

Tillykke den ser god nok ud test nogle gange for at se om den udvikler sig som den skal.

Tak Jeg prøver igen de næste par dage

Anmeld Citér

4. december 2023

Mini_My

MortilF skriver:

Hold nu fest, min krop viser mange tegn efter positiv ægløsningstest I lørdags. Puha! Kvalmen er så slem og mine bryster gør så ondt. Jeg har aldrig oplevet noget lignende og ved godt at det er aaaalt for tidligt at sige noget om befrugtning og evt.. kommende graviditet. Men alligevel Andre der oplever dette?

Jeg havde positiv æl test den 23/11 og allerede den 27 begyndte jeg at være oppustet og få kvalme. Men tænkte det var indbildning, men idag havde jeg en positiv test

Anmeld Citér

4. december 2023

Christy123

Profilbillede for Christy123

Hej igen piger,

Jeg testede jo positiv d. 28., men har faktisk først fortalt min kæreste det i dag.

Jeg har det så dårligt med mig selv over det.

Jeg har været til læge i dag for at få taget blodprøve, sagde det var fordi min mens ikke var kommet til tiden. Og her til aften så vi svaret sammen på Sundhed.dk. Mit HCG ligger på 4700.

Jeg har ikke turde sige det til ham før nu.

Han overtalte mig til en abort for 7 mdr siden

Jeg vidste ikke at det ville knuse mit hjerte fuldstændigt. 

Mit største ønske blev lige pludselig at få et barn mere, og ikke med andre end den samme far til min søn.

Efter to måneder i sorg smed jeg p-pillerne og fortalte ham at jeg ikke kunne få mig selv til at tage dem mere.

Så han vidste godt der var en chance.

Fire måneder senere testede jeg positiv.

Vi har ellers ikke snakket så meget om det siden vi så svaret, vi hygge snakker om alt muligt andet. Jeg tror lige det skal lande.

Jeg ved ikke hvad han tænker. Men det er rart at han ved det nu.

Jeg skulle bare lige ud med det.

Jeg håber at I alle herinde snart får en positiv test, og tillykke til jer der allerede har testet positiv!

Anmeld Citér

5. december 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Mini_My skriver:

Jeg havde positiv æl test den 23/11 og allerede den 27 begyndte jeg at være oppustet og få kvalme. Men tænkte det var indbildning, men idag havde jeg en positiv test

Det ville være det videste, hvis det også bliver tilfældet ved mig Man kan jo altid håbe

Anmeld Citér

5. december 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
MortilF skriver:

Hold nu fest, min krop viser mange tegn efter positiv ægløsningstest I lørdags. Puha! Kvalmen er så slem og mine bryster gør så ondt. Jeg har aldrig oplevet noget lignende og ved godt at det er aaaalt for tidligt at sige noget om befrugtning og evt.. kommende graviditet. Men alligevel Andre der oplever dette?

Det er gode tegn for at du få positiv test om ca en uge. Hvornår begynder du at teste?

Anmeld Citér

5. december 2023

MortilF+V

Love Angel skriver:

Det er gode tegn for at du få positiv test om ca en uge. Hvornår begynder du at teste?

Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår, hvad du mener.

Jeg testede positiv på ægløsningstest i lørdags. Vi var så sammen lørdag aften, søndag morgen + aften og mandag aften.

Allerede søndag mærkede jeg kvalme og hele dagen igår + idag har mine bryster gjort sindssygt ondt.

Det er gode tegn ift. hvad? At få en positiv graviditetstest?

Anmeld Citér

5. december 2023

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11
MortilF skriver:

Havde også positiv test i lørdags i dag er jeg så lige pludselig blevet syg med influenza lignende symptomer.. håber det er fordi jeg er gravid men det er nok nærmere årstiden og al den sygdom der er i omløb der gør det

Anmeld Citér

5. december 2023

MortilF+V

Bubbi11 skriver:

Havde også positiv test i lørdags i dag er jeg så lige pludselig blevet syg med influenza lignende symptomer.. håber det er fordi jeg er gravid men det er nok nærmere årstiden og al den sygdom der er i omløb der gør det

Så kan vi følges ind til videre.

Øv, øv! for dig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.