Testtråd december og januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Tror endelig jeg er lige på nippet til positiv æl test. Håber den er der i morgen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Det er gode tegn for at du få positiv test om ca en uge. Hvornår begynder du at teste?

Jeg misforstod din besked i første omgang- ups. Det ved jeg ikke endnu. Jeg har aldrig kunne teste tidligt positiv og min cyklus er stadig ikke stabil efter min missed abortion. Men man burde kunne teste positiv 14 dage efter ægløsning ikke?

Det vil være d. 17. eller 18. i så fald.

Anmeld Citér

5. december 2023

MortilF+V

Sommersol2021 skriver:

Tror endelig jeg er lige på nippet til positiv æl test. Håber den er der i morgen

Den er i hvert fald tæt på nu. Krydser fingre for, at den bliver positiv i morgen Har du prøvet at tage en digital test? Den kan jo bekræfte, om der er LH stigning med det samme.

Anmeld Citér

5. december 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
MortilF skriver:

Den er i hvert fald tæt på nu. Krydser fingre for, at den bliver positiv i morgen Har du prøvet at tage en digital test? Den kan jo bekræfte, om der er LH stigning med det samme.

Ja det har jeg. Får stadig blinkesmiley og ikke fast smiley for positiv. Så tror LH stigning er begyndt men ikke peaker endnu. Plejer nemlig ikke have så tydelig strimmeltest før æl. Krydser

Anmeld Citér

5. december 2023

Sbb1990

Bubbi11 skriver:

Melder mig også med her  

min cyklus er normal efter endnu en SA i oktober og har netop lavet positiv ÆL test i går vi er begyndt det indledende  udredningsforløb for gentagne aborter (ikke ved selve enheden for gentagne tab men hos gynækolog) men fik at vide der ikke var noget i vejen for at fortsætte med at prøve.. så vi har en rigtig hyggelig weekend

og så håber jeg på et julemirakel med testdag omkring d. 17/12

Spændende med jeres forløb, vi er selv lige startet i forløb i mandags. Hun sagde, jeg får ægløsnings på venstre æggestok og hun håber, at når vi får svar på blodprøver til januar, at vi står med en positiv test. 
I følge app skulle jeg være i min fertile periode nu, og have ægløsning på fredag. Min tidligere mødregruppe anbefalede dog lige clearblues digitale ÆLtest, så tog en i dag, som viste tom cirkel, så nu er jeg spændt på, hvornår den melder ægløsning.

Anmeld Citér

6. december 2023

MortilF+V

Sommersol2021 skriver:

Ja det har jeg. Får stadig blinkesmiley og ikke fast smiley for positiv. Så tror LH stigning er begyndt men ikke peaker endnu. Plejer nemlig ikke have så tydelig strimmeltest før æl. Krydser

Krydser fingre for dig

Anmeld Citér

6. december 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
MortilF skriver:

Jeg misforstod din besked i første omgang- ups. Det ved jeg ikke endnu. Jeg har aldrig kunne teste tidligt positiv og min cyklus er stadig ikke stabil efter min missed abortion. Men man burde kunne teste positiv 14 dage efter ægløsning ikke?

Det vil være d. 17. eller 18. i så fald.

Ja du burdte kunne teste 14 dage efter ægløsning

Anmeld Citér

6. december 2023

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11
Sbb1990 skriver:

Spændende med jeres forløb, vi er selv lige startet i forløb i mandags. Hun sagde, jeg får ægløsnings på venstre æggestok og hun håber, at når vi får svar på blodprøver til januar, at vi står med en positiv test. 
I følge app skulle jeg være i min fertile periode nu, og have ægløsning på fredag. Min tidligere mødregruppe anbefalede dog lige clearblues digitale ÆLtest, så tog en i dag, som viste tom cirkel, så nu er jeg spændt på, hvornår den melder ægløsning.

Spændende for jer også  

jeg har faktisk aldrig prøvet digitale ÆL tests (synes de er for dyre) så ved ikke hvad en cirkel betyder - betyder det at ÆL formentlig falder imorgen/overmorgen? Krydser fibre for jer

Anmeld Citér

6. december 2023

MortilF+V

Love Angel skriver:

Ja du burdte kunne teste 14 dage efter ægløsning

Jeg prøver at lade være med at tænke for meget på det i denne cyklus. Og så tage det, som det kommer, så længe jeg kan

Anmeld Citér

6. december 2023

MortilF+V

Bubbi11 skriver:

Spændende for jer også  

jeg har faktisk aldrig prøvet digitale ÆL tests (synes de er for dyre) så ved ikke hvad en cirkel betyder - betyder det at ÆL formentlig falder imorgen/overmorgen? Krydser fibre for jer

Den blanke cirkel betyder, at der ikke er målt en stigning i LH, som er det hormon, der stiger kraftigt før og hjælper med ægløsning. Når der vises en smiley i cirklen, betyder det, at der er målt en stigning i LH og du kan forvente ægløsning inden for 24-48 timer.

Jeg håber, at det giver mening.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.