Testtråd december og januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Jeg er med på de næste par mdr. Vi smed præventionen i oktober sidste år, startede “hardcore” i januar og har oplevet tre aborter siden den først i marts. 
Mandag starter vi i udredningsforløb på Horsens Sygehus og så skal jeg oveni det, opereres i knæet d.18 december og i fuld narkose. Jeg skal have hørt dem til, om vi må prøve, har ikke lyst til at springe en cyklus over. Min mens slutter i morgen og forventet ægløsning er d.8 december. Please det hele flasker sig Det ville være et julemirakel

Godt så fandt du den nye testtråd

og årh ja det mange ting på en gang. Håber det hele kommer til at gå lige op

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2023

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11

Melder mig også med her  

min cyklus er normal efter endnu en SA i oktober og har netop lavet positiv ÆL test i går vi er begyndt det indledende  udredningsforløb for gentagne aborter (ikke ved selve enheden for gentagne tab men hos gynækolog) men fik at vide der ikke var noget i vejen for at fortsætte med at prøve.. så vi har en rigtig hyggelig weekend

og så håber jeg på et julemirakel med testdag omkring d. 17/12

Anmeld Citér

3. december 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Bubbi11 skriver:

Melder mig også med her  

min cyklus er normal efter endnu en SA i oktober og har netop lavet positiv ÆL test i går vi er begyndt det indledende  udredningsforløb for gentagne aborter (ikke ved selve enheden for gentagne tab men hos gynækolog) men fik at vide der ikke var noget i vejen for at fortsætte med at prøve.. så vi har en rigtig hyggelig weekend

og så håber jeg på et julemirakel med testdag omkring d. 17/12

Så kan vi følges Jeg testede også positiv på ægløsningstest i går. Det kræver dog, at min ægløsning kommer på højre side for os begge.

Anmeld Citér

3. december 2023

Bubbi11

MortilF skriver:

Så kan vi følges Jeg testede også positiv på ægløsningstest i går. Det kræver dog, at min ægløsning kommer på højre side for os begge.

Spændende jeg kunne mærke min var i venstre side men ved ikke hvilken af mine der er bedst �� er det kun din ene æggeledere der virker?

Anmeld Citér

3. december 2023

MortilF+V

Bubbi11 skriver:

Spændende jeg kunne mærke min var i venstre side men ved ikke hvilken af mine der er bedst �� er det kun din ene æggeledere der virker?

Jeg kan mærke noget i højre side, men jeg har også en cyste på den side. Så det kan være den der driller. Jeg kan ikke mærke noget på venste side.

Ja, det er desværre kun min højre æggeleder, der virker.

Anmeld Citér

3. december 2023

Bubbi11

MortilF skriver:

Jeg kan mærke noget i højre side, men jeg har også en cyste på den side. Så det kan være den der driller. Jeg kan ikke mærke noget på venste side.

Ja, det er desværre kun min højre æggeleder, der virker.

Ah okay er det altid skiftevis de afgiver et æg eller er det tilfældigt? Altså har du en chance hver anden måned kun? Jeg krydser fingre for en lige højre til dig

Anmeld Citér

3. december 2023

MortilF+V

Bubbi11 skriver:

Ah okay er det altid skiftevis de afgiver et æg eller er det tilfældigt? Altså har du en chance hver anden måned kun? Jeg krydser fingre for en lige højre til dig

Jeg ved det faktisk ikke. Jeg tror godt, at man kan afgive æg i samme side flere gange efter hinanden.Tak Det ville være den bedste gave efter min missed abortion i august

Anmeld Citér

3. december 2023

Bubbi11

MortilF skriver:

Jeg ved det faktisk ikke. Jeg tror godt, at man kan afgive æg i samme side flere gange efter hinanden.Tak Det ville være den bedste gave efter min missed abortion i august

Åha de skide aborter! Synes det sker for lidt for mange af os    
Vi må håbe på et julemirakel til os alle i denne tråd

Anmeld Citér

3. december 2023

Imaong90

Profilbillede for Imaong90

Skal forhåbenlig ikke have mens den 15. Descember. Vi smed prævention oktober sidste år, men prøver ikke aktivt i den forstand med æl teste eller de dage specifikt optil eller efter. Så vi håber da det sker men ingen stress endnu over det :-) sker det sker det. Er bare glad for jeg ikke er på prævention 

Anmeld Citér

3. december 2023

Imaong90

Profilbillede for Imaong90
Imaong90 skriver:

Skal forhåbenlig ikke have mens den 15. Descember. Vi smed prævention oktober sidste år, men prøver ikke aktivt i den forstand med æl teste eller de dage specifikt optil eller efter. Så vi håber da det sker men ingen stress endnu over det :-) sker det sker det. Er bare glad for jeg ikke er på prævention 

Skal lige siges jeg har haft en SA i sommers og frygter lidt at skulle blive gravid og det samme ske. Så ja er ikke så vild efter at prøve som før desværre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.