Testtråd december og januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
MortilF skriver:

Langt om længe fik jeg en positiv ægløsningstest.

Dejligt! Jeg har stadig blinkesmiley på clearblue digital for 3. dag, så håber snart det bliver til en fast smile smiley (positiv.) Jeg er ved at være lidt utålmodig her på cd. 16

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Super

Ja Endelig kan vi begynde at prøve igen.

Anmeld Citér

2. december 2023

MortilF+V

Sommersol2021 skriver:

Dejligt! Jeg har stadig blinkesmiley på clearblue digital for 3. dag, så håber snart det bliver til en fast smile smiley (positiv.) Jeg er ved at være lidt utålmodig her på cd. 16

Ja, det er rart at se, efter den her vildt mærkelige cyklus med 18 dages blødning (menstruation) midt i det hele. Jeg ved ikke engang, hvilken cyklusdag jeg er på.

Det trækker da lidt ud, må man sige. Håber snart den er der.

Jeg havde slet ikke forventet, at min ville være positiv idag. Så nu må vi igang med at prøve igen.

Anmeld Citér

2. december 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
MortilF skriver:

Ja Endelig kan vi begynde at prøve igen.

Det godt, forstår godt at du er ivrig efter at komme igang.

Jeg forventer menses imorgen, så må vi se

Anmeld Citér

2. december 2023

MortilF+V

Love Angel skriver:

Det godt, forstår godt at du er ivrig efter at komme igang.

Jeg forventer menses imorgen, så må vi se

Ja det er ��. Jeg var virkelig ved at blive utålmodig og lettere skør efter alt mit bøvl.

Jeg håber at den kommer i morgen, så i kan komme igang igen, så hurtigt som muligt

Anmeld Citér

2. december 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
MortilF skriver:

Ja, det er rart at se, efter den her vildt mærkelige cyklus med 18 dages blødning (menstruation) midt i det hele. Jeg ved ikke engang, hvilken cyklusdag jeg er på.

Det trækker da lidt ud, må man sige. Håber snart den er der.

Jeg havde slet ikke forventet, at min ville være positiv idag. Så nu må vi igang med at prøve igen.

Det forstår jeg godt! Håber din cyklus opfører sig som den skal nu - og at du selvfølgelig helst tester positiv gravid om 14 dages tid

Jah lidt, det er meget normalt for mig, men vi har ikke mulighed for at være sammen efter tirsdag næste uge, så uret tikker lidt denne gang  

Anmeld Citér

2. december 2023

MortilF+V

Sommersol2021 skriver:

Det forstår jeg godt! Håber din cyklus opfører sig som den skal nu - og at du selvfølgelig helst tester positiv gravid om 14 dages tid

Jah lidt, det er meget normalt for mig, men vi har ikke mulighed for at være sammen efter tirsdag næste uge, så uret tikker lidt denne gang  

Det håber jeg også. Så æl skal komme på højre side

Nå okay..Ja, så skal den test til at blive positiv hurtigst muligt. for dig.

Anmeld Citér

2. december 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
MortilF skriver:

Ja det er ��. Jeg var virkelig ved at blive utålmodig og lettere skør efter alt mit bøvl.

Jeg håber at den kommer i morgen, så i kan komme igang igen, så hurtigt som muligt

Det også forståeligt. 
og ja håber den kommer imorgen så vi kan starte en ny cyklus op igen.

Anmeld Citér

2. december 2023

Sbb1990

181084 skriver:

3 dage over tid, og ingen tegn på hverken det ene eller andet. Så tog da lige en test, selvom jeg helst ville vente. Den havde kun ligget 1 min den ikke digitale. Men her får i dem. Så håber vi den bliver hvor den skal.

Stort tillykke, det var da en dejlig tidlig julegave

Anmeld Citér

2. december 2023

Sbb1990

Jeg er med på de næste par mdr. Vi smed præventionen i oktober sidste år, startede “hardcore” i januar og har oplevet tre aborter siden den først i marts. 
Mandag starter vi i udredningsforløb på Horsens Sygehus og så skal jeg oveni det, opereres i knæet d.18 december og i fuld narkose. Jeg skal have hørt dem til, om vi må prøve, har ikke lyst til at springe en cyklus over. Min mens slutter i morgen og forventet ægløsning er d.8 december. Please det hele flasker sig Det ville være et julemirakel

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.