Testtråd december og januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Kis92 skriver:

Jeg har fredag og i dag taget graviditetstest, negative begge to, øv. Jeg ved ikke hvornår jeg får menstruation, da jeg fik en medicinsk abort i starten af december. Men jeg tror den skal komme her i starten af ugen.  Jeg vil bare gerne være gravid... Og helt ærligt så magter jeg ikke mere blod Jeg frygter også at sommeren skal komme, hvor jeg skulle ha været højgravid og få mit lille barn ud til mig. Lige nu synes jeg det hele er lidt for meget, og ville helst krybe ind i en lille sort hule, hvor intet kunne nå mig Istedet for vil jeg nu gå ud at gøre rent, så vi er klar til besøg af en nybagt familie og deres spædbarn, og selv om jeg glæder mig til at møde barnet, så gør det også lidt ondt indeni Jeg havde lige brug for at komme ud med mit galle...

Forstår fuldt ud alle dine følelserSådan havde jeg det også efter min første MA. Og jeg har da også tænkt på, hvordan det bliver at gå min fødselsdag i møde i april, hvor jeg havde termin, men også mistede denne gang. Det gør avs. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Sommersol2021 skriver:

Forstår fuldt ud alle dine følelserSådan havde jeg det også efter min første MA. Og jeg har da også tænkt på, hvordan det bliver at gå min fødselsdag i møde i april, hvor jeg havde termin, men også mistede denne gang. Det gør avs. 

Jeg synes godt nok det er svært at være i. Er ked af at du har prøvet det to gange. Håber du får en god fødselsdag på trods af det Ja det gør rigtig ondt. Har du nogle børn og hvor længe har du prøvet? 

Anmeld Citér

28. januar 2024

Sommersol2021

Kis92 skriver:

Jeg synes godt nok det er svært at være i. Er ked af at du har prøvet det to gange. Håber du får en god fødselsdag på trods af det Ja det gør rigtig ondt. Har du nogle børn og hvor længe har du prøvet? 

Det forstår jeg godt.

Jeg har prøvet en MA, en bio og en super bøvlet SA/MA hvor det hele ikke kom ud ad sig selv og jeg fik både medicinsk og kiggertoperation. Jeg har fået en skøn mirakelbaby mellem 2. og 3. tab Så jeg VED det kan lykkes og det hjælper til at holde modet oppe. Har prøvet på nr. 2 siden juli, men er kun på 3. cyklus efter seneste tab  

Har du nogle børn eller er det 1. I prøver på? Og hvor længe har I været i gang? 

Anmeld Citér

28. januar 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Sommersol2021 skriver:

Det forstår jeg godt.

Jeg har prøvet en MA, en bio og en super bøvlet SA/MA hvor det hele ikke kom ud ad sig selv og jeg fik både medicinsk og kiggertoperation. Jeg har fået en skøn mirakelbaby mellem 2. og 3. tab Så jeg VED det kan lykkes og det hjælper til at holde modet oppe. Har prøvet på nr. 2 siden juli, men er kun på 3. cyklus efter seneste tab  

Har du nogle børn eller er det 1. I prøver på? Og hvor længe har I været i gang? 

Øv for hele tre gange, det er bare ikke fair at man skal alt det i gennem. Dejligt at det er lykkedes,en gang før, jeg håber at det sker snart igen Hvor langt er du i dig cyklus? Vi har en dejlig dreng på lidt over 2år. I virkeligheden har vi slet ikke været i gang, det var ikke en planlagt graviditet, selvom det var meget ønsket og det har gjort lige så ondt at miste. Efter fødslen af min dreng har jeg også kun haft menstruation 5 gang, da vi har ammet meget. Min dreng kom også til med en hovsa, så jeg har slet ikke prøvet at skulle planlægge det. Så det med måske at skulle til at bruge ægløsningstest og lignende er en hel ny verden for mig. 

Anmeld Citér

29. januar 2024

Junia

Love Angel skriver:

Jeg har taget en test i dag ( den allerførste i den her cyklus) og den var desværre blank negativ. Er 3+4 idag, og forventer menses på søndag. Så jeg tester ikke mere fra den her cyklus, da jeg tænker er løbet er kørt for mig i den her cyklus desværre øv øv og atter øv, havde ellers en god fornemmelse og masser af håb når men må forfra igen næste månede. 
hvordan gå det med jer andre? Har i testet positiv? Eller er der nogle der følger med mig til næste månede?

Jeg følger med til næste måned. Den blødning jeg havde må have været nogeg andet Havde ret ondt i underlivet, det må have været noget andet - har bare aldrig haft en pletblødning før.

Vi er så igang med forsøget igen på 4 cyklus nu

Anmeld Citér

29. januar 2024

Sommersol2021

Kis92 skriver:

Øv for hele tre gange, det er bare ikke fair at man skal alt det i gennem. Dejligt at det er lykkedes,en gang før, jeg håber at det sker snart igen Hvor langt er du i dig cyklus? Vi har en dejlig dreng på lidt over 2år. I virkeligheden har vi slet ikke været i gang, det var ikke en planlagt graviditet, selvom det var meget ønsket og det har gjort lige så ondt at miste. Efter fødslen af min dreng har jeg også kun haft menstruation 5 gang, da vi har ammet meget. Min dreng kom også til med en hovsa, så jeg har slet ikke prøvet at skulle planlægge det. Så det med måske at skulle til at bruge ægløsningstest og lignende er en hel ny verden for mig. 

Håber heller ikke jeg skal opleve det flere gange nu Jeg har lige haft ægløsning, så nu venter jeg bare på mens kommer eller udebliver. 

Man når jo også at indstille sig på at skulle have en baby uanset om det var planlagt eller ej, så forstår godt, det gør ondt alligevel. 

Man skal også lige lære at lure de ægløsningstests Håber der kommer lidt gang i din cyklus så, så I kan få nogle chancer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.