Testtråd december og januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2023

Mini_My

Profilbillede for Mini_My

Vi er lige gået igang med projekt baby, så det er første cyklus, jeg har test dag den 9/12, men kan nok ikke vente så længe  

jeg er mega oppustet og begyndt at få ømme bryster, men er nervøs for at det er mit hovede der spiller mig et puds  

Håber vi er en masse der tester positiv de næste 2 måneder

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2023

Mini_My

Profilbillede for Mini_My
181084 skriver:

3 dage over tid, og ingen tegn på hverken det ene eller andet. Så tog da lige en test, selvom jeg helst ville vente. Den havde kun ligget 1 min den ikke digitale. Men her får i dem. Så håber vi den bliver hvor den skal.

Stort Tillykke med de to streger  

Anmeld Citér

1. december 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg forventer positiv æl test når som helst Det er første cyklus efter et meget langt forløb men en SA, der ikke gik så godt. 

Krydser for os alle!! 

Anmeld Citér

1. december 2023

MP5769

Profilbillede for MP5769
Love Angel skriver:

Må jeg spørger med hvad er han kronisk syg med?

Han har sclerose.

Anmeld Citér

1. december 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
MP5769 skriver:

Han har sclerose.

Nårh okay. Det jeg ked af at høre. Det må være vildt hårdt håber det vil lykkedes for jer hurtigt

Anmeld Citér

2. december 2023

MP5769

Profilbillede for MP5769
Love Angel skriver:

Nårh okay. Det jeg ked af at høre. Det må være vildt hårdt håber det vil lykkedes for jer hurtigt

Det er det bestemt også til tider, men vi har også kun vidst det et års tid, så det er stadig ret nyt. Men det har også fået mig til at se anderledes på livet, hvilket har været godt for mig, når det nu skulle være! 

Tak det håber jeg også! Vi vil gerne nå at have børn inden han (Gud forbyde det) måske får det værre!

Anmeld Citér

2. december 2023

Love Angel

Mor til 4
MP5769 skriver:

Det er det bestemt også til tider, men vi har også kun vidst det et års tid, så det er stadig ret nyt. Men det har også fået mig til at se anderledes på livet, hvilket har været godt for mig, når det nu skulle være! 

Tak det håber jeg også! Vi vil gerne nå at have børn inden han (Gud forbyde det) måske får det værre!

Ja man ser helt sikkert anerledes på livet når man selv eller en man har kært rammes af noget så alvorlig. 
Og okay ja det er nyt når det ikke mere end 1 år siden i viste. Og kan godt forstå, håber i hurtig kan opnå graviditet.

Anmeld Citér

2. december 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Langt om længe fik jeg en positiv ægløsningstest.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. december 2023

Mortil1-ønsker1mere

Jeg melder mig også ind i gruppen. Har testdag d. 13/12 - det er første cyklus vi forsøger ����

Anmeld Citér

2. december 2023

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Langt om længe fik jeg en positiv ægløsningstest.

Super

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.