Testtråd december og januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Orkide321 skriver:

De er mere positive til imorgen, så der er vidst ingen Tvivl hehe

stort tillykke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2024

mor_til_2_

Love Angel skriver:

Der er plads til alle. De her tråde er ikke kun for at følge hinanden og støtte hinanden  med PB , men hvis nogle prøver noget og de ved at det virkede på en selv, så det sødt at delle det her i sådan nogle tråde så andre også kan få gavn af de råd mm.

Tusind tak Jeg kan heller ikke lade vær med at følge jer her inde Jeg håber sådan det snart lykkedes for jer. 

Kan se du prøver en ny æl test ? hvordan har det været ? går det godt med dig ?

Anmeld Citér

22. januar 2024

Love Angel

Mor til 4

Tusind tak Jeg kan heller ikke lade vær med at følge jer her inde Jeg håber sådan det snart lykkedes for jer. 

Kan se du prøver en ny æl test ? hvordan har det været ? går det godt med dig ?

Tusind tak til dig også

ja jeg er sku kastet mig over nye test i den her cyklus og ja hvad skal jeg sige, før i tiden troede jeg at min ægløsning lå tidlig. Og bliv lidt bekymret da jeg med de nye test nået til cyklus dag 12 og den viste stadig ikke smiley. Men så kom smiley på dag 13, og så dum jeg var så tog jeg mig selv i at hoppe og danse af at den viste en smiley men det jo skrækkeligt, i alle de 8 måneder har jeg gået og troede at min æl lå tidlig 

når men ja i hvert fald så forventer jeg ikke menses på lørdag ( for håber at jeg er gravid) men begynder tidligst at teste på onsdag.

hvordan gå det med dig? Hvor langt er du henne nu?

Anmeld Citér

22. januar 2024

mor_til_2_

Love Angel skriver:

Tusind tak til dig også

ja jeg er sku kastet mig over nye test i den her cyklus og ja hvad skal jeg sige, før i tiden troede jeg at min ægløsning lå tidlig. Og bliv lidt bekymret da jeg med de nye test nået til cyklus dag 12 og den viste stadig ikke smiley. Men så kom smiley på dag 13, og så dum jeg var så tog jeg mig selv i at hoppe og danse af at den viste en smiley men det jo skrækkeligt, i alle de 8 måneder har jeg gået og troede at min æl lå tidlig 

når men ja i hvert fald så forventer jeg ikke menses på lørdag ( for håber at jeg er gravid) men begynder tidligst at teste på onsdag.

hvordan gå det med dig? Hvor langt er du henne nu?

Haha. Ej det kan jeg godt forstå så bliver man da helt vildt glad  EEEEEJJJ hvor er det spændene. Puha mand. Jeg kommer til at følge med herinde nu Håber virkelig den er der  

Føler du noget anerledes i den her måned ? eller ? 

Det går godt var til nakkefoldsscanning i sidste uge og alt så godt ud. Så vi skal have en kønsscanning her næste fredag Det glæder jeg mig til. Så skal børnene med ind Jeg er 14 uger henne  

Anmeld Citér

22. januar 2024

Mortil1-ønsker1mere

Orkide321 skriver:

Stort tillykke

Anmeld Citér

22. januar 2024

Love Angel

Mor til 4
mor_til_2_ skriver:

Haha. Ej det kan jeg godt forstå så bliver man da helt vildt glad  EEEEEJJJ hvor er det spændene. Puha mand. Jeg kommer til at følge med herinde nu Håber virkelig den er der  

Føler du noget anerledes i den her måned ? eller ? 

Det går godt var til nakkefoldsscanning i sidste uge og alt så godt ud. Så vi skal have en kønsscanning her næste fredag Det glæder jeg mig til. Så skal børnene med ind Jeg er 14 uger henne  

Det skal du være meget velkommen til

ja bliv faktisk ret glad. Ja så jeg ved at jeg bruger dem rigtig og vigtigst af alt at jeg kan finde min ægløsning. Det er desværre en udfordring at jeg kun har en æggeleder. Jeg har kun min Venstre æggeleder. Og testen fortæller jo desværre ikke hvilket side ægget løsnes fra så for at blive gravid eller overhovet ha en chance for at blive gravid, så kræver det at ægget løsnes fra Venstre side

og føler selv at jeg har haft lidt stik og jag her for 1-2 dage siden. Men aner sku ikke om det kan være graviditet 

og årh hvor lyder det dejligt. Godt med nogle gode nyheder. Og sjovt med kønsscanning. Fortæl hvad det bliver når i få det at vide

Anmeld Citér

24. januar 2024

Junia

Orkide321 skriver:

Kæmpe tillykke hvor længe har i været igang?

Anmeld Citér

24. januar 2024

Orkide321

Junia skriver:

Kæmpe tillykke hvor længe har i været igang?

Mange tak! Ikke særlig længe, det var 4. Cyklus denne

Anmeld Citér

24. januar 2024

Love Angel

Mor til 4

Jeg har taget en test i dag ( den allerførste i den her cyklus) og den var desværre blank negativ. Er 3+4 idag, og forventer menses på søndag. Så jeg tester ikke mere fra den her cyklus, da jeg tænker er løbet er kørt for mig i den her cyklus desværre øv øv og atter øv, havde ellers en god fornemmelse og masser af håb når men må forfra igen næste månede. 
hvordan gå det med jer andre? Har i testet positiv? Eller er der nogle der følger med mig til næste månede?

Anmeld Citér

25. januar 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Love Angel skriver:

Jeg har taget en test i dag ( den allerførste i den her cyklus) og den var desværre blank negativ. Er 3+4 idag, og forventer menses på søndag. Så jeg tester ikke mere fra den her cyklus, da jeg tænker er løbet er kørt for mig i den her cyklus desværre øv øv og atter øv, havde ellers en god fornemmelse og masser af håb når men må forfra igen næste månede. 
hvordan gå det med jer andre? Har i testet positiv? Eller er der nogle der følger med mig til næste månede?

Øv hvor ærgerligt Håber den er der næste måned

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.