Testtråd december og januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Det træls, eller retter sagt godt at du jo self kan mærke hvilket side det kommer på. Jeg kan desværre ikke mærke hvilket sidde ægget løsnes fra. Intet fordi det ikke giver lidt stik jag den sidde det kommer fra, og eller at jeg ikke god til at mærke efter min krop. Kan nogle gange mærke lidt forskelligt men det som om det både kan give stik jag fra begge sider i samme cyklus. Men igen jeg er nok ikke god til at aflæse min krop godt nok

og self man har en chance og et håb at man bliver gravid, når ægget løsnes fra den rigtig sidde. Men selvom den gør det så der jo alligvelet kun 20-25% chance for at blive gravid jo 

men det er det der irriterer mig, at jeg ikke ved hvilket side ægget løsnes fra. Det driver mig til vanvid at jeg ikke ved det

Det er også mega frustrende ikke at vide det. Og det er bestemt ikke hver gang, at jeg kan mærke hvilken side ægløsning kommer i.

Denne gang havde jeg dog kun ondt/ jag I den lukkede side. Og hvis siderne skiftes, så passer det også med den lukkede side.

Og ja, chancen er jo desværre ikke 100 %, selvom ægget løsnes i den rigtige side.

Nu kom min menstruation tidligt (dag 27) og jeg er på dag 3 nu. Jeg prøver gele royal kuren i denne cyklus, for at se, om det gør en forskel.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2024

Imaong90

Profilbillede for Imaong90
MortilF skriver:

Okay. Tak for svar. Det er første gang nogensinde, at jeg oplever det. Det gør sindssygt ondt! Hvad gør du, for at holde det ud?

Går med bh mindst muligt de dage, har været uden prævention i lidt over et år nu og det er kun  det her år, jeg har haft ømme og ondt i brysterne de andre gange uden prævention gennem årene har jeg ikke oplevet det. Men jeg har vænnet mig til det utrolig nok. ��

Anmeld Citér

17. januar 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
MortilF skriver:

Det er også mega frustrende ikke at vide det. Og det er bestemt ikke hver gang, at jeg kan mærke hvilken side ægløsning kommer i.

Denne gang havde jeg dog kun ondt/ jag I den lukkede side. Og hvis siderne skiftes, så passer det også med den lukkede side.

Og ja, chancen er jo desværre ikke 100 %, selvom ægget løsnes i den rigtige side.

Nu kom min menstruation tidligt (dag 27) og jeg er på dag 3 nu. Jeg prøver gele royal kuren i denne cyklus, for at se, om det gør en forskel.

Okay. Så kan du fortælle mig om gelé royal virker på dig.

Anmeld Citér

18. januar 2024

MortilF+V

Love Angel skriver:

Okay. Så kan du fortælle mig om gelé royal virker på dig.

Ja, jeg skal nok give løbende updates, hvis jeg mærker noget anderledes denne gang. Man har jo lov at håbe, når man ser, at det virker for andre.

Anmeld Citér

18. januar 2024

MortilF+V

Imaong90 skriver:

Går med bh mindst muligt de dage, har været uden prævention i lidt over et år nu og det er kun  det her år, jeg har haft ømme og ondt i brysterne de andre gange uden prævention gennem årene har jeg ikke oplevet det. Men jeg har vænnet mig til det utrolig nok. ��

Jeg kunne forestille mig, at mit er kommet, fordi min cyklus (forhåbentlig) er ved at være på plads igen efter MA tilbage i august.

Anmeld Citér

18. januar 2024

Lilleliv

Profilbillede for Lilleliv
MortilF skriver:

Hej... 

Hvordan tager du royal gelé kuren?? ��

Anmeld Citér

18. januar 2024

MortilF+V

Lilleliv skriver:

Hej... 

Hvordan tager du royal gelé kuren?? ��

Det er første gang jeg prøver at tage gele royal. En herinde fra anbefalede at tage 3 piller om dagen i 10 dage, så 2 piller om dagen i 10 dage og derefter 1 pille om dagen frem til menstruation.

Hun blev gravid I de cykulsser, hvor hun fulgte kuren.

Det er selvfølgelig ikke sikkert, at det virker på samme måde for mig, men jeg tænker ikke, at det kan skade at prøve.

Jeg er pt. kun på cyklusdag 4, så har taget 3 piller om dagen, siden menstruations første dag i mandags.

Anmeld Citér

18. januar 2024

Lilleliv

MortilF skriver:

Det er første gang jeg prøver at tage gele royal. En herinde fra anbefalede at tage 3 piller om dagen i 10 dage, så 2 piller om dagen i 10 dage og derefter 1 pille om dagen frem til menstruation.

Hun blev gravid I de cykulsser, hvor hun fulgte kuren.

Det er selvfølgelig ikke sikkert, at det virker på samme måde for mig, men jeg tænker ikke, at det kan skade at prøve.

Jeg er pt. kun på cyklusdag 4, så har taget 3 piller om dagen, siden menstruations første dag i mandags.

Okay, det bliver spændende at følge, håber du står med en positiv test efter kuren...

Det kunne være jeg skulle blive kuren, hvis ikk jeg har heldet med mig denne cyklus... Jeg tager lige nu 2 piller om dagen, så krydser for det virker..

Anmeld Citér

19. januar 2024

MortilF+V

Lilleliv skriver:

Okay, det bliver spændende at følge, håber du står med en positiv test efter kuren...

Det kunne være jeg skulle blive kuren, hvis ikk jeg har heldet med mig denne cyklus... Jeg tager lige nu 2 piller om dagen, så krydser for det virker..

Det kan jo være, at det du gør nu, allerede har en effekt

Der er dog et lille men her..For at der skal være en chance, kræver det, at min ægløsning kommer i højre side.  Så det håber jeg på

Anmeld Citér

19. januar 2024

Lilleliv

MortilF skriver:

Det kan jo være, at det du gør nu, allerede har en effekt

Der er dog et lille men her..For at der skal være en chance, kræver det, at min ægløsning kommer i højre side.  Så det håber jeg på

Jaaa, det ville være en lettelse... Da jeg ved jeg har svært ved at blive gravid..  

- Åååth, ja det kan  jeg godt se... Krydser for du får ægløsning på hjørne side..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.