Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lilleliv skriver: Jaaa, det ville være en lettelse... Da jeg ved jeg har svært ved at blive gravid.. - Åååth, ja det kan jeg godt se... Krydser for du får ægløsning på hjørne side..
Jaaa, det ville være en lettelse... Da jeg ved jeg har svært ved at blive gravid..
- Åååth, ja det kan jeg godt se... Krydser for du får ægløsning på hjørne side..
Tak. Jeg krydser fingre for os begge
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ejj min kæreste skal på kursus lige omkring der, hvor jeg forventer æl. Vi har virkelig været ramt af dårlig timing på det seneste Det gør det ikke ligefrem nemmere at undfange. Håber æl falder før eller efter så
Er ved at være træt af det her prøve på baby
Sommersol2021 skriver: Ejj min kæreste skal på kursus lige omkring der, hvor jeg forventer æl. Vi har virkelig været ramt af dårlig timing på det seneste Det gør det ikke ligefrem nemmere at undfange. Håber æl falder før eller efter så Er ved at være træt af det her prøve på baby
Jeg forstår dig fuldt ud. Det kan virkelig være frustrende. Det er det også herhjemme. Jeg er dog kun på dag 6 nu og min menstruation er ved at være slut. Så der går lige lidt tid før ægløsning.
Jeg vil bare ønske at næste ægløsning kommer i højre side og at det her gele royal kan gøre underværker.
Jeg håber det bedste for os begge
Hvor er det øv og mega træls. Det gør tingene ikke nemmere at man møder andre udfordringer ud over det man har i forvejen. Vil det slet ikke passe med at i er sammen 1-2 gangen inden han tar afsted? Måske 2 gange tæt på hinanden eller i den dur? Forstår dig godt, det er noget af det sidste man har brug for at sådan en udfordring kommer.
MortilF skriver: Jeg forstår dig fuldt ud. Det kan virkelig være frustrende. Det er det også herhjemme. Jeg er dog kun på dag 6 nu og min menstruation er ved at være slut. Så der går lige lidt tid før ægløsning. Jeg vil bare ønske at næste ægløsning kommer i højre side og at det her gele royal kan gøre underværker. Jeg håber det bedste for os begge
Hvor længe varede din menses normalt?
Love Angel skriver: Hvor længe varede din menses normalt?
Normalt varer den 6-7 dage. Til gengæld har jeg haft vildt man jag I begge sider af underlivet on/off det meste af dagen. Jeg ved ikke om det er pga. Gele Royal, eller om det er tilfældigt.
MortilF skriver: Normalt varer den 6-7 dage. Til gengæld har jeg haft vildt man jag I begge sider af underlivet on/off det meste af dagen. Jeg ved ikke om det er pga. Gele Royal, eller om det er tilfældigt.
Hej mortilf
det var lidt tilfældigt jeg tjekkede jeres testtråd. men det er mig som har haft meget held med gele royal du kan skrive til mig privat hvis det er. folk er trætte af jeg skriver om det åbenbart
men ja - det gør ondt. ægget bliver større og der sker en helt masse med kroppen. Der er mange gode ting i gele royal og man kan også opleve en masse energi og en fed følelse i kroppen. Doooog når man får ægløsning gør det virkelig ondt og svært at have sex når man har smerter men vi gjord det så snart smerterne kom og hver anden dag til smerterne forsvandt. Det blev til et par gange kun det var fint her hvertfald. Men skriv privat hvis det er. Eller Google det - der er mange forskellige oplevelser og nogen bruger det kun i rn cyklus og stopper igen på grund af smerterne. Håber det virker
Jeg er også på dag 6, så også noget tid til her. Kan bare se, det lige er de typiske æl dage. Men håber da det alligevel kommer til at passe sammen.
Håber for dig æl kommer i den rigtige side! Jeg forsøger mig også med gelé royal igen
Krydser for os!
Love Angel skriver: Hvor er det øv og mega træls. Det gør tingene ikke nemmere at man møder andre udfordringer ud over det man har i forvejen. Vil det slet ikke passe med at i er sammen 1-2 gangen inden han tar afsted? Måske 2 gange tæt på hinanden eller i den dur? Forstår dig godt, det er noget af det sidste man har brug for at sådan en udfordring kommer.
Jo vi tænker også at være sammen dagen før han tager afsted og når han kommer hjem. Så er der nok 3 dage, vi ikke kan, og så håber jeg bare æl falder enten lige før eller lige efter Den kommer ikke på klokkeslaget hver cyklus, så kan da være heldig det skubber sig lidt. Men ja det er så trættende at skulle forholde sig til sexylogistik
Sommersol2021 skriver: Jo vi tænker også at være sammen dagen før han tager afsted og når han kommer hjem. Så er der nok 3 dage, vi ikke kan, og så håber jeg bare æl falder enten lige før eller lige efter Den kommer ikke på klokkeslaget hver cyklus, så kan da være heldig det skubber sig lidt. Men ja det er så trættende at skulle forholde sig til sexylogistik
Ja okay. Ja så må man håbe at den kommer lidt før eller lidt efter.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128