Testtråd december og januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Ja præcis  Den er ikke i nærheden af positiv, hvilket undrer mig, da æl har ligget virkelig præcis ellers.

Men tænk, i morgen kan det være at den ligepludselig er positiv det gå stærkt ligepludselig men kan godt forstå at når din har været hver månede positiv på dag 11 og i den her cyklus har den rykket sig. sæt gerne et billede af ægløsningstesten imorgen hvis du tar en.  

jeg har altid brugt de der strimmeltest, men fik nok af at tyde dem. Så i den her cyklus begyndte jeg at bruge clear blue digitale ægløsningstest. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Men tænk, i morgen kan det være at den ligepludselig er positiv det gå stærkt ligepludselig men kan godt forstå at når din har været hver månede positiv på dag 11 og i den her cyklus har den rykket sig. sæt gerne et billede af ægløsningstesten imorgen hvis du tar en.  

jeg har altid brugt de der strimmeltest, men fik nok af at tyde dem. Så i den her cyklus begyndte jeg at bruge clear blue digitale ægløsningstest. 

Jeg tager helt sikkert en igen i morgen �� alt efter hvad den viser, supplerer jeg måske med en digital test.

Anmeld Citér

26. januar 2024

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Jeg tager helt sikkert en igen i morgen �� alt efter hvad den viser, supplerer jeg måske med en digital test.

Okay, du bruger også digital 

hvor længe har i prøvet?

Anmeld Citér

26. januar 2024

MortilF+V

Love Angel skriver:

Okay, du bruger også digital 

hvor længe har i prøvet?

Ja �� Vi har prøvet aktivt i oktober, december og nu januar, efter min MA. I november måtte vi holde pause pga. 18 dages blødning.

Men synes jeg kan mærke lidt i venstre side nu..Øv! Da det kun er højre side der virker. Håber det er noget andet.

Anmeld Citér

27. januar 2024

MortilF+V

Nu skete der endelig noget..

Positive ægløsningsteste nu her. Så vi skal have en hyggelig weekend

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. januar 2024

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Ja �� Vi har prøvet aktivt i oktober, december og nu januar, efter min MA. I november måtte vi holde pause pga. 18 dages blødning.

Men synes jeg kan mærke lidt i venstre side nu..Øv! Da det kun er højre side der virker. Håber det er noget andet.

Nårh ja okay, og sikke træls forløb. 

og øv, men lad os håbe at det noget andet. Og at ægget løsnes fra højere side hos dig

Anmeld Citér

27. januar 2024

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Nu skete der endelig noget..

Positive ægløsningsteste nu her. Så vi skal have en hyggelig weekend

Juhuu så skal der hygges i weekenden

Anmeld Citér

27. januar 2024

MortilF+V

Love Angel skriver:

Nårh ja okay, og sikke træls forløb. 

og øv, men lad os håbe at det noget andet. Og at ægget løsnes fra højere side hos dig

Det gør stadig ondt i venstre side..Øv! Mit humør falder drastisk og bliver faktisk lidt trist.

Anmeld Citér

27. januar 2024

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Det gør stadig ondt i venstre side..Øv! Mit humør falder drastisk og bliver faktisk lidt trist.

Mærker du meget tydelig hvilket side du har ondt? Tror du at du mærker det så tydelig pga gelé royal?  Men husk uanset hvad så er du ikke 100% sikker på hvilket side ægget løsnes fra, så det kan ligeså godt være fra højere side. Så op med humøret og hyg og giv den gas i weekenden. Jeg for dig

Anmeld Citér

27. januar 2024

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Og jeg har fået min mens nu. 
Sikke noget lort, øv altså

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.