Testtråd december og januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Og jeg har fået min mens nu. 
Sikke noget lort, øv altså

Vi er godt nok uheldige begge 2. Øv! 

Nu har jeg taget min datter med ud at shoppe..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
MortilF skriver:

Vi er godt nok uheldige begge 2. Øv! 

Nu har jeg taget min datter med ud at shoppe..

Ja mega træls, mega uheldige ved godt det nok svært for dig og holde humøret oppe, men du få nok ægløsning idag eller imorgen. Og hvem ved kan være dit æg løsnes alligvelet fra højere side.

men ja øv vi begge er så uheldige. Vi kommer i hvert fald en ny månede lige om lidt. Og dermed også en ny testtråd. Da januar er snart slut.

og hvor dejligt. God ide med at have mor datter hygge.

Anmeld Citér

27. januar 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
MortilF skriver:

Nu skete der endelig noget..

Positive ægløsningsteste nu her. Så vi skal have en hyggelig weekend

Fedt. Samme her, jeg har også positiv test i dag Meget overraskende for har ingen tegn haft. Heller ikke fra clearblue advanced der giver blinkesmiley før fast smiley. Har ikke haft så tidlig æl siden før jeg første min første 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. januar 2024

MortilF+V

Sommersol2021 skriver:

Fedt. Samme her, jeg har også positiv test i dag Meget overraskende for har ingen tegn haft. Heller ikke fra clearblue advanced der giver blinkesmiley før fast smiley. Har ikke haft så tidlig æl siden før jeg første min første 

Så følges vi videre..

Dog kan jeg tydeligt mærke ømhed I venstre side og frygter at æl kommer der, da den side er blokeret

Anmeld Citér

27. januar 2024

Sommersol2021

MortilF skriver:

Så følges vi videre..

Dog kan jeg tydeligt mærke ømhed I venstre side og frygter at æl kommer der, da den side er blokeret

Øv, håber for dig det alligevel er højre

Anmeld Citér

27. januar 2024

MortilF+V

Sommersol2021 skriver:

Øv, håber for dig det alligevel er højre

Tak. Man har jo lov at håbe

Anmeld Citér

28. januar 2024

MortilF+V

MortilF skriver:

Tak. Man har jo lov at håbe

Det er faktisk begyndt at blive lidt ømt i højre side idag..og oplevede tidligere et jag, da jeg satte mig ind i bilen.

Min mand spurgte, om det kunne være min cyste der sprang. Det tænker jeg umiddelbart ikke, da da vist skulle gøre meget ondt.

Anmeld Citér

28. januar 2024

Sommersol2021

MortilF skriver:

Det er faktisk begyndt at blive lidt ømt i højre side idag..og oplevede tidligere et jag, da jeg satte mig ind i bilen.

Min mand spurgte, om det kunne være min cyste der sprang. Det tænker jeg umiddelbart ikke, da da vist skulle gøre meget ondt.

Der er nok ikke andet for, end at være i gang på lagnerne uanset

Anmeld Citér

28. januar 2024

MortilF+V

Sommersol2021 skriver:

Der er nok ikke andet for, end at være i gang på lagnerne uanset

Haha..vi var i hvert fald sammen i går aftes og gør det også idag..måske i morgen

Anmeld Citér

28. januar 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92

Jeg har fredag og i dag taget graviditetstest, negative begge to, øv. Jeg ved ikke hvornår jeg får menstruation, da jeg fik en medicinsk abort i starten af december. Men jeg tror den skal komme her i starten af ugen.  Jeg vil bare gerne være gravid... Og helt ærligt så magter jeg ikke mere blod Jeg frygter også at sommeren skal komme, hvor jeg skulle ha været højgravid og få mit lille barn ud til mig. Lige nu synes jeg det hele er lidt for meget, og ville helst krybe ind i en lille sort hule, hvor intet kunne nå mig Istedet for vil jeg nu gå ud at gøre rent, så vi er klar til besøg af en nybagt familie og deres spædbarn, og selv om jeg glæder mig til at møde barnet, så gør det også lidt ondt indeni Jeg havde lige brug for at komme ud med mit galle...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.