Testtråd december og januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
mor_til_2_ skriver:

Hej mortilf  

det var lidt tilfældigt jeg tjekkede jeres testtråd. 
men det er mig som har haft meget held med gele royal du kan skrive til mig privat hvis det er. 
folk er trætte af jeg skriver om det åbenbart  

men ja - det gør ondt. 
ægget bliver større og der sker en helt masse med kroppen. Der er mange gode ting i gele royal og man kan også opleve en masse energi og en fed følelse i kroppen. Doooog når man får ægløsning gør det virkelig ondt og svært at have sex når man har smerter men vi gjord det så snart smerterne kom og hver anden dag til smerterne forsvandt. Det blev til et par gange kun det var fint her hvertfald. Men skriv privat hvis det er. Eller Google det - der er mange forskellige oplevelser og nogen bruger det kun i rn cyklus og stopper igen på grund af smerterne. Håber det virker

Tak. Altså jeg bliver ikke træt af, at du skriver om det Jeg synes det er vildt, at du har haft så god erfaring med det. Eftersom min cyklus stadig er ustabil efter MA tænkte jeg at det i hvert fald ikke kan skade at prøve en cyklus med det. 

Jeg håber sådan at min ægløsning kommer I højre side og at der er hurtig gevinst

Jeg er kun på cyklusdag 7 nu, så der er jo stadig noget tid til ægløsning. Tester nok fra dag 9, da jeg har læst at æl godt kan falde tidligere end "normalt". Der er den faldet på dag 12 eller 13, hvis det er 2 dage efter positiv ægløsningstest.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Sommersol2021 skriver:

Jeg er også på dag 6, så også noget tid til her. Kan bare se, det lige er de typiske æl dage. Men håber da det alligevel kommer til at passe sammen.  

Håber for dig æl kommer i den rigtige side! Jeg forsøger mig også med gelé royal igen 

Krydser for os! 

Så kan vi følges igen. Årh øv! Men håber nu alligevel, at det flasker sig, som det skal

Tak. Det gør jeg også

for os begge.

Anmeld Citér

21. januar 2024

Orkide321

Jeg melder mig forsigtig på banen, med en tidlig babyplan test. Forventer mens imorgen, men har ingen symptomer. 
Jeg tror jeg er omkring 3+3 :-) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. januar 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Orkide321 skriver:

Jeg melder mig forsigtig på banen, med en tidlig babyplan test. Forventer mens imorgen, men har ingen symptomer. 

Synes det ligner en skyggestreg. Har du aflæst indenfor tiden? 
og du må være 3+6 idag hvis du forventer menses imorgen

Anmeld Citér

21. januar 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
mor_til_2_ skriver:

Hej mortilf  

det var lidt tilfældigt jeg tjekkede jeres testtråd. 
men det er mig som har haft meget held med gele royal du kan skrive til mig privat hvis det er. 
folk er trætte af jeg skriver om det åbenbart  

men ja - det gør ondt. 
ægget bliver større og der sker en helt masse med kroppen. Der er mange gode ting i gele royal og man kan også opleve en masse energi og en fed følelse i kroppen. Doooog når man får ægløsning gør det virkelig ondt og svært at have sex når man har smerter men vi gjord det så snart smerterne kom og hver anden dag til smerterne forsvandt. Det blev til et par gange kun det var fint her hvertfald. Men skriv privat hvis det er. Eller Google det - der er mange forskellige oplevelser og nogen bruger det kun i rn cyklus og stopper igen på grund af smerterne. Håber det virker

Der er plads til alle. De her tråde er ikke kun for at følge hinanden og støtte hinanden  med PB , men hvis nogle prøver noget og de ved at det virkede på en selv, så det sødt at delle det her i sådan nogle tråde så andre også kan få gavn af de råd mm.

Anmeld Citér

21. januar 2024

Orkide321

Love Angel skriver:

Synes det ligner en skyggestreg. Har du aflæst indenfor tiden? 
og du må være 3+6 idag hvis du forventer menses imorgen

Ja selvfølgelig er den læst inde for tiden og jeg tog 2 nye test, som også viste 2 streger, synes ikke det ligner skyggestreger hvilket jeg heller ikke har set på babyplan før. ��
min ÆL er kommer ca på CD 17, hvor man jo er 2+0, hvorfor jeg regner med at være ca 3+4 idag . Ingen af dem er taget på morgen urin, så afventer og ser om min mens kommer og ellers tester igen tirsdag.

Anmeld Citér

21. januar 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
MortilF skriver:

Så kan vi følges igen. Årh øv! Men håber nu alligevel, at det flasker sig, som det skal

Tak. Det gør jeg også

for os begge.

Jep, trods vi begge har haft mærkelige cykli er vi stadig samme sted. Og forhåbenligt snart begge med to to streger

Anmeld Citér

21. januar 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Orkide321 skriver:

Jeg synes den ser god nok ud den der Spændnede hvordan den ser ud i morgen. Jeg har aldrig haft sådan en streg på babyplan medmindre jeg var gravid 

Anmeld Citér

21. januar 2024

Christy123

Profilbillede for Christy123
Josefine6296 skriver:

Mit HCG er også faldet, så det blev ikke til en baby denne gang. Men næste gang måske!

Øv. Jeg krydser fingre og håber snart det lykkes

Anmeld Citér

22. januar 2024

Orkide321

Sommersol2021 skriver:

Jeg synes den ser god nok ud den der Spændnede hvordan den ser ud i morgen. Jeg har aldrig haft sådan en streg på babyplan medmindre jeg var gravid 

De er mere positive til imorgen, så der er vidst ingen Tvivl hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.