Testtråd december og januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2024

Imaong90

Profilbillede for Imaong90
MortilF skriver:

Jeg er begyndt at bløde idag, ikke voldsomt endnu, men tænker at det må være menstruation. Jeg er kun på dag 27 og min cyklus er normalt omkring 32 dage. Så det er lidt tidligt.

Dog er mine bryster ekstremt ømme og spændte og større end de har været længe. Av!

Andre der har oplevet dette?

Jeg har altid meget voldsomme ømme bryster fra 4-7 dage før mens kommer, og de bliver mere ømme og gør mere ondt op til 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Imaong90 skriver:

Jeg har altid meget voldsomme ømme bryster fra 4-7 dage før mens kommer, og de bliver mere ømme og gør mere ondt op til 

Okay. Tak for svar. Det er første gang nogensinde, at jeg oplever det. Det gør sindssygt ondt! Hvad gør du, for at holde det ud?

Anmeld Citér

15. januar 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
MortilF skriver:

Jeg er begyndt at bløde idag, ikke voldsomt endnu, men tænker at det må være menstruation. Jeg er kun på dag 27 og min cyklus er normalt omkring 32 dage. Så det er lidt tidligt.

Dog er mine bryster ekstremt ømme og spændte og større end de har været længe. Av!

Andre der har oplevet dette?

Når dine bryster ømme og spændte og større. Kan det så ikke være en inpantastionsblødning du oplever?

Anmeld Citér

16. januar 2024

Josefine6296

Profilbillede for Josefine6296
Christy123 skriver:

Okay hvor trist også at skanningen ikke viste noget helst. Øv.

Mit HCG er også faldet, så det blev ikke til en baby denne gang. Men næste gang måske!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

16. januar 2024

MortilF+V

Love Angel skriver:

Når dine bryster ømme og spændte og større. Kan det så ikke være en inpantastionsblødning du oplever?

Jeg ville ønske det. Men det fortsætter og er blevet kraftigere som menstruation. Så tænker min cyklus er kortere denne gang, med flere uvante symptomer. 

Anmeld Citér

16. januar 2024

Love Angel

Mor til 4
Josefine6296 skriver:

Mit HCG er også faldet, så det blev ikke til en baby denne gang. Men næste gang måske!

Øv. Men ja næste gang måske

Anmeld Citér

16. januar 2024

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Jeg ville ønske det. Men det fortsætter og er blevet kraftigere som menstruation. Så tænker min cyklus er kortere denne gang, med flere uvante symptomer. 

Når okay øv øv.

Anmeld Citér

16. januar 2024

MortilF+V

Love Angel skriver:

Når okay øv øv.

Det er lidt øv, ja..Men mistænkte allerede ved æl, ar den kom i den lukkede side.

Så selvom man altid håber, så overrasker det mig desværre ikke.

Anmeld Citér

16. januar 2024

Mortil1-ønsker1mere

Christy123 skriver:

Årh hvor skønt stort tillykke

Tusind tak!

Anmeld Citér

16. januar 2024

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Det er lidt øv, ja..Men mistænkte allerede ved æl, ar den kom i den lukkede side.

Så selvom man altid håber, så overrasker det mig desværre ikke.

Det træls, eller retter sagt godt at du jo self kan mærke hvilket side det kommer på. Jeg kan desværre ikke mærke hvilket sidde ægget løsnes fra. Intet fordi det ikke giver lidt stik jag den sidde det kommer fra, og eller at jeg ikke god til at mærke efter min krop. Kan nogle gange mærke lidt forskelligt men det som om det både kan give stik jag fra begge sider i samme cyklus. Men igen jeg er nok ikke god til at aflæse min krop godt nok

og self man har en chance og et håb at man bliver gravid, når ægget løsnes fra den rigtig sidde. Men selvom den gør det så der jo alligvelet kun 20-25% chance for at blive gravid jo 

men det er det der irriterer mig, at jeg ikke ved hvilket side ægget løsnes fra. Det driver mig til vanvid at jeg ikke ved det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.