Testtråd december og januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Mortil1-ønsker1mere skriver:

Så blev det min tur til at teste positiv Skulle gerne være 4+1 i dag. 

Flot test, tillykke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2024

Mortil1-ønsker1mere

Sommersol2021 skriver:

Flot test, tillykke

Tusind tak!! Ja der er vist ikke noget at tage fejl af

Anmeld Citér

13. januar 2024

Mortil1-ønsker1mere

Love Angel skriver:

Stort tillykke.

Tusind tak

Anmeld Citér

13. januar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Prøv imorgen når det med morgen urin. Og du kan ikke miste håbet når der er en hel uge til din menses jeg for dig opdatere imorgen hvis du tester

Tja, jeg bliver altså lidt nedslået alligevel. Måske jeg bare skal vente og se om mens kommer som forventet. Hvis ikke tester jeg igen.

Anmeld Citér

13. januar 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
MortilF skriver:

Tja, jeg bliver altså lidt nedslået alligevel. Måske jeg bare skal vente og se om mens kommer som forventet. Hvis ikke tester jeg igen.

Kan jeg godt forstår, kender følelsen. 
Og ja det kan du også gøre, og hvis ikke den kommer på den forventet dag, så kan du bare teste.

Anmeld Citér

13. januar 2024

Lja

Jeg har netop taget denne tidlig test 3+5. Jeg er dog lidt skeptisk, både fordi stregen først kom efter 5 min (står at den skal aflæses efter 3 min men ikke må aflæses efter 5 minutter), og jeg er i tvivl om det bare er en skyggestreg. Synes måske også den burde være kraftigere når jeg er 3+5 på en tidlig test. Jeg tog en ny lige bagefter (men meget sparsom urinstråle jo), og den var negativ. Hvad synes I?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. januar 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Lja skriver:

Jeg har netop taget denne tidlig test 3+5. Jeg er dog lidt skeptisk, både fordi stregen først kom efter 5 min (står at den skal aflæses efter 3 min men ikke må aflæses efter 5 minutter), og jeg er i tvivl om det bare er en skyggestreg. Synes måske også den burde være kraftigere når jeg er 3+5 på en tidlig test. Jeg tog en ny lige bagefter (men meget sparsom urinstråle jo), og den var negativ. Hvad synes I?

Det ligner som om der er farve i. Men tør ikke at sige tillykke. Lad være med at aflæse efter 5 minutter. Der er en grund til de skriver det. Test igen imorgen med morgenurin og aflæs før der går 5 minutter. 
hvor langt tid efter der er gået 5 minutter at du aflæst den?

Anmeld Citér

14. januar 2024

Lja

Jeg tog ikke tid, så er ikke sikker. Men der gik vel et sted mellem 4-6 minutter. Her til morgen har jeg taget en ny, den var negativ, måske meget meget svag positiv efter 10 min, som jo også betyder negativ. Meget mærkeligt man kan få sådan en positiv hvis den er forkert.

Anmeld Citér

14. januar 2024

Junia

Love Angel skriver:

Hmm nu har vi i 8 måneder hvor jeg troede at min ægløsning altid lå tidlig i cyklus pga strimmeltest fra babyplan viste hvor jeg troede at min ægløsning lå tidlig. Og dermed har vi også haft sex meget tidlig i cyklus hver månede i alle de 8 måneder. 
I den her cyklus nr 9 der er jeg begyndt at bruge clearblue digitale ægløsningstest. Og nu har jeg brugt den fra cyklus dag 9 til og med idag  cyklus dag 12. Og jeg har stadig ikke fået en smiley

At have ægløsning en sf de første dage i cyklus er også meget meget sjældent vil jeg tro. Tror mere på clearblue

Anmeld Citér

14. januar 2024

Lja

Nu har jeg fået mens. Præcis dagen jeg forventede. Mærkeligt at jeg kunne teste positivt… måske en bio jeg har fanget. Øv øv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.