Testtråd december og januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Mortil1-ønsker1mere skriver:

Positiv ægløsningstest d. 27/12 - vi havde sex d. 23, 25, 26, 27 og 29. Tror I der er en god chance for at vi har ramt?

Det er første cyklus, hvor jeg bruger ægløsningstest, så er lidt ny i den del

Ja tænker helt bestemt i har ramt rigtigt, I har været flittige Der er æl 24-48 timer efter første positive æl test, så det er rigtig fint

Vi nåede kun en enkelt gang på dagen for positiv test desværre Min kæreste blev nemlig syg. Men jeg er før blevet gravid på én enkelt gabg omkring æl, så krydser

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2024

Mortil1-ønsker1mere

Ja tænker helt bestemt i har ramt rigtigt, I har været flittige Der er æl 24-48 timer efter første positive æl test, så det er rigtig fint

Vi nåede kun en enkelt gang på dagen for positiv test desværre Min kæreste blev nemlig syg. Men jeg er før blevet gravid på én enkelt gabg omkring æl, så krydser

Haha ja jeg ville simpelthen ikke risikere ikke at ramme, så vi gav den gas i den her måned

Årh øv… Håber at I har ramt det gyldne tidspunkt alligevel

Anmeld Citér

5. januar 2024

Sommersol2021

Haha ja jeg ville simpelthen ikke risikere ikke at ramme, så vi gav den gas i den her måned

Årh øv… Håber at I har ramt det gyldne tidspunkt alligevel

Vi har i hvert fald ramt tæt nok på til at have en chance Tog en digital æl test, så det er jeg sikker på. Så må vi se

Anmeld Citér

5. januar 2024

Mortil1-ønsker1mere

Sommersol2021 skriver:

Vi har i hvert fald ramt tæt nok på til at have en chance Tog en digital æl test, så det er jeg sikker på. Så må vi se

Spændende  

Hvornår har du testdag?

Anmeld Citér

5. januar 2024

Sommersol2021

Spændende  

Hvornår har du testdag?

D. 16 . Du må havetest dag snart? 

Anmeld Citér

5. januar 2024

Mortil1-ønsker1mere

Sommersol2021 skriver:

D. 16 . Du må havetest dag snart? 

Jeg tænker at teste d. 12, der burde jeg være 4+0

Anmeld Citér

6. januar 2024

Junia

Jeg vågnede op med dét her i morges (beklager for lidt ulækkert foto).

Havde positiv ægløsning omkring d 1. Tør næsten ikke tro på, at det kan være sådan en implantations blødning (aner heller ikke helt hvordan en sådan ser ud).

Der er dog 10 dage til mens og jeg plejer aldrig pletbløde Er det mon noget?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

6. januar 2024

Sommersol2021

Junia skriver:

Jeg vågnede op med dét her i morges (beklager for lidt ulækkert foto).

Havde positiv ægløsning omkring d 1. Tør næsten ikke tro på, at det kan være sådan en implantations blødning (aner heller ikke helt hvordan en sådan ser ud).

Der er dog 10 dage til mens og jeg plejer aldrig pletbløde Er det mon noget?

Det er svært at sige hvad det er. Nogle gange laver kroppen jo noget den ikke plejer. Der er nok ikke så meget at gøre end at vente og se

Anmeld Citér

6. januar 2024

Junia

Sommersol2021 skriver:

Det er svært at sige hvad det er. Nogle gange laver kroppen jo noget den ikke plejer. Der er nok ikke så meget at gøre end at vente og se

Der er ikke andet for, men ville lige høre om der tilfældigvis var nogle der havde prøvet det selv før og vidste hvordan det mon ser ud. Jeg har ikke selv haft det i tidligere graviditeter (af hvad jeg har opdaget ihvertfald)

Anmeld Citér

7. januar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Jeg har været lidt stille herinde, efter mit seneste tilbagefald i starten af december. Det har været godt for mig med en lille pause.

Jeg fik en positiv ægløsningstest d. 29. december, så har formentlig haft ægløsning d. 30. eller 31. 

Testdag vil være omkring d. 14., selvom min app siger d. 21. Min cyklus har jo desværre været noget uregelmæssig. Jeg håber snart, at den retter sig helt ind igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.