Love Angel skriver:
Måske dumt spørgsmål men hvorfor er i udredningen når du er gravid nu?
og ja det betyder utrolig meget at slappe af i sine tanker for så slapper kroppen af. Derfor forsøger jeg ikke at være her på siden så meget, og prøver at få tag mig andre ting. For at få tankerne på noget andet. Kan være jeg snart begynder at bruge de digitale hvis ikke der snart sker noget. Men så vidt jeg ved så er de vild dyre. Og desuden jeg ku nok ha brugt dem nu uden at tøve. Men så kommer jeg til at tænke på, om hvad nytter det at bruge de dyre når mit problem er at jeg ikke længere har min højere æggeleder
siden den bliv fjernet så har jeg ikke været gravid ikke et eneste gang. Men før jeg fået fjernet højere æggeleder den gang bliv jeg hurtig gravid hver gang vi begyndte at forsøg.
Ved godt det ikke er umuligt med en æggeleder og at jeg bare skal være tålmodig. Men det mega svært når ønsket er så højt.
har igen testet her til morgen som var brandende negativ. Vi må desværre starte forfra med cyklus nr 9
Det er jo udredning for tidlige gentagende aborter, så jeg vil lige sikre mig, at jeg ser hjerteblink inden jeg bare slutter det hele, da processen at komme igang med, ikke bare sådan lige er med tid fra den ene til den anden dag. Og hver dag er jeg selvfølgelig bange for at abortere, for os giver det mening. Jeg skal have tidlig scanning 7. Januar og svar på blodprøver d.11 januar, så kan jeg jo fortælle der, hvordan tingene går. Og så er vi mellem jul og nytår, så at ringe til sygehuset tænker jeg ikke er det letteste. Det er kun få læger som foretager de her undersøgelser, så ved jo ikke om de arbejder. Det kunne jeg selvfølgelig finde ud af, men ja, for os giver det mening lige at se tiden an, så vi ikke skal starte forfra om en uge, hvis jeg så aborterer inden.
Jeg kan virkelig godt forstå det er hårdt. Jeg købte dem på hjemmesiden billige teste, mener jeg. Der fik jeg 10 for 200kr, så ja, de koster da lidt mere, men havde jeg fx ikke brugte dem, så var min ægløsning glippet denne måned.
Ved du, om den æggeleder du har tilbage er positiv med mange æg? Kan man ikke få hjælp fra sundhedssystemet, når I er står i den situation I gør?
Anmeld
Citér