Love Angel skriver:
ja det tyder det på åbenbart
Min cyklus er som regel 27-28 dage. De her digitale test står der de 2 mest frugtbare dage, og jeg forstår det på den måde, at den viser en smiley 2 dage før der er ægløsning. Og i følge min app så burdte jeg ha ægløsning på lørdag. Så hvis det passer, så burdte den vise en smiley imorgen. Er det ikke rigtigt? 
har du igennem de digitale fundet din ægløsning? Og var den lang fra det du troede igennem strimmel? Og kan ikke huske, er du blivet gravid? Eller prøver i?
Ja, når testen viser en smiley, skulle du gerne få ægløsning indenfor de næste 24-48 timer.
Hvis du forventer ægløsning på lørdag, så burde du have fået en smiley i går, torsdag eller idag, fredag. Så er det nemlig inden for det forventede tidsrum.
Ja, det har jeg. De sidste måneder, har jeg fået en smiley på dag 11 hver måned, denne cyklus på dag 10. Så den ligger umiddelbart ret stabilt.
Det kunne godt svinge med et par dage i hvert fald. Så det kan jo have betydning.
Jeg er desværre ikke blevet gravid igen efter min missed abortion i august, men vi prøver mere intensivt nu, med min ene fungerende æggeleder
for, at der snart sker noget.
Min app siger, at mens kommer d. 21., men hvis jeg regner med 14 dage efter ægløsning, burde den komme d. 14. Altså den må selvfølgelig gerne blive væk af positive årsager.
Anmeld
Citér