Love Angel skriver:
Okay hvor dejligt
og tak. Jeg har testet kun i 2 dage og har ikke testet mere, har lidt mistet modet tror jeg og drikker ufattelig meget væske, så har lidt udfordring med at indtage minimalt væske.Men inderst inde er problemet nok at jeg har mistet modet.
Jeg tror ikke rigtig på det selvom min app siger at jeg først skal ha menses D.2 januar
Jeg kender fuldt ud til din følelse. Og det sker åbenbart “når man mindst venter det”. Jeg tror, jeg har kunnet slappe af på en anden måde, nu vi er igang med udredningen, for så ved jeg, der bliver undersøgt ting omkring, hvorfor jeg aborterer - hvilket der stadig jo er stor risiko for, især også efter den fulde narkose, hvor vi slet ikke turde have en positiv test i hånden. Dog er jeg positiv i øjeblikket. Og det er en ringe trøst, at jeg forstår dine følelser, for det gør ikke tingene lettere for dig, men det skal nok lykkes, det er jeg sikker på. Og der er dæleme lang tid til 2. Januar. Jeg testede positiv mandag, og forventede mens fredag, men den er nok egentlig rykket til om torsdagen i stedet, så det er ikke mange dage og den var super super svag. Så det kan ændre sig endnu 
Jeg tror på jer. Måske skal du bruge clearblues ægløsningstest, så ved du helt præcist, hvornår din ægløsning er igang, og så bruge jeres tre gange (det din mand kan holde til) lige der. Vi var sammen to gange samme aften jeg havde positiv ægløsningstest på en clearblue og nu gravid. Den er sikker i stedet for de strips der.
Anmeld
Citér