Testtråd december og januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2023

Junia

Her var der ingen held i denne cyklus, men så er det jo bare forfra igen. Så vi kommer til cyklus 3 denne gang, og jeg burde have ægløsning omkring nytårsaften eller d 1

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Junia skriver:

Her var der ingen held i denne cyklus, men så er det jo bare forfra igen. Så vi kommer til cyklus 3 denne gang, og jeg burde have ægløsning omkring nytårsaften eller d 1

Øv øv håber januar er vores måned

Anmeld Citér

26. december 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Jeg er i uge 5 nu

Jeg krydser fingre for dig Det kommer lige pludseligt

Okay hvor dejligt

og tak. Jeg har testet kun i 2 dage og har ikke testet mere, har lidt mistet modet tror jeg og drikker ufattelig meget væske, så har lidt udfordring med at indtage minimalt væske.Men inderst inde er problemet nok at jeg har mistet modet. Jeg tror ikke rigtig på det selvom min app siger at jeg først skal ha menses D.2 januar

Anmeld Citér

26. december 2023

Sbb1990

Junia skriver:

Stort tillykke

Tak

Anmeld Citér

26. december 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Okay hvor dejligt

og tak. Jeg har testet kun i 2 dage og har ikke testet mere, har lidt mistet modet tror jeg og drikker ufattelig meget væske, så har lidt udfordring med at indtage minimalt væske.Men inderst inde er problemet nok at jeg har mistet modet. Jeg tror ikke rigtig på det selvom min app siger at jeg først skal ha menses D.2 januar

Jeg kender fuldt ud til din følelse. Og det sker åbenbart “når man mindst venter det”. Jeg tror, jeg har kunnet slappe af på en anden måde, nu vi er igang med udredningen, for så ved jeg, der bliver undersøgt ting omkring, hvorfor jeg aborterer - hvilket der stadig jo er stor risiko for, især også efter den fulde narkose, hvor vi slet ikke turde have en positiv test i hånden. Dog er jeg positiv i øjeblikket. Og det er en ringe trøst, at jeg forstår dine følelser, for det gør ikke tingene lettere for dig, men det skal nok lykkes, det er jeg sikker på. Og der er dæleme lang tid til 2. Januar. Jeg testede positiv mandag, og forventede mens fredag, men den er nok egentlig rykket til om torsdagen i stedet, så det er ikke mange dage og den var super super svag. Så det kan ændre sig endnu Jeg tror på jer. Måske skal du bruge clearblues ægløsningstest, så ved du helt præcist, hvornår din ægløsning er igang, og så bruge jeres tre gange (det din mand kan holde til) lige der. Vi var sammen to gange samme aften jeg havde positiv ægløsningstest på en clearblue og nu gravid. Den er sikker i stedet for de strips der.

Anmeld Citér

26. december 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Jeg kender fuldt ud til din følelse. Og det sker åbenbart “når man mindst venter det”. Jeg tror, jeg har kunnet slappe af på en anden måde, nu vi er igang med udredningen, for så ved jeg, der bliver undersøgt ting omkring, hvorfor jeg aborterer - hvilket der stadig jo er stor risiko for, især også efter den fulde narkose, hvor vi slet ikke turde have en positiv test i hånden. Dog er jeg positiv i øjeblikket. Og det er en ringe trøst, at jeg forstår dine følelser, for det gør ikke tingene lettere for dig, men det skal nok lykkes, det er jeg sikker på. Og der er dæleme lang tid til 2. Januar. Jeg testede positiv mandag, og forventede mens fredag, men den er nok egentlig rykket til om torsdagen i stedet, så det er ikke mange dage og den var super super svag. Så det kan ændre sig endnu Jeg tror på jer. Måske skal du bruge clearblues ægløsningstest, så ved du helt præcist, hvornår din ægløsning er igang, og så bruge jeres tre gange (det din mand kan holde til) lige der. Vi var sammen to gange samme aften jeg havde positiv ægløsningstest på en clearblue og nu gravid. Den er sikker i stedet for de strips der.

Måske dumt spørgsmål men hvorfor er i udredningen når du er gravid nu? 

og ja det betyder utrolig meget at slappe af i sine tanker for så slapper kroppen af. Derfor forsøger jeg ikke at være her på siden så meget, og prøver at få tag mig andre ting. For at få tankerne på noget andet. Kan være jeg snart begynder at bruge de digitale hvis ikke der snart sker noget. Men så vidt jeg ved så er de vild dyre. Og desuden jeg ku nok ha brugt dem nu uden at tøve. Men så kommer jeg til at tænke på, om hvad nytter det at bruge de dyre når mit problem er at jeg ikke længere har min højere æggeleder siden den bliv fjernet så har jeg ikke været gravid ikke et eneste gang. Men før jeg fået fjernet højere æggeleder den gang bliv jeg hurtig gravid hver gang vi begyndte at forsøg. Ved godt det ikke er umuligt med en æggeleder og at jeg bare skal være tålmodig. Men det mega svært når ønsket er så højt. 
har igen testet her til morgen som var brandende negativ. Vi må desværre starte  forfra med cyklus nr 9

Anmeld Citér

27. december 2023

Kis92

Profilbillede for Kis92

Forhåbentlig kan jeg være med i denne tråd Fik desværre en medicinsk abort d 9/12, da det lille hjerte stoppede med at slå en uge efter var jeg til scanning, hvor det blev bekræftet at alt var ude. Jeg bløder dog stadig. Og i dag tog jeg en graviditetstest for at se om hcg var ude, der kom dog to streger. Så der er vel ikke andet for end at vente... Og håber at det kommer til at gå hurtigt

Anmeld Citér

27. december 2023

MP5769

Profilbillede for MP5769
Kis92 skriver:

Forhåbentlig kan jeg være med i denne tråd Fik desværre en medicinsk abort d 9/12, da det lille hjerte stoppede med at slå en uge efter var jeg til scanning, hvor det blev bekræftet at alt var ude. Jeg bløder dog stadig. Og i dag tog jeg en graviditetstest for at se om hcg var ude, der kom dog to streger. Så der er vel ikke andet for end at vente... Og håber at det kommer til at gå hurtigt

Det er jeg ked af at høre! Det må være så svært at gennemgå

Håber for dig det snart er ude og at det går helt til termin næste gang!

Anmeld Citér

27. december 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Kis92 skriver:

Det er jeg ked af , det er hårdt at misteJeg har også lige været det igennem og er på 2. cyklus efter tabet nu. Håber din cyklus kommer hurtigt i orden igen

Anmeld Citér

27. december 2023

Kis92

Profilbillede for Kis92
MP5769 skriver:

Det er jeg ked af at høre! Det må være så svært at gennemgå

Håber for dig det snart er ude og at det går helt til termin næste gang!

Ja det er en oplevelse jeg helst ville have været foruden.. Og som det er lige nu bliver jeg mindet om det hver gang jeg går på toilettet. Nu synes jeg godt det snart må slutte. Tak, jeg håber at kunne komme hurtigt i gang igen og det kommer til at gå godt.

Nu kender jeg ikke til dig historie, men håber at du også snart står med en positiv test

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.