Testtråd december og januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Love Angel skriver:

Det også det jeg mener. At hvis den viser en smiley imorgen så det imorgen og lørdag, at det er de 2 dage og ja har godt nok set at der er en anden der hedder advanced som måler de 4 dags

hvilket af dem brugt du hvor du bliv gravid?

Jeg brugte strimmel æl-test fra abblo ved første graviditet og clearblue advanced ved de tre andre graviditeter. De er super dyre, men vi synes det tager noget af presset af, at man får varsel længere tid i forvejen. Men min æl kan også variere fra dag. 14-24 Hvis den lå mere stabilt tror jeg bare jeg ville bruge de almindelige clearblue digital (de lyserød). Jeg har aldrig, misset en æl med dem. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
MortilF skriver:

Ja, når testen viser en smiley, skulle du gerne få ægløsning indenfor de næste 24-48 timer.

Hvis du forventer ægløsning på lørdag, så burde du have fået en smiley i går, torsdag eller idag, fredag. Så er det nemlig inden for det forventede tidsrum.

Ja, det har jeg. De sidste måneder, har jeg fået en smiley på dag 11 hver måned, denne cyklus på dag 10. Så den ligger umiddelbart ret stabilt. 

Det kunne godt svinge med et par dage i hvert fald. Så det kan jo have betydning.

Jeg er desværre ikke blevet gravid igen efter min missed abortion i august, men vi prøver mere intensivt nu, med min ene fungerende æggeleder for, at der snart sker noget.

Min app siger, at mens kommer d. 21., men hvis jeg regner med 14 dage efter ægløsning, burde den komme d. 14. Altså den må selvfølgelig gerne blive væk af positive årsager. 

Jeg har også kun en æggeleder. Højere æggeleder er fjernet. 
men har testet idag ca lidt før kl 13 idag. Og der kom der en smiley så dum jeg er, jeg tog mig selv i at hoppe og danse, også tænkte jeg at det dælme løgn at jeg hopper og danser over det, det jo kun en positiv ægløsningstest. Ikke en positiv jo

Anmeld Citér

12. januar 2024

Love Angel

Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Jeg brugte strimmel æl-test fra abblo ved første graviditet og clearblue advanced ved de tre andre graviditeter. De er super dyre, men vi synes det tager noget af presset af, at man får varsel længere tid i forvejen. Men min æl kan også variere fra dag. 14-24 Hvis den lå mere stabilt tror jeg bare jeg ville bruge de almindelige clearblue digital (de lyserød). Jeg har aldrig, misset en æl med dem. 

Min cyklus er også stabil, det har den altid været. Men nu i de 8 måneder vi har prøvet har jeg taget strimmel test og troede pga dem at jeg har ægløsning tidlig. Men det må jeg ikke ha haft åbenbart, for den digitale idag ca kl 13 da jeg tog en test så fik jeg endelig en smiley. Og det er dag 13 idag . Så vi har nok ramt forkert i alt de 8 måneder så i følge min positive digitale ægløsningstest som viste smiley idag. Så passer min app med om hvornår jeg har ægløsning. Min app siger at jeg har ægløsning imorgen.

så dum jeg er så tog jeg mig selv i at hoppe og danse over en smiley på en ægløsningstest

Anmeld Citér

12. januar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Jeg har også kun en æggeleder. Højere æggeleder er fjernet. 
men har testet idag ca lidt før kl 13 idag. Og der kom der en smiley så dum jeg er, jeg tog mig selv i at hoppe og danse, også tænkte jeg at det dælme løgn at jeg hopper og danser over det, det jo kun en positiv ægløsningstest. Ikke en positiv jo

Jeg har begge, men det er kun højre der fungerer. Den venstre er blokeret. Den er ikke fjernet, da jeg ikke mærker til det fysisk.

Godt at høre  Så er det tid til sjov

Ha ha. Det er da kun godt, at du blev glad Det er den første sejr, at finde sin ægløsning.

Anmeld Citér

12. januar 2024

Love Angel

Mor til 4

Jeg har begge, men det er kun højre der fungerer. Den venstre er blokeret. Den er ikke fjernet, da jeg ikke mærker til det fysisk.

Godt at høre  Så er det tid til sjov

Ha ha. Det er da kun godt, at du blev glad Det er den første sejr, at finde sin ægløsning.

Haha, ja mon ikke, der skal være gang i den de næste 3 dage . og ja det er vigtig at finde sin ægløsning. Men det skidt i vores tilfælde, der fortæller desværre ikke ægløsningstest ikke hvilket side ægget løsnes fra. Og ja kan godt huske at du har begge men kun en fungere 

Hvor langt er du i din cyklus nu?

Anmeld Citér

12. januar 2024

MortilF+V

Love Angel skriver:

Haha, ja mon ikke, der skal være gang i den de næste 3 dage . og ja det er vigtig at finde sin ægløsning. Men det skidt i vores tilfælde, der fortæller desværre ikke ægløsningstest ikke hvilket side ægget løsnes fra. Og ja kan godt huske at du har begge men kun en fungere 

Hvor langt er du i din cyklus nu?

Du har ret i, at du ville være fedt, hvis testen også kunne fortælle, hvilken side ægløsning kom i. ��

Jeg havde sidste menstruations første dag, d. 20/12..

En positiv ægløsningstest d. 29/12 (dag 10).

Ud fra menstruation, er jeg på CD 24.

Ud fra beregnet ægløsning, vil jeg være 3+5. 

Men igen, min cyklus, når den er stabil, ligger på ca. 32 dage. 

Anmeld Citér

12. januar 2024

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Du har ret i, at du ville være fedt, hvis testen også kunne fortælle, hvilken side ægløsning kom i. ��

Jeg havde sidste menstruations første dag, d. 20/12..

En positiv ægløsningstest d. 29/12 (dag 10).

Ud fra menstruation, er jeg på CD 24.

Ud fra beregnet ægløsning, vil jeg være 3+5. 

Men igen, min cyklus, når den er stabil, ligger på ca. 32 dage. 

Haha ja gid den kunne

og okay hvor spændende. Hvornår vil du begynde at teste? Eller er du begyndt?

Anmeld Citér

12. januar 2024

MortilF+V

Love Angel skriver:

Haha ja gid den kunne

og okay hvor spændende. Hvornår vil du begynde at teste? Eller er du begyndt?

Ja, det kunne være fedt.

Jeg mistænker, at ægløsning har været i den lukkede side, kun ud fra nogle stik/smerter i den side, men det kan jo også have været alt muligt andet.

Jeg er ikke begyndt at teste endnu. Dog har jeg været virkelig træt i denne uge og manden synes helt bestemt, at mine bryster er vokset. Det kan selvfølgelig også være hormonelt før menstruation.

Så hvis jeg ikke har fået min menstruation d. 21/1, som appen siger, eller hvis jeg får symptomer, hvor jeg "ikke er i tvivl", så vil jeg teste.

Vær en god måned, januar

Anmeld Citér

12. januar 2024

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Ja, det kunne være fedt.

Jeg mistænker, at ægløsning har været i den lukkede side, kun ud fra nogle stik/smerter i den side, men det kan jo også have været alt muligt andet.

Jeg er ikke begyndt at teste endnu. Dog har jeg været virkelig træt i denne uge og manden synes helt bestemt, at mine bryster er vokset. Det kan selvfølgelig også være hormonelt før menstruation.

Så hvis jeg ikke har fået min menstruation d. 21/1, som appen siger, eller hvis jeg får symptomer, hvor jeg "ikke er i tvivl", så vil jeg teste.

Vær en god måned, januar

Ja de stik mm kan være alt muligt. 

opdatere når du tester 

mig ja lad os håbe at januar bliver god månede for os

Anmeld Citér

12. januar 2024

MortilF+V

Love Angel skriver:

Ja de stik mm kan være alt muligt. 

opdatere når du tester 

mig ja lad os håbe at januar bliver god månede for os

Præcis. Jeg er ikke en, der i forvejen plejer at mærke meget til ægløsning.

Jeg skal nok give en opdatering- forhåbentlig en positiv en af slagsen

for en god måned

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.