Testtråd december og januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2024

Junia

MortilF skriver:

Jeg har været lidt stille herinde, efter mit seneste tilbagefald i starten af december. Det har været godt for mig med en lille pause.

Jeg fik en positiv ægløsningstest d. 29. december, så har formentlig haft ægløsning d. 30. eller 31. 

Testdag vil være omkring d. 14., selvom min app siger d. 21. Min cyklus har jo desværre været noget uregelmæssig. Jeg håber snart, at den retter sig helt ind igen

Nogle gange er en pause det bedste. Håber snart den er stabil og at heldet er med dig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Junia skriver:

Nogle gange er en pause det bedste. Håber snart den er stabil og at heldet er med dig

Tusind tak

Anmeld Citér

8. januar 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92

Jeg er ved at være godt træt af blod Jeg bløder stadig efter medicinsk abort d 9 december. Det er så frustrerende, en abort jeg ikke ønskede at få, skal blive ved med at spille ind på min cyklus. Jeg vil bare gerne være gravid igen og allerhelst i går. Nu er der bestilt tid hos lægen, så må jeg se hvad de siger. Og så håber jeg snart at få en pause fra blod

Anmeld Citér

8. januar 2024

Mortil1-ønsker1mere

Her kommer et lidt underligt spørgsmål, men er der nogen af jer, som har oplevet at jeres tis lugtede anderledes, da I blev gravide? Jeg går stadig og venter på at kunne teste (på fredag) så jeg ved endnu ikke om jeg er gravid. Og måske er det bare mig der desperat leder efter tidlige tegn, men synes altså at mit tis har ændret lugt

Anmeld Citér

8. januar 2024

Lilleliv

Profilbillede for Lilleliv

Hej. Vi prøver at få en lille mere.. Meg jeg er ny i det med gelé royal, så jeg er lidt itvivl om hvordan man skal tage det... 

Skal man tage det fra første mens til man er gravid eller hvordan?? Og kan ens mand oss tage dem og få bedre svømmer?? 

Og vil nu prøve med gelé royal, da jeg har meget uregelmæssig mens og har svært ved at blive gravid... 

Håber i kan hjælpe os..

Anmeld Citér

8. januar 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Kis92 skriver:

Jeg er ved at være godt træt af blod Jeg bløder stadig efter medicinsk abort d 9 december. Det er så frustrerende, en abort jeg ikke ønskede at få, skal blive ved med at spille ind på min cyklus. Jeg vil bare gerne være gravid igen og allerhelst i går. Nu er der bestilt tid hos lægen, så må jeg se hvad de siger. Og så håber jeg snart at få en pause fra blod

Det forstår jeg godt, jeg blødte også 100 år efter mit seneste tab Det er så frustrerende og trættende at være i. Håber du snart kommer i cyklus igen og kan forsøge på ny

Anmeld Citér

9. januar 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Sommersol2021 skriver:

Det forstår jeg godt, jeg blødte også 100 år efter mit seneste tab Det er så frustrerende og trættende at være i. Håber du snart kommer i cyklus igen og kan forsøge på ny

Er ked af at du også har været det i gennem Hvor længe tog det ca? Jeg synes det er lidt mærkeligt at jeg stadig bløder, for en uge efter medicinsk abort, var jeg til kontrol scanning og fik af vide at alt var ude. Så havde jeg forventet at jeg hurtigt ville være klar igen. Jeg er også gået fra frisk blod, til brunligt udflåd(hvor jeg tror det var ved at stoppe), til nu frisk blod igen.

Og hver gang jeg går på toilet, får jeg en påmindelse om at alt ikke er som det 'burte' være. Øv.

Krydser fingre for at det snart lykkes for dig

Anmeld Citér

9. januar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Kis92 skriver:

Får du taget blodprøver, for at sikre, at HCG falder, som det skal?

Det kan desværre bløde meget længe. Du kan evt. spørge din læge om en scanning, for at sikre at alt væv er ude, samt om der kan være anden årsag til blødningen.

Jeg fik efter min missed abortion en stor polyp i livmoderen, der stod og blødte i 3 uger.

Der behøver selvfølgelig ikke være noget som helst galt. Det kan bare være, at din krop har brug for mere tid, til at komme sig.

for, at blødningen snart stopper.

Anmeld Citér

9. januar 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Kis92 skriver:

Er ked af at du også har været det i gennem Hvor længe tog det ca? Jeg synes det er lidt mærkeligt at jeg stadig bløder, for en uge efter medicinsk abort, var jeg til kontrol scanning og fik af vide at alt var ude. Så havde jeg forventet at jeg hurtigt ville være klar igen. Jeg er også gået fra frisk blod, til brunligt udflåd(hvor jeg tror det var ved at stoppe), til nu frisk blod igen.

Og hver gang jeg går på toilet, får jeg en påmindelse om at alt ikke er som det 'burte' være. Øv.

Krydser fingre for at det snart lykkes for dig

Åh mit forløb skal du ikke sammenligne med. Alt restvæv var netop ikke ude hos mig, og derfor blev jeg ved at bløde (flere måneder). 

Men jeg har haft en anden MA også, hvor jeg også blødte 4 ugers tid. Mener jeg havde brunt udflåd on off frem til min menstruation kom efter ca. 5 uger og så blev alt normalt igen

Anmeld Citér

9. januar 2024

Lja

Melder mig i tråden her også

Er 3+1 i dag og kunne ikke dy mig for at teste i morges, men desværre bragende negativ Øv, føler alt håb er ude nu selvom jeg ved det er tidligt. Har heller ingen symptomer eller oplevet implantationsblødning.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.