Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg er på dag 11 i min cyklus Jeg plejer at få en positiv æl test på cyklus dag 15 Såååå tænker på det bliver en hyggelig weekend og så også liiiige i starten af næste uge Så ser vi. Det er første cyklus vi prøver med nr 3 blev gravid i første cyklus med nr 2 og 7-8 cyklus (kan ikke huske det præcis) med nr 1 såååå det bliver spændene at se hvornår det sker
jeg er på dag 11 i min cyklus Jeg plejer at få en positiv æl test på cyklus dag 15
Såååå tænker på det bliver en hyggelig weekend og så også liiiige i starten af næste uge
Så ser vi. Det er første cyklus vi prøver med nr 3
blev gravid i første cyklus med nr 2 og 7-8 cyklus (kan ikke huske det præcis) med nr 1 såååå det bliver spændene at se hvornår det sker
Hehe ja så skal der hygges i weekend
er det virkelig første cyklus i er igang med? Synes ellers at du var med os i august/september testtråd som jeg oprettet.
og ja bliver spændende hvor hurtig det bliver her trejde gang
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Love Angel skriver: Hvornår tester du?
Hvornår tester du?
Hm, jeg ved det ikke helt. Læste jeg et sted, at man altid er 2+0 på ÆL-dagen? I så fald er der i hvert fald 10 dage, til jeg kan teste Men jeg er på dag 21 i dag, så måske en gang i næste uge - under alle omstændigheder er der alt for længe til
Du er altid 2+0 på æl dagen. Og ja der er nogle dage endnu.
Jeg melder mig også ind i gruppen.
Har test dag 6. oktober 2. cyklus.
For i forvejen en søn på 3 år.
Christy123 skriver: Jeg melder mig også ind i gruppen. Har test dag 6. oktober 2. cyklus. For i forvejen en søn på 3 år.
Hej velkommen til.
tester du på forventede mens dag, eller tester du før?
Nu er jeg på CD9 og har taget min første ÆL test Den var negativ, hvilket egentlig også var forventet. Da jeg ikke ved hvordan min cyklus bliver denne gang, starter jeg nu og venter spændt på, hvornår den bliver positiv.
KNV skriver: Nu er jeg på CD9 og har taget min første ÆL test Den var negativ, hvilket egentlig også var forventet. Da jeg ikke ved hvordan min cyklus bliver denne gang, starter jeg nu og venter spændt på, hvornår den bliver positiv.
Kender du længden på din cyklus?
Love Angel skriver: Hehe ja så skal der hygges i weekend er det virkelig første cyklus i er igang med? Synes ellers at du var med os i august/september testtråd som jeg oprettet. og ja bliver spændende hvor hurtig det bliver her trejde gang
Nej det var jeg ikke men kan forstille mig mit bruger navn går igen haha.
Ja det bliver spændene at se. Jeg har så mange sympomter på graviditet inden mens så jeg kommer til at være et nervevrag op til det er så træls.. Det eneste som altid har været meget markant ved mine graviditeter har været at jeg ikke kan ligge på maven fordi mine bryster er så ømme sååå det tegn vil jeg "glæde" mig til
mor_til_2_ skriver: Nej det var jeg ikke men kan forstille mig mit bruger navn går igen haha. Ja det bliver spændene at se. Jeg har så mange sympomter på graviditet inden mens så jeg kommer til at være et nervevrag op til det er så træls.. Det eneste som altid har været meget markant ved mine graviditeter har været at jeg ikke kan ligge på maven fordi mine bryster er så ømme sååå det tegn vil jeg "glæde" mig til
Nårh undskyld, måske forvekslet jeg dig med en anden hvornår har du testdag?
Og hvor spændende. Ja vi har alle voldsomme nerver når det kommer til graviditet. jeg føler især idag at jeg har det psykisk skidt og mine nerver er voldsomme idag. Har testet men stregen idag er næsten ikke eksisterne. Intet fordi jeg er kortere hende end jeg tror og samtidig måske fordi mit urin var for tynd. Samtidig med at jeg både igår og idag har ondt i lænden, serøst håber ikke det er indbildning, for ellers bliver jeg virkelig gal på mig selv.
Melder mig her - første cyklus efter min senabort i juli; havde et langt forløb der endte med udskrabing 7 uger efter fødsel.Vi forsøger at få en efternøler; mine børn er 9,13 og 17 - og jeg er lige blevet 39 så vi har jo ikke evigheder at blive gravid i
Forventet mens 9/10
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128