Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mor_til_2_ skriver: Årh du det var da helt vildt at gå igennem det. Jeg håber det samme. jeg glæder mig til at følge dig hvertfald. Det bliver spændene. Lad os håbe det hele bare flasker sig totalt med både baby, celleskrab og det hele
Årh du det var da helt vildt at gå igennem det.
Jeg håber det samme. jeg glæder mig til at følge dig hvertfald. Det bliver spændene. Lad os håbe det hele bare flasker sig totalt med både baby, celleskrab og det hele
Tak du er sød! Håber også du får en dejlig positiv test snart. Hvornår er det du kan tjekke?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sbb1990 skriver: Tak du er sød! Håber også du får en dejlig positiv test snart. Hvornår er det du kan tjekke?
Det skal jeg d. 17 oktober Hvis jeg beregner rigtigt.
Men begge mine tidligere graviditeter har jeg desværre ikke kunne teste positiv før uge 5 + så jeg tror jeg venter med at teste indtil mens har været udeblevende i 5+ dage
mor_til_2_ skriver: Det skal jeg d. 17 oktober Hvis jeg beregner rigtigt. Men begge mine tidligere graviditeter har jeg desværre ikke kunne teste positiv før uge 5 + så jeg tror jeg venter med at teste indtil mens har været udeblevende i 5+ dage
Åh der er længe til. Jeg bliver altid så utålmodig og tester alt alt for tidligt
Sbb1990 skriver: Åh der er længe til. Jeg bliver altid så utålmodig og tester alt alt for tidligt
Ja det gør jeg også normalt. Jeg ved bare det ikke nytter noget Vi holder også efterårsferie i et sommerhus i uge 42 med nogle venner og vil helst gerne drikke et glas vin eller to i den uge og ved jeg ikke kan få det ud af hoved hvis jeg står med en positiv test For er det ikke noget med at fosteret først "deler" ens mad fra uge 6 ? Jeg må ind og undersøge det hvis det bliver relevant
sååå pakker bind og det hele med i tasken og regner med at få min mens i den uge også hvis den ikke er kommet om søndagen når jeg er kommet hjem. Så tager jeg en test der
Det er hvertfald min plan indtil videre skulle ikke undre mig jeg står og tester løs i uge 3+
mor_til_2_ skriver: Ja det gør jeg også normalt. Jeg ved bare det ikke nytter noget Vi holder også efterårsferie i et sommerhus i uge 42 med nogle venner og vil helst gerne drikke et glas vin eller to i den uge og ved jeg ikke kan få det ud af hoved hvis jeg står med en positiv test For er det ikke noget med at fosteret først "deler" ens mad fra uge 6 ? Jeg må ind og undersøge det hvis det bliver relevant sååå pakker bind og det hele med i tasken og regner med at få min mens i den uge også hvis den ikke er kommet om søndagen når jeg er kommet hjem. Så tager jeg en test der Det er hvertfald min plan indtil videre skulle ikke undre mig jeg står og tester løs i uge 3+
Det med maden aner jeg ikke, men gik at vide sidst, at et glas eller to ikke kunne skade
haha, kom til at tage min første test i dag, sikke jeg er skør, ved jo der intet er endnu Men talte også lige, hvor mange tests jeg havde på lager, og det passet fint indtil min mens Prøver at holde lidt igen
Sbb1990 skriver: Det med maden aner jeg ikke, men gik at vide sidst, at et glas eller to ikke kunne skade haha, kom til at tage min første test i dag, sikke jeg er skør, ved jo der intet er endnu Men talte også lige, hvor mange tests jeg havde på lager, og det passet fint indtil min mens Prøver at holde lidt igen
Haha hvor langt er du i din cyklus da ?
Sjovt jeg fandt en æl test idag og tog den og jeg tror det er den mest negative æl test jeg nogen sinde har taget haha
Er på dag 7 i min cyklus. haha. Men jeg har taget et billede af den så jeg kan se en udvikling
Det er vidst bare ikke min cyklus… den er/bliver lang denne gang, og nu blærebetændelse. Så har allerede dømt den ude
mor_til_2_ skriver: Haha hvor langt er du i din cyklus da ? Sjovt jeg fandt en æl test idag og tog den og jeg tror det er den mest negative æl test jeg nogen sinde har taget haha Er på dag 7 i min cyklus. haha. Men jeg har taget et billede af den så jeg kan se en udvikling
Jeg er på dag 14, men den er også kun 23 dage, så det er jo “lige om lidt” som føles som uendeligheder
hvornår er det din æl normalt falder? Men smart at se udviklingen
Og mega genialt bare at pakke alt med, så er du på den sikre side
Nå, jeg forstår absolut ingenting. Jeg har lige taget denne ÆL-test - er den ikke positiv eller i hvert fald tæt på? Jeg troede, ÆL var længe overstået, men noget tyder på, at jeg stadig har lidt at lære om min cyklus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128