Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
Bluey skriver:

Nå, jeg forstår absolut ingenting. Jeg har lige taget denne ÆL-test - er den ikke positiv eller i hvert fald tæt på? Jeg troede, ÆL var længe overstået, men noget tyder på, at jeg stadig har lidt at lære om min cyklus

Vil også mene den er positiv eller i hvert fald meget tæt på. Fortsæt endelig med at teste så

Har du haft en positiv test i denne cyklus siden du troede æl længe var overstået? 
Kan anbefale at supplere med en af Clearblues digitale æl-teste. Jeg tager sådan en når jeg står med en positiv test eller er i tvivl om den er positiv (bruger strimmel). For så er der ikke noget at være i tvivl om

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2023

Bluey

__anonym skriver:

Vil også mene den er positiv eller i hvert fald meget tæt på. Fortsæt endelig med at teste så

Har du haft en positiv test i denne cyklus siden du troede æl længe var overstået? 
Kan anbefale at supplere med en af Clearblues digitale æl-teste. Jeg tager sådan en når jeg står med en positiv test eller er i tvivl om den er positiv (bruger strimmel). For så er der ikke noget at være i tvivl om

Nej, ingen positiv test før nu, men jeg syntes bare, jeg havde alle de kropslige tegn på ÆL sidste uge - udflåd, murren, tyngdefornemmelse. Jeg har taget en test her til morgen, og nu er jeg ikke i tvivl om, at den er positiv - og jeg, som troede, at jeg kendte min krop så godt Tak for dit svar

Anmeld Citér

28. september 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hjælp mig lige de damer 

ser jeg noget som ikke er der (er det ønsketænkning ????)  hvis i ser bare det mindste skyggestreg på testen her så sig det. Desuden er jeg allerhøjst 3+1 idag. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. september 2023

Steidi

Uuuh det ligner måske en anelse en skygge, men jeg aner da bestemt er eller andet!!��������

Anmeld Citér

28. september 2023

Love Angel

Mor til 4
Steidi skriver:

Uuuh det ligner måske en anelse en skygge, men jeg aner da bestemt er eller andet!!��������

Okay tak. Godt jeg ikke er skør så har lige taget en til, den er det samme som første test. 
som sagt jeg er højst kun 3+1 i dag. Tester igen imorgen

Anmeld Citér

28. september 2023

mor_til_2_

Love Angel skriver:

Hjælp mig lige de damer 

ser jeg noget som ikke er der (er det ønsketænkning ????)  hvis i ser bare det mindste skyggestreg på testen her så sig det. Desuden er jeg allerhøjst 3+1 idag. 

Uhh Jaa.... Måske en snert af en streg  

Spændene. Det jo stadig tidligt så den kan nå at blive tydeligere  

Anmeld Citér

28. september 2023

Love Angel

Mor til 4

Uhh Jaa.... Måske en snert af en streg  

Spændene. Det jo stadig tidligt så den kan nå at blive tydeligere  

Årh tak  dejlig at jeg ikke er den eneste der kan se den jeg tester igen imorgen.

Anmeld Citér

28. september 2023

Steidi

Husk at opdatere! 
jeg skal selv teste i morgen 11 DPO - er ved at GÅ TIL over at vente! 
Har for første gang haft tydelige smerter nederst i min mave og i siderne siden 5-6 DPO så jeg er kommet til at give mig selv forventninger om at noget er i gære. Så bange for at blive skuffet ��

Anmeld Citér

28. september 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
Bluey skriver:

Nej, ingen positiv test før nu, men jeg syntes bare, jeg havde alle de kropslige tegn på ÆL sidste uge - udflåd, murren, tyngdefornemmelse. Jeg har taget en test her til morgen, og nu er jeg ikke i tvivl om, at den er positiv - og jeg, som troede, at jeg kendte min krop så godt Tak for dit svar

Altså jeg har før prøvet, at jeg i maaaange dage on/off havde fertilt udflåd, og vidst nok først på omkring 10. dagen (+/-) fik positiv æl-test  

Held og lykke

Anmeld Citér

28. september 2023

Love Angel

Mor til 4
Steidi skriver:

Husk at opdatere! 
jeg skal selv teste i morgen 11 DPO - er ved at GÅ TIL over at vente! 
Har for første gang haft tydelige smerter nederst i min mave og i siderne siden 5-6 DPO så jeg er kommet til at give mig selv forventninger om at noget er i gære. Så bange for at blive skuffet ��

Skal jeg nok. Men efter at jeg kunne Ane det mindste på testen her til morgen, så føler jeg at imorgen gider ikke at komme og dagen i dag har været ekstrem laaaaaaaaaaaaaaaaang for mig. Og som om det aldrig bliver imorgen. Jeg er så forfærdelig utålmodig nu. 
Og ja man skal virkelig gøre sig umage for ikke at bilde sig selv noget ind. Men det hårdt og det oplever vi alle os der virkelig ønsker graviditet. Husk også at Opdatere, venter på et billede af din test imorgen. Og er 11 DPO er det hvor du tæller fra menses første dag eller?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.