Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2023

mor_til_2_

Steidi skriver:

Husk at opdatere! 
jeg skal selv teste i morgen 11 DPO - er ved at GÅ TIL over at vente! 
Har for første gang haft tydelige smerter nederst i min mave og i siderne siden 5-6 DPO så jeg er kommet til at give mig selv forventninger om at noget er i gære. Så bange for at blive skuffet ��

ååårh hvor spændene  

Jeg havde med min nr 2 tydelige symptomer en uge efter æl. 

Jeg VIDSTE jeg var gravid jeg testede fra 3+2 og alle testene var negative. Men jeg vidste bare jeg var gravid sååå 5+1 kom den ene streg endelig og jeg fik min lille søn. Jeg vidste også det var en dreng fra uge 10 af  jeg havde bare så mange mærkelig fornemmelser i den graviditet. Det var så sjovt. 

I min første graviditet havde jeg bare hoved oppe i r***n haha. Jeg var helt væk sjovt så forskelligt det er. 

Håber din fornemmelse holder stik også  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Har taget en ny test her til morgen. Og den har ikke ændret sig siden igår. Årh jeg har ventede hele dagen igår for at det bliver idag så jeg kunne teste. Også siger testen det samme som igår gaab. Men sådan er det når man tester hver dag, i stedet for at vente 2-3 dage imellem hver test. For man kan ikke se udvikling i test hver dag når HCG fordobles hver andet eller trejde dag. Men kan ikke vente. Jeg kommer nok til at teste hver dag de kommende dage.

Anmeld Citér

29. september 2023

Bluey

Love Angel skriver:

Har taget en ny test her til morgen. Og den har ikke ændret sig siden igår. Årh jeg har ventede hele dagen igår for at det bliver idag så jeg kunne teste. Også siger testen det samme som igår gaab. Men sådan er det når man tester hver dag, i stedet for at vente 2-3 dage imellem hver test. For man kan ikke se udvikling i test hver dag når HCG fordobles hver andet eller trejde dag. Men kan ikke vente. Jeg kommer nok til at teste hver dag de kommende dage.

Hvor er det spændende! Hold os endelig opdateret - jeg krydser fingre for, at stregen bliver tydeligere over de næste par dage

Anmeld Citér

29. september 2023

mor_til_2_

Love Angel skriver:

Årh ja. Det kan jeg godt forstå. håbet er hvertfald ikke ude for som du siger er det jo stadig så tidligt imellem testene og du er ikke langt henne hvis det er  

Vi krydser

Anmeld Citér

29. september 2023

Love Angel

Mor til 4
Bluey skriver:

Hvor er det spændende! Hold os endelig opdateret - jeg krydser fingre for, at stregen bliver tydeligere over de næste par dage

Tak har lige taget en ny test, og stregen er den samme men det er også forventet. Tester igen imorgen og skal nok opdatere

Anmeld Citér

29. september 2023

Love Angel

Mor til 4
mor_til_2_ skriver:

Årh ja. Det kan jeg godt forstå. håbet er hvertfald ikke ude for som du siger er det jo stadig så tidligt imellem testene og du er ikke langt henne hvis det er  

Vi krydser

Ja, jeg havde håbet at den bliv tydeligere idag. Men ved også at HCG kun fordobles hver 2-3 dag. Har også testet for lidt siden og det var det samme så ligesom forventet. Så nu må jeg finde tålmodigheden frem og teste først igen imorgen. Og tak

Anmeld Citér

29. september 2023

Love Angel

Mor til 4
Bluey skriver:

Hvornår tester du?

Anmeld Citér

29. september 2023

Love Angel

Mor til 4
mor_til_2_ skriver:

Vi krydser

Hvor henne er du nået i din cyklus?

Anmeld Citér

29. september 2023

Love Angel

Mor til 4
Steidi skriver:

Husk at opdatere! 
jeg skal selv teste i morgen 11 DPO - er ved at GÅ TIL over at vente! 
Har for første gang haft tydelige smerter nederst i min mave og i siderne siden 5-6 DPO så jeg er kommet til at give mig selv forventninger om at noget er i gære. Så bange for at blive skuffet ��

Har du fået testet idag?

Anmeld Citér

29. september 2023

mor_til_2_

Love Angel skriver:

Hvor henne er du nået i din cyklus?

jeg er på dag 11 i min cyklus Jeg plejer at få en positiv æl test på cyklus dag 15  

Såååå tænker på det bliver en hyggelig weekend og så også liiiige i starten af næste uge  

Så ser vi. Det er første cyklus vi prøver med nr 3  

blev gravid i første cyklus med nr 2 og 7-8 cyklus (kan ikke huske det præcis) med nr 1 såååå det bliver spændene at se hvornår det sker  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.