Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2023

mor_til_2_

Sbb1990 skriver:

Haha ja, vi er vidst også lidt trætte

Det er andet barn. Men vi har haft en del modgang. Før ham en MA. I marts i år en SA og i juni en MA igen, dog i forbindelse med biopsier og keglesnit, da de ved rutine celleskrab fandt ud af, jeg var på grænsen til livmoderhalskræft, men det vidste vi jo ikke på daværende tidspunkt og så blev jeg gravid. Det var hårdt, men vi nåede aldrig at glæde os. Vi har fået grønt lys for at prøve igen, men skal have 4 kontroller og den første her 3. Oktober. Vi har forsøgt aktivt siden december/januar, men har været uden prævention siden oktober/november sidste år.

Årh nej dog det lyder da helt vildt. Puha. 
er du okay oven på sådan en besked ?

dejligt i har fået lov til at forsætte. Det ville de nok ikke sige hvis det var meget alvorligt men puha da. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2023

Sbb1990

mor_til_2_ skriver:

Årh nej dog det lyder da helt vildt. Puha. 
er du okay oven på sådan en besked ?

dejligt i har fået lov til at forsætte. Det ville de nok ikke sige hvis det var meget alvorligt men puha da. 

Faktisk kan man godt få både behandling og keglesnit uden at det påvirker en graviditet. Men det er mange celleskrab på et år, når man kun plejer at få et enkelt. Jeg er okay nu, men alligevel bekymret for det kommende celleskrab. Og i maj og juni talte jeg jo nærmest allerede om at dø, det satte virkelig gang i nogle ting. De måtte sende den kegle de fjernede to steder hen grundet tvivl om kræft, fordi det simpelthen lå lige på grænsen. De kalder det faktisk kræft i et afgrænset område, så det var ret alvorligt. 

nu vil vi bare krydse fingre for en positiv test, et positivt celleskrab og en blivende graviditet. Når jeg bliver gravid vil de holde ekstra øje grundet alt det jeg har været igennem, så det er jo rart

Anmeld Citér

24. september 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Ej, nu bliver jeg forvirret. Min menstruation startede op fredag og nu har jeg slet ikke blødt siden kl. 14 idag..Hvad sker der?

Anmeld Citér

24. september 2023

mor_til_2_

Sbb1990 skriver:

Faktisk kan man godt få både behandling og keglesnit uden at det påvirker en graviditet. Men det er mange celleskrab på et år, når man kun plejer at få et enkelt. Jeg er okay nu, men alligevel bekymret for det kommende celleskrab. Og i maj og juni talte jeg jo nærmest allerede om at dø, det satte virkelig gang i nogle ting. De måtte sende den kegle de fjernede to steder hen grundet tvivl om kræft, fordi det simpelthen lå lige på grænsen. De kalder det faktisk kræft i et afgrænset område, så det var ret alvorligt. 

nu vil vi bare krydse fingre for en positiv test, et positivt celleskrab og en blivende graviditet. Når jeg bliver gravid vil de holde ekstra øje grundet alt det jeg har været igennem, så det er jo rart

Årh du det var da helt vildt at gå igennem det. 

Jeg håber det samme. jeg glæder mig til at følge dig hvertfald. Det bliver spændene. Lad os håbe det hele bare flasker sig totalt med både baby, celleskrab og det hele

Anmeld Citér

24. september 2023

mor_til_2_

KNV skriver:

Ej, nu bliver jeg forvirret. Min menstruation startede op fredag og nu har jeg slet ikke blødt siden kl. 14 idag..Hvad sker der?

Mærkeligt ? det var en kort omgang har du prøvet det før ? jeg prøver "tit" (måske 1-2 gange om året) at min mens er meget kort Men hvis du ikke har prøvet det før så kan jeg godt forstå du synes det er mærkeligt  

Anmeld Citér

24. september 2023

MortilF+V

mor_til_2_ skriver:

Mærkeligt ? det var en kort omgang har du prøvet det før ? jeg prøver "tit" (måske 1-2 gange om året) at min mens er meget kort Men hvis du ikke har prøvet det før så kan jeg godt forstå du synes det er mærkeligt  

Jeg har aldrig prøvet det før. Kun efter min kirurgiske abort, som er 4 uger siden i morgen..Hmm.

Anmeld Citér

24. september 2023

mor_til_2_

KNV skriver:

Jeg har aldrig prøvet det før. Kun efter min kirurgiske abort, som er 4 uger siden i morgen..Hmm.

Den kvindelige cyklus er bare et stort mysterium  

Men tja - så det overstået det har heldigvis ikke noget med æl at gøre hvor længe man bløder  

Anmeld Citér

24. september 2023

MortilF+V

mor_til_2_ skriver:

Den kvindelige cyklus er bare et stort mysterium  

Men tja - så det overstået det har heldigvis ikke noget med æl at gøre hvor længe man bløder  

Er du sikker?

Jeg tænker bare om slimhinden overhovedet kan nå at blive udstødt ordentligt så hurtigt.

Anmeld Citér

24. september 2023

mor_til_2_

KNV skriver:

Er du sikker?

Jeg tænker bare om slimhinden overhovedet kan nå at blive udstødt ordentligt så hurtigt.

Ja jeg tænker hvis der ikke kommer mere ud så må det hele være udstødt Men du har lige haft en MA så der kan jo godt være lidt med de første cyklusser efter. Det oplevede jeg efter min GUL. Der var mine første par cyklusser lidt underlige så vidt jeg husker. Det er 9 år siden  

Anmeld Citér

24. september 2023

MortilF+V

mor_til_2_ skriver:

Ja jeg tænker hvis der ikke kommer mere ud så må det hele være udstødt Men du har lige haft en MA så der kan jo godt være lidt med de første cyklusser efter. Det oplevede jeg efter min GUL. Der var mine første par cyklusser lidt underlige så vidt jeg husker. Det er 9 år siden  

Øv! Men det må jeg jo så leve med..Jeg er vidst lidt utålmodig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.