Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2023

Kokomom

Profilbillede for Kokomom
Love Angel skriver:

Hvis din tidlig test var den sidste du tog imorgen, hvorfor tror du så ikke på at du er gravid? Har du ikke prøvet at tag en ny idag? 

ja det jo netop mega hårdt at se på en negativ test, derfor er jeg bange for at teste

ih håber så meget for os to også hvornår vil du teste igen?

Ja testede her til aften og den har kun en skyggestreg meget svag skyggestreg. 

Ved ikke om jeg springer imorgen over eller hvad for syntes det er hårdt når de bare er negative. 

Vi må og håbe på at julenissen kommer og giver os to fine røde streger 1 til 3 dec.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2023

Kokomom

Christy123 skriver:

Hej piger,

Er 4+0 i dag. Tog denne test her til morgen.

Er den virkelig positiv?

Stort tillykke med den positive test

Anmeld Citér

28. november 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Kokomom skriver:

Ja testede her til aften og den har kun en skyggestreg meget svag skyggestreg. 

Ved ikke om jeg springer imorgen over eller hvad for syntes det er hårdt når de bare er negative. 

Vi må og håbe på at julenissen kommer og giver os to fine røde streger 1 til 3 dec.

Hehe ja vi må håbe at vi tester positiv om få dage

hvis/når jeg slipper frygten og begynde at teste er så bange så aner ikke om jeg måske få kolde føder igen, så det ender med at jeg ikke tester imorgen må se imorgen hvordan jeg har det

og okay vil du så vente med at teste til på fredag? Eller venter du helt til på søndag?

Anmeld Citér

28. november 2023

Kokomom

Love Angel skriver:

Hehe ja vi må håbe at vi tester positiv om få dage

hvis/når jeg slipper frygten og begynde at teste er så bange så aner ikke om jeg måske få kolde føder igen, så det ender med at jeg ikke tester imorgen må se imorgen hvordan jeg har det

og okay vil du så vente med at teste til på fredag? Eller venter du helt til på søndag?

Ved det ikke jeg syntes virkelig den er svær. For man bliver så ked af det hver gang der ikke kommer en ekstra streg men tror bare heller ikke jeg kan lade hver med at teste, er ikke så godt til uvidenhed. Har virkelig bare en følelse i kroppen som om at den er der, desværre er mine test ikke enig

Sender positive tanker til at du ser dine to streger endelig

Anmeld Citér

28. november 2023

Love Angel

Mor til 4
Kokomom skriver:

Ved det ikke jeg syntes virkelig den er svær. For man bliver så ked af det hver gang der ikke kommer en ekstra streg men tror bare heller ikke jeg kan lade hver med at teste, er ikke så godt til uvidenhed. Har virkelig bare en følelse i kroppen som om at den er der, desværre er mine test ikke enig

Sender positive tanker til at du ser dine to streger endelig

Ja det er en skuffelse hver gang testen ikke viser 2 streger.  
mig hvor spændende, har du nogle symptomer eller er det mavefornemmelse? Men ja uanset hvornår du tester igen så giv en upda te. Håber de næste få dage få du testet positivt

og tak

Anmeld Citér

29. november 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Nej man ved aldrig, måske bliver du positiv overrasket. Vil du virkelig ikke forsøg at tag en test idag?

Min mens kom mandag aften

hvordan ser det ud hos dig?

Anmeld Citér

29. november 2023

Sbb1990

Christy123 skriver:

Hej piger,

Er 4+0 i dag. Tog denne test her til morgen.

Er den virkelig positiv?

Stort tillykke

Anmeld Citér

29. november 2023

Kokomom

Love Angel skriver:

Ja det er en skuffelse hver gang testen ikke viser 2 streger.  
mig hvor spændende, har du nogle symptomer eller er det mavefornemmelse? Men ja uanset hvornår du tester igen så giv en upda te. Håber de næste få dage få du testet positivt

og tak

Nej ikke rigtigt de symptomer jeg havde kom fra ovitrellen. Det eneste jeg får er sådan nogen jag som meget milde mens smerter. Hvilket er atypisk for mig da jeg primært mærker 10 min før at jeg skal have mens. 

Tog en morgen test og den er negativ. Er 3+5 idag så føler virkelig løbet er kørt

Anmeld Citér

29. november 2023

Love Angel

Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Min mens kom mandag aften

hvordan ser det ud hos dig?

Det jeg ked af at høre. 
jeg har lige testet første gang i den her cyklus, og den er negativ jeg er 3+3 idag 

ved ikke hvad jeg skal sige til det, har strukket den indtil idag hvor var så bange for skuffelsen, og idag var skuffelsen stor

Anmeld Citér

30. november 2023

Love Angel

Mor til 4

Løbet er helt sikkert kørt for mig i den her cyklus. Negativ her til morgen  er idag 3+4. Så helt skuffet er jeg. Og venter bare blot på min mens skal komme på søndag

tillykke til jer med positiv test

og held og Lykke til os andre i næste cyklus. Og i morgen starter jo en ny månede også

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.