Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg testede igen i morges, og der var den tydeligere end i går. Nu er jeg løbet tør for tests, og min mand rejser i morgen og 5 dage frem, så det er simpelthen så dårlig timing denne måned Jeg tror ikke så meget på det, men nu har vi gjort, hvad vi kunne op til hans rejse, og ellers kan jeg nok nå at være med en gang mere i denne tråd Tak for at dele dine erfaringer, det er rart at høre fra “rigtige” mennesker i stedet for bare at læse om tingene

Hvor træls når timing er dårlig. Men i gjorde hvad i kunne. Så der intet at gøre mere end at vente og se hvad testen siger om 14 dage ca.  og det var så lidt.  
vi har også gjort hvad vi kunne og ny starter ventetiden ååårh

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym

Testdag d. 7/10, men tester allerede fra 3+2

Anmeld Citér

22. september 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Så kom mens efter aborten..Tror jeg i hvert fald. De sidste to dage har jeg haft slemme lændesmerter og pletblødning, men idag er blødningen taget til. Nu må jeg se hvad der sker den næste uges tid og ud fra det bedømme hvornår det så vil give mening at teste for æl.

Anmeld Citér

24. september 2023

mor_til_2_

Hej alle sammen

Min mand og jeg har besluttet os for at få en lille efternøler har en pige på 8 år og en dreng på 5 år  

Såååå ... vi håber på en lille bebs til næste år. 

Jeg glæder mig til at følge jer alle sammen. Elsker at se de positive tests. Det er så hyggeligt.

jeg skal dog lige finde ud af hvornår jeg overhoved har æl  

hvilken cyklus dag starter i med at teste på æl ? jeg har kun gjort det i 2 cyklusser og der lå de på dag 15 begge gange sååå ved ikke om jeg bare skal forvente det stadig er sådan  

Anmeld Citér

24. september 2023

MortilF+V

mor_til_2_ skriver:

Hej alle sammen

Min mand og jeg har besluttet os for at få en lille efternøler har en pige på 8 år og en dreng på 5 år  

Såååå ... vi håber på en lille bebs til næste år. 

Jeg glæder mig til at følge jer alle sammen. Elsker at se de positive tests. Det er så hyggeligt.

jeg skal dog lige finde ud af hvornår jeg overhoved har æl  

hvilken cyklus dag starter i med at teste på æl ? jeg har kun gjort det i 2 cyklusser og der lå de på dag 15 begge gange sååå ved ikke om jeg bare skal forvente det stadig er sådan  

Jeg har lige været igennem en ufrivillig abort og fik min menstruation her i fredags. Så jeg ved ikke, hvad jeg skal forvente fremadrettet. Dog var cyklus fra abort til denne menstruation "kun" på 26 dage.

Jeg tænker umiddelbart at teste fra dag 9, da min æl efter aborten kom på dag 13 og menstruation på dag 26.

Hvor lang plejer din cyklus at være?

Anmeld Citér

24. september 2023

mor_til_2_

KNV skriver:

Jeg har lige været igennem en ufrivillig abort og fik min menstruation her i fredags. Så jeg ved ikke, hvad jeg skal forvente fremadrettet. Dog var cyklus fra abort til denne menstruation "kun" på 26 dage.

Jeg tænker umiddelbart at teste fra dag 9, da min æl efter aborten kom på dag 13 og menstruation på dag 26.

Hvor lang plejer din cyklus at være?

Puha. Det var da ubehageligt. Hvor langt var du henne da du aborterede ? 
håber i har heldet med jer i den her cyklus så ��

min cyklus har hele mit liv været 29 dage �� jeg plejer at have total styr på det i forhold til app og det hele for har ikke brugt prævention i mange år. Vi har bare holdt os til de sikre perioder. �� men det har jeg ikke gjort i et halvt års tid. Sååå nu starter jeg lidt forfra med app og det hele.

og jeg er på cyklus dag 6. Ved dog ikke hvor stor en chance vi har i den her cyklus da jeg skal arbejde en 48 timers vagt på cyklus dag 15 og 16 �� sååå må teste og prøve op til. Så må vi se.
ellers bliver det fra næste måned vi prøver rigtigt �� 

Anmeld Citér

24. september 2023

MortilF+V

mor_til_2_ skriver:

Puha. Det var da ubehageligt. Hvor langt var du henne da du aborterede ? 
håber i har heldet med jer i den her cyklus så ��

min cyklus har hele mit liv været 29 dage �� jeg plejer at have total styr på det i forhold til app og det hele for har ikke brugt prævention i mange år. Vi har bare holdt os til de sikre perioder. �� men det har jeg ikke gjort i et halvt års tid. Sååå nu starter jeg lidt forfra med app og det hele.

og jeg er på cyklus dag 6. Ved dog ikke hvor stor en chance vi har i den her cyklus da jeg skal arbejde en 48 timers vagt på cyklus dag 15 og 16 �� sååå må teste og prøve op til. Så må vi se.
ellers bliver det fra næste måned vi prøver rigtigt �� 

Jeg var 10 uger henne og det var uopdaget, da jeg ikke havde symptomer overhovedet, før dagen inden vi fandt ud af, at graviditeten var gået I stå. 

Da jeg tidligere har været i fertilitetsbehandling, hvor vi fik at vide, at begge æggeledere var lukkede og den ene blev åbnet (forsnævret) var det et endnu større chok.

Jeg er i alt blevet naturligt gravid 3 gange, men desværre mistet 2.

Tak �� 

Så må i sørge for at være dækket ind op til din vagt. Så burde der være en chance ��

Anmeld Citér

24. september 2023

Sbb1990

Hej med jer

så fandt jeg den nye gruppe, og jeg er med igen.

jeg startede med at teste på dag 6 i min cyklus og det stemte overens med appen, at det så småt var på vej - der hvor min fatale periode startede. Havde positiv ÆLtest dag 11, rykket en dag længere hen end sidste cyklus. Min cyklus er på 23 dage og forventer derfor mens d.6 oktober. Vi har været sammen dag 6, 7, 8, 9 og 11 og 12 og regner med en omgang i dag også og så tror jeg, vi trænger til et par dages pause ���� Det har været hårdt arbejde Så kan vi nærmest ikke gøre mere.

Held og lykke til jer alle

Anmeld Citér

24. september 2023

mor_til_2_

Sbb1990 skriver:

Hej med jer

så fandt jeg den nye gruppe, og jeg er med igen.

jeg startede med at teste på dag 6 i min cyklus og det stemte overens med appen, at det så småt var på vej - der hvor min fatale periode startede. Havde positiv ÆLtest dag 11, rykket en dag længere hen end sidste cyklus. Min cyklus er på 23 dage og forventer derfor mens d.6 oktober. Vi har været sammen dag 6, 7, 8, 9 og 11 og 12 og regner med en omgang i dag også og så tror jeg, vi trænger til et par dages pause ���� Det har været hårdt arbejde Så kan vi nærmest ikke gøre mere.

Held og lykke til jer alle

spændene i har da hvertfald gjort jeres arbejde må man sige  

Ej det er da ellers også en kort cyklus du har Er det første barn ? hvor længe har i prøvet ?

Anmeld Citér

24. september 2023

Sbb1990

mor_til_2_ skriver:

spændene i har da hvertfald gjort jeres arbejde må man sige  

Ej det er da ellers også en kort cyklus du har Er det første barn ? hvor længe har i prøvet ?

Haha ja, vi er vidst også lidt trætte

Det er andet barn. Men vi har haft en del modgang. Før ham en MA. I marts i år en SA og i juni en MA igen, dog i forbindelse med biopsier og keglesnit, da de ved rutine celleskrab fandt ud af, jeg var på grænsen til livmoderhalskræft, men det vidste vi jo ikke på daværende tidspunkt og så blev jeg gravid. Det var hårdt, men vi nåede aldrig at glæde os. Vi har fået grønt lys for at prøve igen, men skal have 4 kontroller og den første her 3. Oktober. Vi har forsøgt aktivt siden december/januar, men har været uden prævention siden oktober/november sidste år.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.