Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2023

Mortilwilliamb

Hej piger

jeg har simpelthen ikke turde skrive her i tråden før nu. Ja jeg ved faktisk ikke hvorfor. 
jeg fik min menstruation mandag den 2. Oktober lige inden sengetid. Begyndte at teste for ægløsning allerede to dage efter min menstruation var væk. Den var selvfølgelig bragende negativ og sådan forblev den LÆNGE. Ja det er der jo ikke noget mærkeligt i haha. Men i søndags var den endelig positiv så de efterfølgende dage (og dagene før)  har vi hygget en del i soveværelset. Jeg er på gelé royal (bare dem man køber i Føtex og Bilka) og begyndte ret hurtigt at få ondt i lænden efter min ægløsning. Faktisk allerede dagen efter. I tirsdags begyndte jeg at få kvalme og tænkte at det da var underlige for det plejede jeg altså ikke at få. Men både kvalmen og ømheden i lænden har fortsat så jeg kunne simpelthen ikke lade være at tage en tidlig test i morges, 2+4. Jeg tror sgu den er positiv. Eller hvad siger i? Kan slet ikke forstå det, for det virker underligt når ægget ikke engang burde have sat sig fast endnu. Eller kan jeg have haft ægløsning tidligere uden at have opsporet det?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
Sommersol2021 skriver:

Øv, hvor langt er du i cyklus? Ikke så langt vel? 

Jeg er på CD14, så tror det bliver endnu en lang cyklus  

Anmeld Citér

20. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
KNV skriver:

Det er rigtigt. Jeg gad bare godt at have en tydelig fornemmelse før, da ventetiden er ulidelig. 

Det kan jeg fuldt forstår. Hvornår vil du prøve at teste?

Anmeld Citér

20. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Ja de er ret dyre desværre Men vi er ret glade for den der måler høj fertilitet og ikke bare positiv æl. Så får vi nemlig et større vindue og det er mindre stresset. Nogle måneder supplerer jeg med alm. strimmel så jeg sparer lidt på de dyre. Men ellers bruger jeg én om dagen fra cd. 12. Der er 10 i en pakke. 

Så lyder det da også til, I er fint dækket ind. Er sikker på I har en chance så. Kan du se på dit udflåd hvor du er ift. ægløsning? Hvis ikke jeg havde behov for kontrollen kunne jeg godt undvære æl test, for det er ret tydligt på udflåd hos mig om æl er op over eller slut. 

Okay. Forhåbelig at jeg ikke få brug for hverken de dyre eller de billige næste månede ( forhåbelig at jeg så er gravid denne her månede) og ja håber sådan at vi er dækket. Vi har nok sex i aften, men så er det nok også nok for denne her månede.  Og jeg mener altså at ægløsning har været der for jeg har ikke så meget udflåd mere. Når jeg nærmere mig ægløsning så har jeg så meget at det ender i trusserne, men når ægløsning er forbi så har jeg ikke så meget og derfor er der ikke noget udflåd i mine trusser, derfor bliver det også sidste dag hvor vi har sex.

Anmeld Citér

20. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
__anonym skriver:

Øv, jeg tror desværre det var falsk alarm med det fertile vindue. 
Sidste cyklus fik jeg nemlig også slimet udflåd lige efter mens stoppede, men kun den ene gang, og så først rigtigt senere i cyklus. Tror det er tilfældet igen. Og Clearblue viste også rund ring forleden. Træls kroppen er begyndt at lave underligheder… 

Men håber stadig at kunne være med i november

Har i da haft sex der hvor du troede det var men at det var alligvelet ikke der du havde fertile udflåd?

Anmeld Citér

20. oktober 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Det kan jeg fuldt forstår. Hvornår vil du prøve at teste?

Jeg har ikke nogen g-test liggende, så skal have købt. Min mand sagde så, "prøv at tage en æl test". Det skulle jeg aldrig have gjort..Den var så positiv..Men det burde den da ikke kunne være nu? På cyklusdag 29, Når jeg havde en positiv clear blue digital æl-test på cyklusdag 12..

Så nu forvirringen total og jeg er faktisk lidt bange for, hvad det er, der sker.

Anmeld Citér

20. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
KNV skriver:

Jeg har ikke nogen g-test liggende, så skal have købt. Min mand sagde så, "prøv at tage en æl test". Det skulle jeg aldrig have gjort..Den var så positiv..Men det burde den da ikke kunne være nu? På cyklusdag 29, Når jeg havde en positiv clear blue digital æl-test på cyklusdag 12..

Så nu forvirringen total og jeg er faktisk lidt bange for, hvad det er, der sker.

Hvorfor er du bange? Og siger man ikke at ægløsningstest kan gå hen og blive positiv når man er gravid? Det kan være det er et godt tegn jo at den er positiv. For som du siger så har du jo haft positiv digital ægløsningstest d 12 så det kan umulig være ægløsning den slå på ligenu. Må jeg se din ægløsningstest som du har taget nu?

Anmeld Citér

20. oktober 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Hvorfor er du bange? Og siger man ikke at ægløsningstest kan gå hen og blive positiv når man er gravid? Det kan være det er et godt tegn jo at den er positiv. For som du siger så har du jo haft positiv digital ægløsningstest d 12 så det kan umulig være ægløsning den slå på ligenu. Må jeg se din ægløsningstest som du har taget nu?

Jeg ved faktisk ikke helt, hvorfor jeg er bange. Jeg kan bare mærke en anspændthed i kroppen.

Det har jeg godt hørt om. Men kan den blive positiv, så tidligt. Jeg er jo kun 4+1, hvis jeg er gravid.

Ja ægløsningstesten var positiv d. 3., så regner med ægløsning d. 5., som jo er 15 dage siden.

Det lykkes ikke at tage et godt billede af testen, men teststregen var lige så tydelig som kontrolstregen.

Jeg begynder stærkt at overveje en g-test i morgen. Men tænker,  at det skal være om morgenen, hvis den skal kunne fange noget.

Anmeld Citér

20. oktober 2023

BG17

Profilbillede for BG17
KNV skriver:

Jeg ved faktisk ikke helt, hvorfor jeg er bange. Jeg kan bare mærke en anspændthed i kroppen.

Det har jeg godt hørt om. Men kan den blive positiv, så tidligt. Jeg er jo kun 4+1, hvis jeg er gravid.

Ja ægløsningstesten var positiv d. 3., så regner med ægløsning d. 5., som jo er 15 dage siden.

Det lykkes ikke at tage et godt billede af testen, men teststregen var lige så tydelig som kontrolstregen.

Jeg begynder stærkt at overveje en g-test i morgen. Men tænker,  at det skal være om morgenen, hvis den skal kunne fange noget.

Når du er over tid, behøver du ikke teste på morgenurin. Men hvis du gerne vil bruge morgenurin, kan du tisse i en kop eller bæger og have stående til du har købt en test

Anmeld Citér

20. oktober 2023

Christy123

Profilbillede for Christy123

Hej piger

jeg har simpelthen ikke turde skrive her i tråden før nu. Ja jeg ved faktisk ikke hvorfor. 
jeg fik min menstruation mandag den 2. Oktober lige inden sengetid. Begyndte at teste for ægløsning allerede to dage efter min menstruation var væk. Den var selvfølgelig bragende negativ og sådan forblev den LÆNGE. Ja det er der jo ikke noget mærkeligt i haha. Men i søndags var den endelig positiv så de efterfølgende dage (og dagene før)  har vi hygget en del i soveværelset. Jeg er på gelé royal (bare dem man køber i Føtex og Bilka) og begyndte ret hurtigt at få ondt i lænden efter min ægløsning. Faktisk allerede dagen efter. I tirsdags begyndte jeg at få kvalme og tænkte at det da var underlige for det plejede jeg altså ikke at få. Men både kvalmen og ømheden i lænden har fortsat så jeg kunne simpelthen ikke lade være at tage en tidlig test i morges, 2+4. Jeg tror sgu den er positiv. Eller hvad siger i? Kan slet ikke forstå det, for det virker underligt når ægget ikke engang burde have sat sig fast endnu. Eller kan jeg have haft ægløsning tidligere uden at have opsporet det?

Hej og velkommen til

Nej det er vidst ikke muligt at teste positiv så tidligt, men du kan sagtens have haft ægløsning før du forventede.

Jeg ved ikke om den er positiv, men jeg kan godt fornemme streg nummer to  held og lykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.