Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
KNV skriver:

4+0 idag, regnet fra ægløsning. Min menstruation er ikke kommet endnu. Jeg er bare vildt "bange" for at teste. 

Hmm nogle gange kan det jo også give noget klarhed at teste, så man ved, hvor man står. Hvis den er negativ så behøver du ikke spekulere mere

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Sommersol2021 skriver:

Hmm nogle gange kan det jo også give noget klarhed at teste, så man ved, hvor man står. Hvis den er negativ så behøver du ikke spekulere mere

Det er ikke sikkert, da jeg generelt har haft HCG i den lave ende af skalaen.

Med min datter testede jeg negativ 4+3 og bragende positiv 5+6..

Anmeld Citér

19. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Åh øv hvor irriterende! Især når nu din mand ikke kan have sex så mange gange så I bare kan dække jer ind. 

Jeg har også svært ved det med vandindtag og strimmel æl test. Og synes jeg får ondt i maven af at holde mig 3-4 timer. Det er jo ikke så fedt hvis man så skal have sex med ondt i maven Så jeg bruger clearblue digital for de kan bruges på morgenurin. Det kunne du jo evt. prøve denne måned, hvis du gerne vil holde øje? 

Ja det også en af de ting der irritere mig allermest at det ikke bare kan være nemt med æltest så min mand kan blive skånet, og allermest hvis jeg bliv gravid. Så han/vi ikke var tvunget til at gøre det så mange dage lige efter hinanden hver månede ( og der snakker jeg om at selv 3 dage er for voldsomt for ham) hvor tit bruger du dem? Og mener de er ret dyre?! Men smart at de kan bruges på morgen urin, bruger du så en hver morgen? Og hvor mange dage i træk bruger du dem? Og nej ikke den her månede hvis jeg skal prøve dem. For jeg ved min ægløsning ligger tidlig hver månede, så denne her månede er jeg over ægløsnings testeri. Og måske tester jeg en sidste gang imorgen og ser men så derefter holder jeg op med at teste for den her månede. Men min mand og jeg har satset og besluttet hvilket dage vi har sex. Vi har haft sex mandag og onsdag og vi tænkt på at gøre det fredag, og måske skulle vi sige at søndag der gøre vi det sådan at jeg bruger en sprøjte. Også må det være det for den her månede.

Anmeld Citér

19. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
Sbb1990 skriver:

Lidt sent svar Men den så ud til at være lige ved og næsten Jeg er faktisk ikke sindssygt god til ÆLtest, før stregen bare flyver derudaf før kontrolstregen og den så er svagere. Har Ingen taget i denne omgang. Jeg skulle dog have ÆL i går ifølge min app og mine smerter i maven, der havde vi så tilfældigvis sex. Men forventer intet Det er så spændende når man kan fælges ad og ligger så super tæt med hinanden

Hehe det okay. Og ja mente selv også at den var tæt og plejer at når den er så tæt kl 12 ca så plejer den også at være helt positiv om aften. Øv altså hvis ikke jeg lavet det fejl om aften den mandag så vil jeg nok ha kunne bekræfte en positiv test nu aner jeg intet om hvornår æltest bliv positiv. Og aner ikke hvornår æl vil så finde sted og dermed heller ikke vil Ane hvornår jeg skal teste mm fantastisk det var det jeg manglet så nu kan jeg gå rundt igennem den her månede som en høne uden hovede 

Og hvor spændende. Ved godt du ikke tester for æl den her månede, men vil bare spørger de andre måneder hvor du testet for æl Plejer din æl test så passe med hvad din app forslog om hvornår du skulle ha æl? 
og ja det mega spændende at følges ad og når man har test dag tæt på hinandens

Anmeld Citér

19. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
mor_til_2_ skriver:

Det er underlig  Kan godt forstå de test der forvirre nogen gange. Men det lyder til i har dækket godt ind alligevel

Jeg håber det lykkedes denne gang

Ja håber virkelig at vi er dækket godt ind, håber virkelig.

Anmeld Citér

19. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
KNV skriver:

Det er ikke sikkert, da jeg generelt har haft HCG i den lave ende af skalaen.

Med min datter testede jeg negativ 4+3 og bragende positiv 5+6..

Så har du masser af håb endnu hvis du altid først kunne teste positivt 5+6

Anmeld Citér

20. oktober 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Så har du masser af håb endnu hvis du altid først kunne teste positivt 5+6

Det er rigtigt. Jeg gad bare godt at have en tydelig fornemmelse før, da ventetiden er ulidelig. 

Anmeld Citér

20. oktober 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym

Øv, jeg tror desværre det var falsk alarm med det fertile vindue. 
Sidste cyklus fik jeg nemlig også slimet udflåd lige efter mens stoppede, men kun den ene gang, og så først rigtigt senere i cyklus. Tror det er tilfældet igen. Og Clearblue viste også rund ring forleden. Træls kroppen er begyndt at lave underligheder… 

Men håber stadig at kunne være med i november

Anmeld Citér

20. oktober 2023

Sommersol2021

Love Angel skriver:

Ja det også en af de ting der irritere mig allermest at det ikke bare kan være nemt med æltest så min mand kan blive skånet, og allermest hvis jeg bliv gravid. Så han/vi ikke var tvunget til at gøre det så mange dage lige efter hinanden hver månede ( og der snakker jeg om at selv 3 dage er for voldsomt for ham) hvor tit bruger du dem? Og mener de er ret dyre?! Men smart at de kan bruges på morgen urin, bruger du så en hver morgen? Og hvor mange dage i træk bruger du dem? Og nej ikke den her månede hvis jeg skal prøve dem. For jeg ved min ægløsning ligger tidlig hver månede, så denne her månede er jeg over ægløsnings testeri. Og måske tester jeg en sidste gang imorgen og ser men så derefter holder jeg op med at teste for den her månede. Men min mand og jeg har satset og besluttet hvilket dage vi har sex. Vi har haft sex mandag og onsdag og vi tænkt på at gøre det fredag, og måske skulle vi sige at søndag der gøre vi det sådan at jeg bruger en sprøjte. Også må det være det for den her månede.

Ja de er ret dyre desværre Men vi er ret glade for den der måler høj fertilitet og ikke bare positiv æl. Så får vi nemlig et større vindue og det er mindre stresset. Nogle måneder supplerer jeg med alm. strimmel så jeg sparer lidt på de dyre. Men ellers bruger jeg én om dagen fra cd. 12. Der er 10 i en pakke. 

Så lyder det da også til, I er fint dækket ind. Er sikker på I har en chance så. Kan du se på dit udflåd hvor du er ift. ægløsning? Hvis ikke jeg havde behov for kontrollen kunne jeg godt undvære æl test, for det er ret tydligt på udflåd hos mig om æl er op over eller slut. 

Anmeld Citér

20. oktober 2023

Sommersol2021

__anonym skriver:

Øv, jeg tror desværre det var falsk alarm med det fertile vindue. 
Sidste cyklus fik jeg nemlig også slimet udflåd lige efter mens stoppede, men kun den ene gang, og så først rigtigt senere i cyklus. Tror det er tilfældet igen. Og Clearblue viste også rund ring forleden. Træls kroppen er begyndt at lave underligheder… 

Men håber stadig at kunne være med i november

Øv, hvor langt er du i cyklus? Ikke så langt vel? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.