Love Angel skriver:
Ja det også en af de ting der irritere mig allermest at det ikke bare kan være nemt med æltest så min mand kan blive skånet, og allermest hvis jeg bliv gravid. Så han/vi ikke var tvunget til at gøre det så mange dage lige efter hinanden hver månede ( og der snakker jeg om at selv 3 dage er for voldsomt for ham)
hvor tit bruger du dem? Og mener de er ret dyre?! Men smart at de kan bruges på morgen urin, bruger du så en hver morgen? Og hvor mange dage i træk bruger du dem? Og nej ikke den her månede hvis jeg skal prøve dem. For jeg ved min ægløsning ligger tidlig hver månede, så denne her månede er jeg over ægløsnings testeri. Og måske tester jeg en sidste gang imorgen og ser men så derefter holder jeg op med at teste for den her månede. Men min mand og jeg har satset og besluttet hvilket dage vi har sex. Vi har haft sex mandag og onsdag og vi tænkt på at gøre det fredag, og måske skulle vi sige at søndag der gøre vi det sådan at jeg bruger en sprøjte. Også må det være det for den her månede.
Ja de er ret dyre desværre
Men vi er ret glade for den der måler høj fertilitet og ikke bare positiv æl. Så får vi nemlig et større vindue og det er mindre stresset. Nogle måneder supplerer jeg med alm. strimmel så jeg sparer lidt på de dyre. Men ellers bruger jeg én om dagen fra cd. 12. Der er 10 i en pakke.
Så lyder det da også til, I er fint dækket ind. Er sikker på I har en chance så. Kan du se på dit udflåd hvor du er ift. ægløsning? Hvis ikke jeg havde behov for kontrollen kunne jeg godt undvære æl test, for det er ret tydligt på udflåd hos mig om æl er op over eller slut.
Anmeld
Citér