Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
mor_til_2_ skriver:

Haha ja det tænker jeg også så var det en implantations blødning i fredags  

Årh det håber jeg altså virkelig virkelig også. Jeg kommer til at følge med på sidelinien  

Ja det må det ha været dejligt for jer, glæden er altid så stort når man stå med en positiv test. 

og min test her for lidt siden var det samme, om det var pga at jeg drak for meget væske er ikke umuligt. Så vi satser på at skal hygge i aften og de kommende dage. Så må vi se. Håber sådan

og tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2023

PenelopePie

mor_til_2_ skriver:

Tusind tak  Det så dejligt at få et "tillykke" når man er så ny-gravid og ikke kan sige det til andre end manden haha 

Stort tillykke

Anmeld Citér

16. oktober 2023

mor_til_2_

Love Angel skriver:

Ja det må det ha været dejligt for jer, glæden er altid så stort når man stå med en positiv test. 

og min test her for lidt siden var det samme, om det var pga at jeg drak for meget væske er ikke umuligt. Så vi satser på at skal hygge i aften og de kommende dage. Så må vi se. Håber sådan

og tak

Det tror jeg også altid var mit problem  Drikker ret meget vand i hverdagen og jeg ved ikke. Jeg kunne bare ikke få en fuldstændig positiv æl test Men ja - den er der jo næsten så det er bare om at hygge alt hvad man kan  

Anmeld Citér

16. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
mor_til_2_ skriver:

Det tror jeg også altid var mit problem  Drikker ret meget vand i hverdagen og jeg ved ikke. Jeg kunne bare ikke få en fuldstændig positiv æl test Men ja - den er der jo næsten så det er bare om at hygge alt hvad man kan  

Hehe så jeg ikke alene. Mit problem har altid været for meget væste når jeg skal både teste for ægløsning og for graviditet. Især ved at tag ægløsningstest. Hader de dage hvor jeg skal teste for ægløsning, for skal hele tide minde mig selv om at jeg ikke må drikke for meget vand. Og det at bare kun at drikke meget lidt i løbet af dagen, er ikke nok for mig for så føler jeg meget tørst hvis jeg drikker lidt. 
og ja men min mand har helbredes problemer med det nederste del( rødme mm ) så han kan Max 3 gange på en månede. Det sådan set derfor vi begyndte at bruge ægløsningstest i sin tid. Det er noget vanskelig og hårdt og ikke nemt at vil opnår graviditet når han ikke kan mere end 3 gange på en månede og nu jeg også en kvinde med kun 1 æggeleder men ja vi må gøre hvad vi kan også må vi se.

Anmeld Citér

17. oktober 2023

mor_til_2_

Love Angel skriver:

Hehe så jeg ikke alene. Mit problem har altid været for meget væste når jeg skal både teste for ægløsning og for graviditet. Især ved at tag ægløsningstest. Hader de dage hvor jeg skal teste for ægløsning, for skal hele tide minde mig selv om at jeg ikke må drikke for meget vand. Og det at bare kun at drikke meget lidt i løbet af dagen, er ikke nok for mig for så føler jeg meget tørst hvis jeg drikker lidt. 
og ja men min mand har helbredes problemer med det nederste del( rødme mm ) så han kan Max 3 gange på en månede. Det sådan set derfor vi begyndte at bruge ægløsningstest i sin tid. Det er noget vanskelig og hårdt og ikke nemt at vil opnår graviditet når han ikke kan mere end 3 gange på en månede og nu jeg også en kvinde med kun 1 æggeleder men ja vi må gøre hvad vi kan også må vi se.

årh jeg kender det så godt. Hader når jeg skal "spare" på vandindtaget  

årh okay. Ja så er der godtnok lige lidt odds i mod jer. Men det kan stadig godt lade sig gøre Det jo heldigvis bare en lille en der skal finde vej derop

Men kan godt se det er lidt svært. Har du haft en graviditet uden for livmoderen siden du kun har en æggestok ?  

Anmeld Citér

17. oktober 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Jeg har de ondeste lændesmerter, men det havde jeg også lige inden min sidste menstruation, så det er jo ikke nødvendigvis et godt tegn.

Jeg var overbevist om, at det ville være blod over alt, da jeg gik på toilettet, men nej. Ingenting ind til videre. 

Ellers absolut INGEN tegn. 2 dage til testdag.

Anmeld Citér

17. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
mor_til_2_ skriver:

årh jeg kender det så godt. Hader når jeg skal "spare" på vandindtaget  

årh okay. Ja så er der godtnok lige lidt odds i mod jer. Men det kan stadig godt lade sig gøre Det jo heldigvis bare en lille en der skal finde vej derop

Men kan godt se det er lidt svært. Har du haft en graviditet uden for livmoderen siden du kun har en æggestok ?  

Okay. Så jeg ikke alene. Troede at jeg er den eneste der har det problem med at hade at spare på vandindtag

Ja bare en lille en, nemmere sagt end gjort

og ja har haft ca i marts i år en graviditet udenfor livmoderen og desværre måtte de fjerne min højere ægeleder. Ikke æggestok det er æggeleder der bliv fjernet. Så må se hvor mange cyklusser der skal til før jeg bliver gravid.

Anmeld Citér

17. oktober 2023

Bluey

mor_til_2_ skriver:

Så kom streg nr 2 rigtig selv min mand kan se den

Jeg håber i andre også står med en positiv test snart det føles så tarveligt man selv hurtigt bliver gravid når andre kæmper

Jeg ved i får en hel masse råd og alt muligt på jeres vej og det kan være SÅ trættende. 
det eneste jeg kan sige er jeg har selv engang kæmpet i 7/8 måneder (stadig ikke længe - i know) men havde heldet med os da vi brugte gelé royal. Og det samme med den næste graviditet og nu også den her ❤️ 

Det er det eneste jeg vil sige mega meget held og Lykke. Også håber jeg i også kan se den ekstra streg trods skod kameraet

Må jeg ikke spørge dig mht. gelé royal - jeg er begyndt at tage det i denne cyklus, og min krop opfører sig helt skørt! Jeg har lyserødt, tykt udflåd, og jeg har SÅ ondt hen over lænden og skambenet, og det plejer jeg slet ikke at have (jeg er på CD 10). Oplever du også ændringer i kroppen i de perioder, du tager det?

Og stort tillykke i øvrigt

Anmeld Citér

18. oktober 2023

mor_til_2_

Bluey skriver:

Må jeg ikke spørge dig mht. gelé royal - jeg er begyndt at tage det i denne cyklus, og min krop opfører sig helt skørt! Jeg har lyserødt, tykt udflåd, og jeg har SÅ ondt hen over lænden og skambenet, og det plejer jeg slet ikke at have (jeg er på CD 10). Oplever du også ændringer i kroppen i de perioder, du tager det?

Og stort tillykke i øvrigt

Oh yes. Ægløsning kan føles virkelig virkelig hårdt med GR Det kan tage en uges tid med det og bagefter kan man også være ret øm af ægløsningen. 

Jeg kan ikke sige hvad det er. Men jeg tror det er på grund af det virker. Det er hvertfald hver gang jeg har brugt det det har virket på mig håber du kan komme igennem det. Men ja - det gør skide ondt. Hvor lang er din cyklus normalt ? 

Anmeld Citér

18. oktober 2023

Perlemaj

mor_til_2_ skriver:

Så kom streg nr 2 rigtig selv min mand kan se den

Jeg håber i andre også står med en positiv test snart det føles så tarveligt man selv hurtigt bliver gravid når andre kæmper

Jeg ved i får en hel masse råd og alt muligt på jeres vej og det kan være SÅ trættende. 
det eneste jeg kan sige er jeg har selv engang kæmpet i 7/8 måneder (stadig ikke længe - i know) men havde heldet med os da vi brugte gelé royal. Og det samme med den næste graviditet og nu også den her ❤️ 

Det er det eneste jeg vil sige mega meget held og Lykke. Også håber jeg i også kan se den ekstra streg trods skod kameraet

Fantastisk den blev tydeligere - stort tillykke!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.