Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2023

Bluey

mor_til_2_ skriver:

Oh yes. Ægløsning kan føles virkelig virkelig hårdt med GR Det kan tage en uges tid med det og bagefter kan man også være ret øm af ægløsningen. 

Jeg kan ikke sige hvad det er. Men jeg tror det er på grund af det virker. Det er hvertfald hver gang jeg har brugt det det har virket på mig håber du kan komme igennem det. Men ja - det gør skide ondt. Hvor lang er din cyklus normalt ? 

Det er ret crazy, men “rart” at vide, at det er en normal reaktion

Normalt er min cyklus 26 dage, men de sidste to gange har den været 29. Jeg forventer ÆL en gang i weekenden eller starten af næste uge (mine ÆL-tests er hamrende negative indtil videre) - det passer meget godt med, at du siger, at det kan mærkes en uges tid op til ÆL

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2023

mor_til_2_

Bluey skriver:

Det er ret crazy, men “rart” at vide, at det er en normal reaktion

Normalt er min cyklus 26 dage, men de sidste to gange har den været 29. Jeg forventer ÆL en gang i weekenden eller starten af næste uge (mine ÆL-tests er hamrende negative indtil videre) - det passer meget godt med, at du siger, at det kan mærkes en uges tid op til ÆL

Altså min erfaring er at man har æl på 14 dagen når man bruger GR.  Ved ikke hvordan det fungere men alle mine veninder inklusiv mig selv har ikke haft æl på dag 14 men med GR havde vi alle det på dag 14 såååå jeg ved ikke hvad den gør med ens cyklus. Der sker bare noget  

Det er meget spændene. Jeg håber det virker for dig lige så godt som for mig. Jeg havde en veninde det ikke virkede på. Ellers var vi vist 6 piger dengang som blev gravide i 1 eller 2 cyklus efter at bruge GR  

Anmeld Citér

19. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Årh det lige til at rive håret af sig selv. Jeg tog 1 ægløsningstest forkert i mandags, det har så ødelagt hele min månede. Nu aner jeg ikke hvornår min ægløsning fandt sted og eller om den overhovedet har fundet sted endnu. Og jeg har død svært med at begrænse min vandindtag så mit urin er meget tynd hver gang jeg tester, så kan ikke engang regne med at jeg få rigtig svar når jeg tester. Manden og jeg har haft sex mandag og igår onsdag og vil gør det igen fredag. Så vi skyder lidt i tovene overvejer at stoppe med at tag ægløsningstest for den her månede. 

Anmeld Citér

19. oktober 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Love Angel skriver:

Årh det lige til at rive håret af sig selv. Jeg tog 1 ægløsningstest forkert i mandags, det har så ødelagt hele min månede. Nu aner jeg ikke hvornår min ægløsning fandt sted og eller om den overhovedet har fundet sted endnu. Og jeg har død svært med at begrænse min vandindtag så mit urin er meget tynd hver gang jeg tester, så kan ikke engang regne med at jeg få rigtig svar når jeg tester. Manden og jeg har haft sex mandag og igår onsdag og vil gør det igen fredag. Så vi skyder lidt i tovene overvejer at stoppe med at tag ægløsningstest for den her månede. 

Åh øv hvor irriterende! Især når nu din mand ikke kan have sex så mange gange så I bare kan dække jer ind. 

Jeg har også svært ved det med vandindtag og strimmel æl test. Og synes jeg får ondt i maven af at holde mig 3-4 timer. Det er jo ikke så fedt hvis man så skal have sex med ondt i maven Så jeg bruger clearblue digital for de kan bruges på morgenurin. Det kunne du jo evt. prøve denne måned, hvis du gerne vil holde øje? 

Anmeld Citér

19. oktober 2023

Sbb1990

Love Angel skriver:

Ja hvor lyder det dejligt med en afslapningsmånede. Kan fuldt ud forstår det. Det benhårdt at være i PB. Og ja hvem ved måske at det gør udfaldet

jeg har test dag lige 2 dage efter dig, jeg har 4 november.  Har ca kl 12 idag taget den her ægløsningstest. Vil du mene at den er langt fra? Eller tror du at den bliver positiv i aften? Jeg tar en ny kl 17 og ser hvad den siger

Lidt sent svar Men den så ud til at være lige ved og næsten Jeg er faktisk ikke sindssygt god til ÆLtest, før stregen bare flyver derudaf før kontrolstregen og den så er svagere. Har Ingen taget i denne omgang. Jeg skulle dog have ÆL i går ifølge min app og mine smerter i maven, der havde vi så tilfældigvis sex. Men forventer intet Det er så spændende når man kan fælges ad og ligger så super tæt med hinanden

Anmeld Citér

19. oktober 2023

Sbb1990

Sommersol2021 skriver:

Æv, forstår godt du har brug for et lille pusterum. Med min datter tog det også 13 mdr. og to aborter, så forstår godt trætheden når det tager lang tid. 

Ja så har du jo været præcis samme sted. Puh ha! Det føles unfair synes jeg, at nogle skal kæmpe sådan, og så er der jo dem som kæmper endnu mere

Anmeld Citér

19. oktober 2023

Sbb1990

mor_til_2_ skriver:

Nej jeg tænker den er som den skal være. Nu ser den sådan her ud og har ikke flere test tilbage

Uhhh spændene. Hvad cyklus dag er du på nu ? Altså min blev jo aldrig tydeligere end det der  såååå jeg er måske ikke den rigtige at spørge. Men ville tænke den var positiv i aften  Så det bare om at hygge de næste par dage  

Stort stort tillykke

Anmeld Citér

19. oktober 2023

mor_til_2_

Love Angel skriver:

Det er underlig  Kan godt forstå de test der forvirre nogen gange. Men det lyder til i har dækket godt ind alligevel

Jeg håber det lykkedes denne gang

Anmeld Citér

19. oktober 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Sbb1990 skriver:

Ja så har du jo været præcis samme sted. Puh ha! Det føles unfair synes jeg, at nogle skal kæmpe sådan, og så er der jo dem som kæmper endnu mere

Ja det har jeg. Vi har også lige mistet den første her ved forsøg på baby 2, så jeg forventer ikke det bliver nemmere i denne omgang desværre. Men jeg håber da Nu må vi se om jeg skal holde ædru nytår igen i år, de sidste 3 har været gravid+gravid+amning

Anmeld Citér

19. oktober 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

4+0 idag, regnet fra ægløsning. Min menstruation er ikke kommet endnu. Jeg er bare vildt "bange" for at teste. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.