Testtråd oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2023

mor_til_2_

Love Angel skriver:

Okay. Stopper du så med at teste eller vil du lige se at stregen bliver tydeligere?

og jeg har taget denne her ægløsningstest for lidt siden. Tror du at den er langt fra? Eller tror du at den bliver positiv i aften?

Nej jeg tænker den er som den skal være. Nu ser den sådan her ud og har ikke flere test tilbage

Uhhh spændene. Hvad cyklus dag er du på nu ? Altså min blev jo aldrig tydeligere end det der  såååå jeg er måske ikke den rigtige at spørge. Men ville tænke den var positiv i aften  Så det bare om at hygge de næste par dage  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Sbb1990 skriver:

1 år, med to aborter i hhv marts og juni

Æv, forstår godt du har brug for et lille pusterum. Med min datter tog det også 13 mdr. og to aborter, så forstår godt trætheden når det tager lang tid. 

Anmeld Citér

16. oktober 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
mor_til_2_ skriver:

Nej jeg tænker den er som den skal være. Nu ser den sådan her ud og har ikke flere test tilbage

Uhhh spændene. Hvad cyklus dag er du på nu ? Altså min blev jo aldrig tydeligere end det der  såååå jeg er måske ikke den rigtige at spørge. Men ville tænke den var positiv i aften  Så det bare om at hygge de næste par dage  

Er det en graviditetstest den her eller ægløsningstest? Og haha okay. 
min plejer at blive knald rød. Min plejer faktisk at blive mere knald rød end control stregen. Jeg er på cyklus dag 9 i dag. Må teste igen kl 17 og se hvad den siger. Men ja hygge skal vi i aften og de kommende dage

Anmeld Citér

16. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4

Godmorgen kvinder

Dejligt at læse op på nogle positive tests og jeres cyklusser osv. God morgen læsning  

Hjemme hos os er jeg lidt træt af alt det her graviditet der går i vasken hele tiden. Så i denne omgang har jeg/vi valgt, at have sex når det lyster og ikke at teste for ÆL. Så vil prøve det samme med at teste for graviditet. Min mens varede 6 dage denne omgang, hvilket er længere end de sidste to cyklusser, så jeg er sikkert tilbage på en cyklus på 26 dage, som den plejede at være. Det betyder forventet mens d.2 november. Vi er spændte om en lille afslapper måned er det der gør udfaldet

Ja hvor lyder det dejligt med en afslapningsmånede. Kan fuldt ud forstår det. Det benhårdt at være i PB. Og ja hvem ved måske at det gør udfaldet

jeg har test dag lige 2 dage efter dig, jeg har 4 november.  Har ca kl 12 idag taget den her ægløsningstest. Vil du mene at den er langt fra? Eller tror du at den bliver positiv i aften? Jeg tar en ny kl 17 og ser hvad den siger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

16. oktober 2023

mor_til_2_

Love Angel skriver:

Er det en graviditetstest den her eller ægløsningstest? Og haha okay. 
min plejer at blive knald rød. Min plejer faktisk at blive mere knald rød end control stregen. Jeg er på cyklus dag 9 i dag. Må teste igen kl 17 og se hvad den siger. Men ja hygge skal vi i aften og de kommende dage

Det er remas graviditets test  

Det er vildt den ligger så tidligt hos dig men super spændene. Så det igang igen 

Anmeld Citér

16. oktober 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Okay. Husk at opdatere os

Det skal jeg nok

Anmeld Citér

16. oktober 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
mor_til_2_ skriver:

Stort tillykke, hvor er det dejligt med en positiv test

Anmeld Citér

16. oktober 2023

Love Angel

Mor til 4
mor_til_2_ skriver:

Det er remas graviditets test  

Det er vildt den ligger så tidligt hos dig men super spændene. Så det igang igen 

Når okay haha jamen der jo intet tvivl i din test. Du er gravid

Og ja den ligger meget tidlig hos mig. Tester igen kl 17 og ser om den bliver positiv. Og ja nu skal der igang igen.håber sådan den her gang

Anmeld Citér

16. oktober 2023

mor_til_2_

Sommersol2021 skriver:

Stort tillykke, hvor er det dejligt med en positiv test

Tusind tak  Det så dejligt at få et "tillykke" når man er så ny-gravid og ikke kan sige det til andre end manden haha 

Anmeld Citér

16. oktober 2023

mor_til_2_

Love Angel skriver:

Når okay haha jamen der jo intet tvivl i din test. Du er gravid

Og ja den ligger meget tidlig hos mig. Tester igen kl 17 og ser om den bliver positiv. Og ja nu skal der igang igen.håber sådan den her gang

Haha ja det tænker jeg også så var det en implantations blødning i fredags  

Årh det håber jeg altså virkelig virkelig også. Jeg kommer til at følge med på sidelinien  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.